|
|
dont matter t me 65 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 sep 2014 - 22:20 | |
| @ daniel :3 hehe dat is niet echt zo raar er zijn veel katten die op hun spelers gebaseerd zijn ^^ En Daniel ben je nieuw hier op WC>? ≋̮̑B̮̮̑̑ȇ̮̮̑w̮̮̑̑ȃ̮̮̑ȓ̮̮̑ȇ̮̮̑ ̮̮̑̑ȋ̮̮̑m̮̮̑̑m̮̮̑̑ȃ̮̮̑ ̮̮̑̑c̮̮̑̑ȗ̮̮̑t̮̮̑̑ȋ̮̮̑ȇ̮̮̑p̮̮̑̑ȋ̮̮̑ȇ̮̮̑.̮̮̑̑.̮̮̑̑.̮̑≋ |
|
| |
55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 sep 2014 - 22:21 | |
| @Sanne neup hoor ik ben Esmée (Ezz) xD *Gaat Real Name vakje invullen* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 sep 2014 - 22:23 | |
| Hehe Oke Leuke naam trouwens Esmee Ezzie hmmm..ik noem je van af nu Ezzie > *Evil laugh* ≋̮̑B̮̮̑̑ȇ̮̮̑w̮̮̑̑ȃ̮̮̑ȓ̮̮̑ȇ̮̮̑ ̮̮̑̑ȋ̮̮̑m̮̮̑̑m̮̮̑̑ȃ̮̮̑ ̮̮̑̑c̮̮̑̑ȗ̮̮̑t̮̮̑̑ȋ̮̮̑ȇ̮̮̑p̮̮̑̑ȋ̮̮̑ȇ̮̮̑.̮̮̑̑.̮̮̑̑.̮̑≋ |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| |
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 sep 2014 - 22:24 | |
| Hehe over 4 dagen komt de gastleerlinge naar hier ik ben echt zo blij ;p Heey essie --- Waar zijn m'n oortjes nu weer -.- Sanne;; waag het niet om haar assie te noemen >3 want die (bij)naam is door mij geclaimt ;p The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hellTheme | Voice |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 sep 2014 - 22:27 | |
| ≋̮̑B̮̮̑̑ȇ̮̮̑w̮̮̑̑ȃ̮̮̑ȓ̮̮̑ȇ̮̮̑ ̮̮̑̑ȋ̮̮̑m̮̮̑̑m̮̮̑̑ȃ̮̮̑ ̮̮̑̑c̮̮̑̑ȗ̮̮̑t̮̮̑̑ȋ̮̮̑ȇ̮̮̑p̮̮̑̑ȋ̮̮̑ȇ̮̮̑.̮̮̑̑.̮̮̑̑.̮̑≋ |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 sep 2014 - 22:28 | |
| Ja nou >3
uh ik wil die stomme rug/hernia van me vervloeken >3 The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hellTheme | Voice |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| En daar hebben we een Assie :3
Ik heb vandaag de neiging om een lidwoord voor een naam te zeggen. "Er is weer een Joep uit het veld," "Ja en we hebben ook nog een Daan..." "OMG IK ZIE EEN TESSA!" Het is echt erg xD |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| *Stuitert rond* eigenlijk ben ik moe, maar ook hyper. Geen goede combi XD . I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 sep 2014 - 22:33 | |
| Sanne, u doet maar mevrouw xD
Bo, zodra mijn wiskunde punten weer mooi zijn en ik een beter setje heb zweer ik dat ik begin ! >-< |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 sep 2014 - 22:36 | |
| @Ezz Sanne, u doet maar mevrouw xD? xDD mevrouw?? Oke noem mij maar: Misses annadus wolfgang Franker sanne ≋̮̑B̮̮̑̑ȇ̮̮̑w̮̮̑̑ȃ̮̮̑ȓ̮̮̑ȇ̮̮̑ ̮̮̑̑ȋ̮̮̑m̮̮̑̑m̮̮̑̑ȃ̮̮̑ ̮̮̑̑c̮̮̑̑ȗ̮̮̑t̮̮̑̑ȋ̮̮̑ȇ̮̮̑p̮̮̑̑ȋ̮̮̑ȇ̮̮̑.̮̮̑̑.̮̮̑̑.̮̑≋ |
|
| |
55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 sep 2014 - 22:37 | |
| Yup beetje formeel doen hoor ;P xD Wolfgang Franker is lang genoeg ;P |
|
| |
68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 sep 2014 - 22:37 | |
| Awh look at this. |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| |
| |
55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 sep 2014 - 22:43 | |
| Ik weet het ik weet het ik vind het zelf ook enorm spijtig >-< Maar ik meen het, van toen ik hier verdween tot vandaag was WC even uit me gedachten omdat ik geen inspiratie had en nu ben ik enorm aan het falen met mijn punten, mar ik zal zo inloggen met Sliv ^^ En als je wilt mag dan altijd :3 Zijn avatar vind ik wel leuk maar zijn os faalt xD |
|
| |
| |
| |
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 sep 2014 - 22:46 | |
| Ik ga maar eens naar bed, welterusten allemaal :3 ! I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 sep 2014 - 22:46 | |
| yoo boo, heb je al nieuws of zo? (voor de 24e okt/21e nov ^^)
Uh ik vind me echt f'king irritant als ik moe ben -.- |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 sep 2014 - 22:47 | |
| WHUT Ik zit hier echt met mijn mond open. Hoe kan zo'n nestje inactief raken :0 |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 26 sep 2014 - 23:01 | |
| Well ik ben maar es naar boven
See you all over 5 mins. again |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|