We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Morgen weer 8 uur stage -.- en het ergste van al, m'n ma komt me dus niet halen, dus kan ik weer de bus pakken -.- en ik heb al zo'n pijn in m'n rug D:
Morgen weer 8 uur stage -.- en het ergste van al, m'n ma komt me dus niet halen, dus kan ik weer de bus pakken -.- en ik heb al zo'n pijn in m'n rug D:
Ik moet alles met de bus doen. Want dat is zo ongeveer het enige fatsoenlijke openbaar vervoer van Doetinchem naar Zutphen, of ze zouden me een paard moeten geven. Dat heb je ook nog wel is hier. :')
You call and I respond The sparrow and the song I miss you when you're gone
Gefeliciteerd Emma!! Haha, iedereen is hier thuis. Lijnbussen reden niet. :') Alleen minder leuk dat m'n broertje me daarvoor wakker kwam maken (A)
“Do you feel that coldness in my heart? Please don't touch it, I fear it will fall apart. Can't you see the coldness in my soul? Please understand, I can never be whole.”
“Are you now seeing the coldness in my eyes? Please realize, I am programmed to tell you lies. Do you feel the cold whip by when I'm shoved? Come on, comprehend that I can never be loved.”
Creamyfrost
StarClan
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter