We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
@Julia, Ik weet het niet. Maar ze kwamen niet opdagen, ze hebben er 40 minuten gestaan. Ik begrijp wel dat ze uiteindelijk terug naar huis zijn gekomen dus. :3
“Do you feel that coldness in my heart? Please don't touch it, I fear it will fall apart. Can't you see the coldness in my soul? Please understand, I can never be whole.”
“Are you now seeing the coldness in my eyes? Please realize, I am programmed to tell you lies. Do you feel the cold whip by when I'm shoved? Come on, comprehend that I can never be loved.”
Creamyfrost
StarClan
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
@Julia, Ik weet het niet. Maar ze kwamen niet opdagen, ze hebben er 40 minuten gestaan. Ik begrijp wel dat ze uiteindelijk terug naar huis zijn gekomen dus. :3
Ja, dat kan ik ook begrijpen inderdaad! Dat is echt vreemd.
dat moment waneer je een vervangingen opdracht krijgt voor ICT, een verslag schrijven over je favoriete acteur/actrice en je bedenkt dat de enige film dingen die je kijkt zijn: Anime, cartoon of iets in die richting .w.
[center] bedankt Bunny voor het osje <3
Creamyfrost
StarClan
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
Mijn paard heeft allemaal kleine bultjes over haar hele lijf. Bultjes vind ik altijd eng, omdat ze een keer hele grote vocht bulten heeft gehad, waar ze bijna aan onderdoor is gegaan. Ze weten nog steeds niet wat dat geweest is... Dus ik hoop dat het gewoon een parasiet is ofzo.
Hello everyone :3 (Cutie face) Lolz ik en mijn klas hebben de hele middag lopen gymen :DD en koekjes gegeten Maar nu ben ik wel doodop x.x Nou en ik heb toch niks te doen..... :33