|
|
Daanz 550 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 sep 2014 - 13:17 | |
| @Chi, humn volgens mij heb je gelijk :'D Ik zal eens even gaan zoeken hehe :"D Topic Minnow x Frost als je zin hebt? (A) |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 sep 2014 - 13:19 | |
| Scarkit is soo saaaad ): SNELALLESAFPOSTENENDANSCIENCEENWISKUNDELERENENFRANSENSPAANSMAKEN HEEEEEELPPP
Laatst aangepast door Iciclespirit op zo 21 sep 2014 - 13:23; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| |
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 sep 2014 - 13:20 | |
| Oh hoi Chriss hoe is je leven xD |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 sep 2014 - 13:22 | |
| Evy, je rekt de pagina uit met je uitspreeksel ;')
Hey mensjes, net lasenge gegeten ^^ Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 sep 2014 - 13:23 | |
| Oh, really O.o Pas t wel even aan x'D |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 sep 2014 - 13:27 | |
| Jep nu is het goed ^^
HEY CHRISS *TACKLEHUG* Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 sep 2014 - 13:29 | |
| Mhm ik weet niet wat ik aanmoet met slender :') It's like, ik heb nog niet echt nagedacht over iets groots wat haar eigenlijke karakter echt zou maken. Ja ik heb wel kleinschalige ideetjes voor der karakter en zo, maar ik weet gewoon niet, hoe ze is of word en zo ;3 Iemand mss een idee om haar hele leven tot nu toe omver te werpen? The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hellTheme | Voice |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| |
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 sep 2014 - 13:36 | |
| Hii Bo2 :"D I love lasagne <3 Tᕼᕮ ᗯOᖇᒪᗪ’S STIᒪᒪ Tᕼᕮ Sᗩᗰᕮ. Tᕼᕮᖇᕮ’S ᒍᑌST ᒪᕮSS Iᑎ IT. ᗪᕮᗩᗪ ᗰᕮᑎ Tᕮᒪᒪ ᑎO TᗩᒪᕮS |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 sep 2014 - 14:13 | |
| Ik hak de knoop door en ga een meeneemsetjes-zonder-naam-shopje openen :') |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 sep 2014 - 14:17 | |
| - Silverpaw' schreef:
- Mhm ik weet niet wat ik aanmoet met slender :')
It's like, ik heb nog niet echt nagedacht over iets groots wat haar eigenlijke karakter echt zou maken. Ja ik heb wel kleinschalige ideetjes voor der karakter en zo, maar ik weet gewoon niet, hoe ze is of word en zo ;3 Iemand mss een idee om haar hele leven tot nu toe omver te werpen? Je kan haar betrekken bij bepaalde gebeurtenissen, zo is het met mij gelukt om Smoketear awesome te maken. Gewoon topics binnen dringen waar iets groots in gebeurt (tenzij aangegeven is dat het topic gesloten is, natuurlijk). Zo ging ik verder met contact houden met de karakters van de 'grote gebeurtenis' en zo kwam Smoke in contact met allerlei dingen en vormde zijn karakter tot hoe hij nu gestorven is xD |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 sep 2014 - 14:21 | |
| Idea Assie! Ik stuur wel even een pm. Het is maar een klein idee, maar misschien? |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 sep 2014 - 14:32 | |
| Damn, internet is echt heel erg crappig dit weekend bij ons thuis x,x - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
--- --- --- --- Sleepy Ember, Thanks Jojo <3 :'D
|
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 sep 2014 - 14:37 | |
| Nath, da's mss een goed idee ;3 -als ik tenminste aan posten toe kom hé, heb nogal veel werk ;3 - Evy, je weet m'n antwoord ^^
Nieuwe oortjes <33 nou ja, dezelfde als voorheen weer, omdat het goede waren (ze gingen eens langer als een half jaar mee ;p) maar gewoon in een nieuw kleurtje xd The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hellTheme | Voice |
|
| |
Daanz 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 sep 2014 - 15:04 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 sep 2014 - 15:09 | |
| Pm terug ^^