We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
“Do you feel that coldness in my heart? Please don't touch it, I fear it will fall apart. Can't you see the coldness in my soul? Please understand, I can never be whole.”
“Are you now seeing the coldness in my eyes? Please realize, I am programmed to tell you lies. Do you feel the cold whip by when I'm shoved? Come on, comprehend that I can never be loved.”
*sigh* Houd die hardstyle hiernaast nou nooit op D: (Ik heb over het algemeen geen probleem met hardstyle, maar als je elke dag keihard dezelfde liedjes hoort zonder dat je het echt leuk vind ben je het op een gegeven moment ook beu)
Meh de zon zit achter de wolken en het waait nogal D: Waar zit trouwens de logica. Binnen met de deur open was het zo koud, en ik kom buiten en dan is het lekmer warm ;3
Uh nog een uur in die koude ;c grlukkig heb ik een warme trui en mn jas ;p
The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hell