|
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Lost my inspiration{AG} ma 22 sep 2014 - 19:41 | |
|
Ik merk dat ik nogal veel accs heb, en er heel graag mee verder wil gaan, maar dat me dit toch niet zo goed lukt. Ik ben aan sommige accjes heel gehecht, en zal ik deze dus moeilijker laten gaan. Maar om even duidelijkheid te scheppen Het is NIET de bedoeling om deze accounts weg te schenken. Daarom wil ik graag deze accounts DELEN Het is simpel. Je zegt wat voor accje je graag wilt delen, en ik denk er over na. Het spreekt natuurlijk voor zich dat accjes met meer sterretjes moeilijker weg gaan (omdat ik er nogal gehecht aan ben, of omdat ik nogal twijfel)
Thunderclan Mockingwhite | Homoseksueel | **** Brokenpaw(dove) | Heteroseksueel | ***
Riverclan Honeybadger | Heteroseksueel | ***
Snowbell | Gedeeld met Amy
Sevenfold | Gedeeld met Ezz
Windclan Lavenderfeather | Heteroseksueel | *** Beatingpaw(heart) | Biseksueel/transseksueel | *****
Shadowclan
Ghostpaw(story) | Gedeeld met Lilith
Grudgekit(fall) | Gedeeld met Sanne
Catchingkit | Gedeeld met Bunny
Bloodclan Indina | Heteroseksueel | **
Rogue Ezo | Aseksueel | **
Accounts die ik voor mezelf houdt -'Echopaw -Leopardspots -Silvergale -Puddlekit -Slenderstep -Mockingpaw -Indi -Rarity -Coffin
Laat je vooral niet afschrikken door het grote aantal met 3 sterretjes. Deze gaan nog gemakkelijk weg, maar natuurlijk niet zo gemakkelijk als de 2-sterretjes.
Laatst aangepast door Slenderstep op ma 20 okt 2014 - 18:31; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Lost my inspiration{AG} ma 22 sep 2014 - 20:16 | |
| Ik twijfel tussen Ghost & Snow,om samen met je te delen. Ik denk er nog even over na en laat je zo snel mogelijk iets weten c: |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Lost my inspiration{AG} ma 22 sep 2014 - 20:58 | |
| Neem gerust je tijd ^^
Zal alleen niet on kunnen komen van 30 sep tot 4/5 okt (spreekt voor zich dat ik dan niets laat weten |
|
| |
dont matter t me 65 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lost my inspiration{AG} wo 24 sep 2014 - 17:22 | |
| Brokenpaw(dove) | Heteroseksueel | Grudgekit(fall) | Heteroseksueel | ** Als het nog kan :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Lost my inspiration{AG} wo 24 sep 2014 - 17:54 | |
| Ik wacht nog even tot vrijdag c: Als er dan geen aanmeldingen bij gekomen zijn zal ik je in overweging nemen c: |
|
| |
Beertje 1076 Actief Your kisses
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: Lost my inspiration{AG} wo 24 sep 2014 - 18:32 | |
| Ik wil Ghostpaw wel met je delen ^^ Stiekem ben ik een stalker x'D
xx |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Lost my inspiration{AG} wo 24 sep 2014 - 19:11 | |
| Ik wacht nog even op Amy's antwoord. Deze zaterdag ga ik beslissen. Dit geldt alleen voor Ghostpaw.
Voor Broken en Grudge zal ik wachten tot vrijdag. |
|
| |
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: Lost my inspiration{AG} vr 26 sep 2014 - 18:33 | |
| Okay. Maandag kan ik pas reageren ^^ Ik ben het hele weekend weg xxx |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Lost my inspiration{AG} vr 26 sep 2014 - 22:30 | |
| Geen probleem ^^ ik houdt er rekening mee xD
Grudgekit is trouwens weg!
|
|
| |
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: Lost my inspiration{AG} zo 28 sep 2014 - 14:27 | |
| Oké. Ik heb het voor elkaar gekregen met 1 blokie wifi xx xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Lost my inspiration{AG} zo 28 sep 2014 - 15:59 | |
| Excuses voor het lange wachten Ik wacht nog steeds op een pb'tje van Amy voordat ik ga beslissen. {Als het nodig zal zijn ;p} |
|
| |
37 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Lost my inspiration{AG} zo 28 sep 2014 - 16:03 | |
| @Assie; ^^ Neem je tijd. O ja. Zou je nog kunnen reageren op het topic Slender x Daunt? :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Lost my inspiration{AG} ma 29 sep 2014 - 22:38 | |
| Snowbell is weg naar AmyBij deze stuur ik ook het ww van Ghostpaw. op naar Lilith. Dan is hierbij de SC uitgesloten om nog te delen {Of zo iets } |
|
| |
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: Lost my inspiration{AG} di 30 sep 2014 - 20:18 | |
| |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |