{The day you slipped away}{Beauty's Death}

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Beautysoul
StarClan
{The day you slipped away}{Beauty's Death} DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: {The day you slipped away}{Beauty's Death}   {The day you slipped away}{Beauty's Death} Icon_minitimedi 23 sep 2014 - 21:45

The day you slipped away
Was the day I found it won't be the same

Welkom,

Ja, dit is het dan echt, afscheid nemen van mijn Beauty <3
Maar daar heb ik een paar mensen van jullie voor nodig!

Beauty zal een kater uit een andere clan tegenkomen, waar ze uit het niets opeens alles eruit gooit, huilend. De kater zal haar comforteren, maar is niet echt een vriend-kater. De kater grijpt zijn kans, om Beauty te misbruiken en haalt haar over. Na een tijdje merkt Beauty dat ze zwanger is en gaat ze naar de kater opzoek. De speler mag zelf kiezen hoe de kater op het nieuws reageert, zolang hij maar voldoet aan het volgende stukje {Het liefste wil ik dat hij meespeelt} Er worden 2 kittens geboren, waarvan ik er 1 zal spelen, en als ze oud genoeg zijn spreekt ze met de kater af bij de waterval. De kater was echter wat anders van plan dan zijn kits ontmoeten. In plaats daarvan gooit hij ze allebei in het water om te verdrinken en naar beneden te vallen. Beautysoul zwemt erachteraan om ze te redden. Beauty red eerst mijn kit en als ze de andere kit wilt redden ziet ze hem naar beneden vallen, geen kans meer om te overleven. Ondertussen heeft zij zich aan een tak vastgeklampt en kan ze mijn kitten over de tak laten lopen. Beautysoul zelf kan er niet opklimmen, want de tak staat op het punt te breken. Ze zegt vaarwel en op dat moment breekt de tak en valt ze van de waterval. Ze raakt met haar kop precies een steen, waardoor ze op slag dood is en spoelt uiteindelijk aan bij de waterkant.

Wat heb je nodig?
Goede vraag! Hier staat het nog even goed vermeld;

Rol 1; Kater die haar verleid, haar zwanger maakt & Kits probeert te doden.
Rol 2; een Queen die mijn kit {Bluekit} wilt adopteren.
Rol 3{eventueel}; Voor mensen die eventueel de kit willen spelen die doodgaat, hoeft niet persé.

Hoe kan ik meedoen??
Dit formulier hieronder invullen (:

Code:
[b]Name cat;;[/b]
[b]Gender;;[/b]
[b]Character;;[/b]
[b]Which role;;[/b]
[b]Most known account;;[/b]
[b]Why you?;; [/b]
[b]Extra;;[/b]

Alvast bedankt mensen! <3

Xxx Bo

I had my wake up
Won't you wake up
I keep asking why
And I can't take it
It wasn't fake
It happened, you passed by

Now you are gone, now you are gone
There you go, there you go
Somewhere I can't bring you back
Now you are gone, now you are gone
There you go, there you go,
Somewhere you're not coming back

Terug naar boven Ga naar beneden
Meadowkit
Member
dont matter t me
65
Actief

CAT'S PROFILE
Meadowkit
BerichtOnderwerp: Re: {The day you slipped away}{Beauty's Death}   {The day you slipped away}{Beauty's Death} Icon_minitimewo 24 sep 2014 - 16:44

Name:Meadowkit Gender:Female Character:http://ts1.mm.bing.net/th?&id=HN.608052066713075850&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0 Wich role: Number 3 Most kown account: Meadowkit  Why u? : Why not? Extra: Meadow Has problems with her eyes so she is almost blind .
Miles
Deceased
Soepsas
90
Actief

CAT'S PROFILE
Miles
BerichtOnderwerp: Re: {The day you slipped away}{Beauty's Death}   {The day you slipped away}{Beauty's Death} Icon_minitimewo 24 sep 2014 - 21:11

Name cat;; Gravelkit
Gender;; Male
Outside: Een donkergrijze tabby met blauwe ogen.
Character;; Gravel is een ietwat verlegen kitten, vooral tegen katten die hij niet kent slaat hij dicht. Hij kijkt ze dan liever niet in de ogen en zegt alleen korte zinnetjes. Tegen katten die hij kent is hij een stuk opener en dan is hij ook meteen een stuk drukker. Hij houd van spelen maar zou nooit dingen doen die volgens de regels niet mogen. Hij geeft alles om zijn nestgenootje.
Which role;; De kit die overlijd in de rivier.
Most known account;; Miles (Tss... you should've known that xD)
Why you?;; Omdat ik dan eindelijk een karakter op WC heb die door gaat.
Extra;; Ik heb niet superveel tijd dus de kitten kan ik makkelijk erbij, maar de kater is misschien iets lastiger (is meer opgegeven voor als je niemand anders vind)

of:

Name cat;; Boneshatter
Clan: Shadowclan
Outside: Helemaal wit, langharig, met een oranje en lichtblauw oog. ( http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7b/White_cat_Krasnaya_polyana.jpg ) Ook een groot litteken over zijn neus waardoor hij niet meer kan ruiken.
Gender;; Male
Character;; Boneshatter is als kit en apprentice veel buitengesloten en gepest door zijn uiterlijk maar ook door zijn karakter. Hij is namelijk snel aangebrand. Hij heeft last van woede buien maar kan ook plots heel verdrietig zijn. Zijn mood kan echt in 1 seconde veranderen, wat veel als 'gek' beschreven. Als warrior is hij veel op zichzelf, in de schaduw van de anderen, hopend op een plek hogerop.
Which role;; Rol 1
Most known account;; Miles
Why you?;; Omdat het kan.
Extra;; Meteen een kans om mn inactieve Bonekit weer actief te maken. (en totaal te veranderen)
Lionbeat
StarClan
{The day you slipped away}{Beauty's Death} Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: {The day you slipped away}{Beauty's Death}   {The day you slipped away}{Beauty's Death} Icon_minitimevr 26 sep 2014 - 15:16

Alvast bedankt voor het aanmelden beide Very Happy
Creamyfrost
StarClan
{The day you slipped away}{Beauty's Death} 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: {The day you slipped away}{Beauty's Death}   {The day you slipped away}{Beauty's Death} Icon_minitimevr 26 sep 2014 - 15:19

Creamypaw kan haar wel vinden als je wilt? En de kitten meenemen naar het kamp.
Lionbeat
StarClan
{The day you slipped away}{Beauty's Death} Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: {The day you slipped away}{Beauty's Death}   {The day you slipped away}{Beauty's Death} Icon_minitimevr 26 sep 2014 - 16:05

@Julia; Sorry, daar heb ik al iemand voor geregeld ^^"
Creamyfrost
StarClan
{The day you slipped away}{Beauty's Death} 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: {The day you slipped away}{Beauty's Death}   {The day you slipped away}{Beauty's Death} Icon_minitimevr 26 sep 2014 - 18:57

Haha, is goed hoor =) .
Memphis
Member
Izza <3
208
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Memphis
BerichtOnderwerp: Re: {The day you slipped away}{Beauty's Death}   {The day you slipped away}{Beauty's Death} Icon_minitimevr 26 sep 2014 - 20:20

Kan de kater ook een kater uit een andere Clan zijn?
Want dan heb ik:
Memphis!:
Lítill
Deceased
{The day you slipped away}{Beauty's Death} 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: {The day you slipped away}{Beauty's Death}   {The day you slipped away}{Beauty's Death} Icon_minitimedo 2 okt 2014 - 17:06

"Beauty zal een kater uit een andere clan tegenkomen"

^ geeft dat je antwoord? :')

Ik heb besloten om zaterdag 04-10 om 21:00 te kiezen, alvast veel succes!

{Pleegmoeders mogen ook nog aanmelden voor Bluekit!}
Sushi
Member
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: {The day you slipped away}{Beauty's Death}   {The day you slipped away}{Beauty's Death} Icon_minitimedo 2 okt 2014 - 17:40

Name cat;; Darkclaw
Gender;; Male
Character;; Darkclaw is een kater die zichzelf ziet als een jonge, grote sterke kater. Hij is nogal hoog op van zichzelf en ookal heeft hij twee verschillende kleuren ogen en ziet hij met zijn blauwe ogen minder vind hij zichzelf nogsteeds een knappe kater. Hij heeft een haat aan andere clans maar houdt wel van aandacht van de poezen.
Which role;; Daddy kitty
Most known account;; Sushi? Innerkit, Fallentear maybe?
Why you?;; Cuze ik wil weer wat actieviteit in zn reet en het lijkt me heel awesome om hem een keer kittens te geven in plaats van dat zijn broertje ze krijgt xD
Extra;; Woop
Lítill
Deceased
{The day you slipped away}{Beauty's Death} 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: {The day you slipped away}{Beauty's Death}   {The day you slipped away}{Beauty's Death} Icon_minitimeza 4 okt 2014 - 21:16

De rollen zijn gekozen!
Ten eerste, heel erg bedankt voor het aanmelden iedereen! Het betekend veel voor me <'3

De vader van de kittens zal zijn...
... Darkclaw van Tess!

De extra kit zal gespeeld worden door...
...Sas met Gravelkit!

RiverClan pleegmoeder zal zijn...
???

Heel erg bedankt mensen! <3

xx Bo
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {The day you slipped away}{Beauty's Death}   {The day you slipped away}{Beauty's Death} Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: