We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Jaaa houden we sws >D Want ik ga ofc niet helemaal inactief raken. Maar in mei ga ik mijn dog kopen, dus dan heb ik nog minder tijd. Hmpf, hoe doe ik dat allemaal zeg. XD
Omg het geboortetopic van Claw. x Moonwhite wordt vandaag geplaatst, so exciteeed
-- Thanks Tessa/Erosa voor mijn huidige setje!!--
Hoi mensen die een topic met mij hebben, mijn schoolleven is druk, ik heb weinig huiswerk maar ook weinig tijd! Dus ik kan nog wel eens verdwijnen, sorry als ik dus ff niet post! Blijf vooral actief want ik verschijn en post alrijd wel weer!!!
..Stamps..:
Ravenpower:
[size=11] Dank je Laura Benenknauwer :3
Smokechaser
Member
freaking kill me 101 Actief I'm a soldier; I will die in glory
Morgen heeft mn ma een grote verassing voor ons gezin samen met mn stiefpa. Ik denk dat het een boederij zal zijn of nog iets anders, maar zekers niks kleins :'3 Dat zou zoal goed als slecht nieuws zijn eig...
Em, Well... Uhm... Er is een probleem... x3
We're soldiers aren't we?
There are times we can't run away, no matter how bad the odds are
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Ik zeg gewoon dat de kans groot is, het ligt eraan wat die verassing is en wat ik zou moeten doen als het een boederij/hoeve is. Wat ik dan wel wil doen is nog een jong springpaard bekopen en evt een friese merrie of een hengst van gelijk welk ras, maar liefst zuiver ^^ Ik wil dan wel meer met de paarden bezig zijn, dan zal ik er ong 3 hebben om me mee bezig te houden + school. En dat is met RPGen lastig te combineren ^^"
We're soldiers aren't we?
There are times we can't run away, no matter how bad the odds are
Nee, ik heb maandag toets Geschiedenis, en dan moet ik mn natuurkunde toets ook inhalen. Vandaag en morgen dus even goed leren, en dan dit weekend genieten van het shoppen met Waz (:
Gelukkig heb je dan inderdaad iets om lekker naar uit te kijken! Alvast veel plezier voor het geval ik het vergeet (A) En dan nu nog even knokken, je kan het ;D
Meer dan geweldig James, het wordt Bond, heel Bond xD