tweebeens reddingsactie - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

tweebeens reddingsactie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Sunpelt
Member
tweebeens reddingsactie - Pagina 2 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: tweebeens reddingsactie   tweebeens reddingsactie - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 jun 2010 - 16:07

''natuurlijk vertrouw ik je wel het meest van'' allemaal ze gaf hem een lik ''ik bedoelde dat niemand blackpaw vertrouwd''
ze gaf hem een kopje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: tweebeens reddingsactie   tweebeens reddingsactie - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 jun 2010 - 16:17

"Oke maar kan je een ding doen, telkens als ik voorbij dat poortje ren krijg ik een schrok. Zou je deze halsband wegwillen halen dan kan ik weg."
Hij keek haar aan en gaf haar een lik terug en zei"Snel anders moet ik naar de snijder en dan zullen we later nooit kittens kunnen krijgen."
Hij keek haar zielig aan.
Purplestorm
Member
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: tweebeens reddingsactie   tweebeens reddingsactie - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 jun 2010 - 17:48

het grote tweebeen deed het toudje aan de paal lis en trok eraan. purplepaw werdt gedwongen mee te gaan, maar ze wou dat helemaal niet. ze versette zich ,maar het had niet veel zin. er kwam nog een kleine tweebeen aan met een lelijk, roze kooi aanlopen. (kleine tweebeen) ''mamie mamie mag ik haar erin stoppen?'' (grote tweebeen) doe maar niet lily, biggy is een beetje onrustig. ik stop haar er wel in'' en ze deed purplepaw in de kooi, er zat een handoek in en kleine gaatjes aan de zijkant van de kooi. de kooi werdt dichtgedaan. ''HELP HELP, IK IK BEN GEVANGEN DOOR EEN MONSTER!'' ze duwde alle kanten op maar ze kon er niet uit. er kwam een mannelijke tweebeen aan, hij was de grootste wan allendrie de tweebenen.(grootste tweebeen) hoe laat moeten we bij de dierenarts zijn carla?, ik wil niet te laat zijn voor onze afspraak. (grote tweebeen) ''om 3 uur precies kees.'' en ze pakte een soort puntig dingentje. ''wat is dat in sterrenclansnaam?'' en purplepaw keek met grote ogen naar dat puntige ding dat de grootste tweebeen in zijn poot had. (grootste tweebeen) ''ik geef haar een spuitje om haar tot rust te brengen'' de spuit kwam regelrecht naar purplepaw toe.'' aah haal dat uit mijn buurt!'' ze probeerde zo ver van dat ding weg te kruipen. de tweebeen stak het puntige ding in haar nek. er ging een wit-achtige vloeistof in purplepaw's nek. ''aaaw, dat doet pijn!. ze werdt duizelig, ze voelde zig niet meer lekker. ze sloot haar ogen en sliep, ze was verdooft. de 3 tweebenen stapte in een rode monster en reden weg, richting de dierenarts.
Blacknight
Member
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: tweebeens reddingsactie   tweebeens reddingsactie - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 jun 2010 - 18:13

blackpaw zag wat er met purplepaw gebeurde ze kon er niet langer meer tegen ze moest nu iets doen maar ze had steelpaw nodig maar dan moet ze eerst steelpaw bevrijden en voor hem had je een sleutel nodig. ,`waar zou die sleutel liggen ,` blackpaw sloop voorzichtig via a de tuin naar de voordeur ,`ik moet er wel voor zorgen dat de tweebenen mij niet zien,` blackpaw zag de tweebenen en verstopte zich in de struiken ,`dat is geen goed idee om via de tuin naar de voor deur te gaan, maar het is de enige manier, het moet maar,` blackpaw probeerde het opnieuw maar dit keer was er niemand te bekennen ze kon nu gemakkelijk naar de voordeur ze rende door de woonkamer zo naar de hal en keek onder de deur mat ,`hebbes een sleutel en nu naar steelpaw ,` blackpaw ging naar boven met de sleutel in haar mond "steelpaw hier is een sleutel ik hoop dat het bij jou halsband hoord"zei ze met de sleutel in haar mond ze legde de sleutel voor hem neer en zei"alsjeblieft steelpaw"blackpaw ging zitten en likte haar pootje
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: tweebeens reddingsactie   tweebeens reddingsactie - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 jun 2010 - 18:21

Steelpaw pakte de sleutel op en pastte hem in zijn slot rond zijn nek en de halsband viel in tweeen. Hij was blij en wou Purplepaw redden hij riep"Wacht hier ik ga naar de snijder voor Purplepaw." Hij sprong op en zag het monster net wegrijden. Hij nam een grote aanloop en sprong over de daken richting de snijder aan het einde van de straat. Toen hij daar aankwam waren ze Purplepaw al aan het brengen. Hij sprong naar de auto en blaasde naar de tweebenen. De kleinste tweebeen kwam naar hem toe en zei"Timon daar ben je!!"
Steelpaw krabde haar over haar arm. Het meisje keek bang naar haar arm en zag het bloeden en riep"Mama,Papa Timon doet raar!!!"
Steelpaw viel het meisje aan en beet haar en sprong de daken weer op.
Blacknight
Member
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: tweebeens reddingsactie   tweebeens reddingsactie - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 jun 2010 - 18:26

"sunpaw we moeten hun helpen" zonder het ondwoord van sunpaw te horen was blackpaw er al van door om hun te helpen. ze rende zo hard als ze kon naar de snijder zoals steelpaw hem noemt ,`waar is die snijder nou, ik had maar bij sunpaw moeten blijven maar ze hebben misschien hulp nodig,`blackpaw weet niet wat ze moet doen maar ze besloot om dat monster te zoeken. ieder kleine tweebenen wou blackpaw hebben maar ze konden haar niet pakken. eindelijk had blackpaw het monster gevonden en meteen de snijder ,`eindelijk ben ik er steelpaw en purplepaw ik kom er aan,`.
Sunpelt
Member
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: tweebeens reddingsactie   tweebeens reddingsactie - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 jun 2010 - 18:27

sunpaw sprong weer op het dak en keek voor zich uit en zag blackpaw de sluetel halen ze zei ''goed gedaan blackpaw''
oppeens hoorde ze een geluid bij het grote ding waar de tweebenen doorheen waren gegaan sunpaw sloop over het dak en zag een tweebeen staan met een raar ding naast zich de tweebeen was groot en had gele (blonde) rare krullen de tweebeen kwam dat rare ding door (poort of deur) en schreeuwde in tweebeen taal '''' tineke? hallo is er iemand?''''
sunpaw keek verschrikt op ze rende naar black en steel ze zei '' er is daar nog een tweebeen''.
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: tweebeens reddingsactie   tweebeens reddingsactie - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 jun 2010 - 18:35

Steelpaw was bezig midden in een gevecht om ze af te leiden van Purplepaw, Hij had al 3 tweebenen gekrabt en de snijder was naar buiten gekomen om te helpen. Steelpaw was bang zijn mannelijkheid te verliezen en beet in de hand van de snijder waar door die ging bloeden. Telkens waarneer ze probeerden hem rustig te maken beet hij of krabte.
Hij blaasde en beet in zijn andere hand. Steelpaw lachte en dacht"Die kan geen snij geval meer aanraken."
Hij keek naar hun en zag Black en Sun paw en riep"Bevreid Purplepaw ik hou ze tegen."
Steelpaw sprong op de langste tweebeens rug en krabde in zijn nek en de tweebeen schreeuwde.
Steelpaw sprong weer terug en was klaar voor een nieuwe uithaal.
Sunpelt
Member
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: tweebeens reddingsactie   tweebeens reddingsactie - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 jun 2010 - 19:16

sunpaw sprinte naar de bomen die naast het huis stonden en klom omlaag en rende op haar aller hardst ze sprong op het monster en het waterspiegel ding was open en sprong in het monster ze keek rond en zag de roze kooi waar purplepaw in zat met een flinke claw ging het deurtje open ze zei haastend '' kom op snel wegwezen''

ondertussen;
de tweebeen met de krullen was naar de auto gelopen en had haar vriendin gezien en zei ''tineke wat is hier aan de hand?''.
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: tweebeens reddingsactie   tweebeens reddingsactie - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 jun 2010 - 19:19

Steelpaw sprong boos op tegen de snijder en beet in zijn onderarm en spuugde toen hij tweebeensmaak in zijn mond kreeg.
Hij sprong weg en riep"Rennen snel"
Hij sprong een dak op en als troef kaart stak hij zijn tong naar de snijder uit en riep"Stay of my manhood!" Steelpaw sprong weg naast Sunpaw en samen renden ze terug naar het woud en zei"Dankje" en gaf haar een kopje.
Blacknight
Member
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: tweebeens reddingsactie   tweebeens reddingsactie - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 jun 2010 - 19:32

blackpaw rende naar purplepaw "gaat het purplepaw"blackpaw maakte zich zorgen straks komen de tweebenen in het kamp van de schaduwclan "jullie weten dat wij straks als weer terug zijn weer vijanden zijn, en sunpaw ik zei toch dat ik jullie niet zou veraden" blackpaw rende iets sneller zodat ze naast steelpaw en sunpaw kwam en ze keek sunpaw aan
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: tweebeens reddingsactie   tweebeens reddingsactie - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 jun 2010 - 19:39

"Blijf bij haar vandaan, ze mag jullie niet en ik respecteer dat.Dus laat haar met rust."
Hij keek terug naar Sunpaw en vroeg"Waarom ging je eigenlijk mee, je weet dat ik je veilig wil houden."
Hij keek haar aan met een verliefd blikje en gaf een kopje."Als je nog een keer mij volgd wanneer ik roekeloos doe zorg er dan voor dat er niks gebeurt met je."
Sunpelt
Member
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: tweebeens reddingsactie   tweebeens reddingsactie - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 jun 2010 - 19:55

''maar er is toch niks met mij gebeurt ik wilde juist voorkomen dat jou iets zou gebeuren''
ze gaf hem een liefdevol kopje en keek blackpaw aan ''blackpaw ik zie dat je ons niet hebt verraden maar je deed ook niks!
je had op zijn minst een tweebeen kunnen aanvallen!''.
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: tweebeens reddingsactie   tweebeens reddingsactie - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 jun 2010 - 19:58

"Laat haar met rust, het maakt niet uit wat er gebeurt is,het gaat er om wat er aan komt en dat is...... een monster rennen!!!!"
Steelpaw slingerde sunpaw op zijn rug en rende snel weg.
Een seconde later reed er een auto over de plek waar sunpaw net stond.
Hij gaf haar een kopje en zei"Nu heb ik jouw gered, dus ik verdien wel een kopje."
Blacknight
Member
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: tweebeens reddingsactie   tweebeens reddingsactie - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 jun 2010 - 20:00

"laat maar ik mag geen enkle donderclan kat alleen steelpaw mag ik daar van en niemand anders van de donderclan"blackpaw rende weg en verdween in de verte.

(i,am sorry for this short message)
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: tweebeens reddingsactie   tweebeens reddingsactie - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 jun 2010 - 21:28

"Geen bedankje Purplepaw? Want Blackpaw heeft je weer niet geholpen."
Hij keek haar aan en probeerde haar te overtuigen dat al die keren hun haar hadden geholpen en niet veraden zoals een andere kat.
Hij gaf Sunpaw een kopje en spinde.
Purplestorm
Member
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: tweebeens reddingsactie   tweebeens reddingsactie - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 jun 2010 - 21:30

purplepaw wankelde en viel de heletijd bijna om. toen ze bij blackpaw ,keek ze niet echt lekker. ze ging zitten en probeerden haar pootje te wassen. maar het lukte niet want ze viel bijna en dan moest ze weer op twee poten staan. ''ik voel me niet lekker, volgens mij heb ik weer een punt-achtig ding in mijn ne...'' en ze viel neer op de grond. ze was weer verdooft.
Blacknight
Member
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: tweebeens reddingsactie   tweebeens reddingsactie - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 jun 2010 - 21:36

"purplepaw wat is er met je purplepaw??? reageer toch purplepaw" blackpaw onder zocht purplepaw op iets vreemds ze vond alleen een wit peiltje in haar nek ,`wat is dit, waar komt het vandaan ,` blackpaw tilde purplepaw op haar rug en ging lopen richting het bos waar ze vandaan komen.

(lees verder bij purplepaw is ziek)
Sunpelt
Member
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: tweebeens reddingsactie   tweebeens reddingsactie - Pagina 2 Icon_minitimedo 17 jun 2010 - 15:14

sunpaw spinde en gaf steelpaw een kopje toen zag ze dat purplepaw zich niet goed voelde
en zag haar in elkaar zakken.

ondertussen;
tweebeen, ''''tineke wat was hier in vredesnaam gaande?'''' de tweebeen keek naar de ravage die de katten hadden aangericht.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: tweebeens reddingsactie   tweebeens reddingsactie - Pagina 2 Icon_minitime

tweebeens reddingsactie
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: