We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Children of the ugly one {CANCELLED} ma 22 sep 2014 - 16:22
Welkom allemaal
Zoals sommigen van jullie misschien in mijn posts in het Algemene Onzin Topic hebben gelezen, krijgt Fisheye kittens. Deze kittens zullen hun vader niet kennen, aangezien deze een NPC is. Fisheye zal haar kittens misschien wel eens over deze kater vertellen, maar hij zal geen topics kunnen doen met Fisheye of de kittens. ---- Wat info over de ouders:
Fisheye (Moeder)
ThunderClan Wit met bruine tabby poes. Normale/halflange vachtlengte. Van nature zijn allebei haar ogen amber (oranje-achtig) van kleur, maar door een oogontsteking die ze had als kitten is een oog is opgezwollen en grijzig blauw. Opgezwollen oog is niet erfelijk!
???? (Vader)
Lichtrode kater. Normale/halflange vachtlengte. Vaalgroene ogen. ---- Ik vraag niet veel voor een aanmelding, gewoon de standaard dingen (naam, uiterlijk, karakter en zo), maar je mag natuurlijk altijd wat extra's toevoegen.
also, er is nog geen "deadline" bekend ^^
Ik hoop op leuke aanmeldingen <3
Laatst aangepast door Fisheye op vr 26 sep 2014 - 14:57; in totaal 2 keer bewerkt
CAT'S PROFILE Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Children of the ugly one {CANCELLED} ma 22 sep 2014 - 20:20
Name: Littlekit Future Name's: Littlepaw - Littleheart - Littlestar? Prefix: Little; Omdat ze klein was toen ze geboren werd. Suffix: Heart; Ze heeft een groot hart. Nickname's: Little,Littje,Littie Age: Unborn Gender: She-cat Clan: ThunderClan
Leader: Firestar Deputy: Silverfang Medicine Cat: Maskheart Medicine Cat Apprentice: Milkypaw
Inside:
Outside:
Idee/Verhalenlijn:
About Me: Name: Amy of AA Age: 13,word 14 RPG Expirience: Ong. 3 jaar,onderhand waarschijnlijk al bijna 4 jaar. Motivation: Ik vind het altijd super leuk om me aan te melden voor nestjes,maar Little heb ik bedacht omdat ze aan mezelf doet denken. Ik ben erg actief maar nu school terug begonnen is mag ik niet altijd op de computer,maar dat verandert niks aan mijn activiteit.
Word afgewerkt!~
Mary
Member
392 Actief
Onderwerp: Re: Children of the ugly one {CANCELLED} wo 24 sep 2014 - 16:33
Hier komt waarschijnlijk een aanmelding :3
Dauntrose
StarClan
Beertje 1076 Actief Your kisses
are written in my
mind