We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Vandaag hielp ik iemand met haar pup en het was zo leuk <'3 De pups was zo lief haha. En ook wel wat bijterig en de tandjes van een pup veroorzaakt aardig wat gaatjes in je hand ;p Naja, posten ga ik niet meer, morgen ook niet denk ik. Sorry ^^
:Fancy af:
-
-
Smokechaser
Member
freaking kill me 101 Actief I'm a soldier; I will die in glory
Smoky had welgeteld 3048 woorden in zijn aanmelding en ik heb dat gemaakt op 2-3u tijd terwijl Lurks er ong 800 ofzo minder had en ik daar dagen over had gedaan xD Karmaaaaaaaaaaaaa~ XD
We're soldiers aren't we?
There are times we can't run away, no matter how bad the odds are
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
Smoky had welgeteld 3048 woorden in zijn aanmelding en ik heb dat gemaakt op 2-3u tijd terwijl Lurks er ong 800 ofzo minder had en ik daar dagen over had gedaan xD Karmaaaaaaaaaaaaa~ XD
xD Ik doe steeds een heel klein stukje, dan krijg ik nieuwe inspi en voeg ik weer meer toe (a) Helemaal onderaan zet ik alle bronnen voor hem xD
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Dat moment dat je het perfecte plaatje hebt, maar er gwn geen setje van kunt maken. :C
“Do you feel that coldness in my heart? Please don't touch it, I fear it will fall apart. Can't you see the coldness in my soul? Please understand, I can never be whole.”
“Are you now seeing the coldness in my eyes? Please realize, I am programmed to tell you lies. Do you feel the cold whip by when I'm shoved? Come on, comprehend that I can never be loved.”
Sparrowfeather
Elder
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
Bwah eenmaal je het onder de knie hebt ben je er zowat mee weg xD Plus ik dwingde me in het begin, maar wat ik wel doe is echt alles in detail gaan bekijken, mensen zeggen altijd dat ik alles veel te precies ga bekijken, dus dacht ik dat ik het eens in mn voordeel kon gebruiken *staart naar verslag*
Ik ga nog iets anders gaan proberen =3
We're soldiers aren't we?
There are times we can't run away, no matter how bad the odds are
Ashdrizzle
Member
Pete Goez 4113 Actief
CAT'S PROFILE Age: 41 Moons old Gender: Tomcat ♂ Rank:
@Ass;; Uuhhhhhhh, half 8 vertrekken we vanaf den haag, dus ong 11 uur daar en dan tot half zeven daar rondzwerven haha x'D Maar t is wel met school, dus eerste paar uur saaie dingen :')
Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
jij klikt dr op:
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
Hmm. 2219 woorden. Valt niet tegen al zeg ik het zelf xD Plus nog twee voorbeeldposts is waarschijnlijk zo rond de 2700 oid c: @Bo: Details gebruik ik alleen bij schoolwerk >3