We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
"We are the rose that grew from the crack in the concrete, I never doubted for a second, even when you left us on our own. Don't you wish you would have known? How does it feel now that you're in the backseat? I guess you should have had a little more faith in me."
Stuff made for me<3:
Dankje Babs<3
Dankje Rebecca<'3
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
"We are the rose that grew from the crack in the concrete, I never doubted for a second, even when you left us on our own. Don't you wish you would have known? How does it feel now that you're in the backseat? I guess you should have had a little more faith in me."
Ugh! Vandaag was het echt een rot at voor mij :c I will tell you why-Stond vanmorgen on 8.15 op Moest nog eten douchen aan kleden haar kamen tanden poetsen Had nog even tijd om achter mijn pc te gaan had te tij hele maal niet inde gaten tijd: 8.21 en de deuren van mijn school gaan altijd om 8.30 dicht! dat werd rennen voor mij ik pakte mijn schoenen maar ze waren kapot Nee DX dus ik Pakte snel andere ook kapot nou en ik moest echt weg gaan maar toen ik hem wilden aan doen..Bloed op mijn teen mijn teen bloeden.. ging naar de woonkamer en deed er een pliester op .IK was bijna bij mijn school toen ik voelden dat mijn pliester los raakte en ik had een gat aan de zijkant van mijn schoen .boos en (bang) liep ik door ik kwam op school. Net op tijd .Yess..Ik loopte de trap op naar mijn lokaal en Gelijk toen ik binnen kwam Hahahahaahahha CHECK SANNE ZE HEEFT EEN GAT IN HAAR SCHOEN! (Hier was ik al bang voor... Toen gingen we rekenen (ging wel goed) Toen taal...De moelijkste les ooit . Toen gingen we naar buiten en weer werd er over mij gepraat (:c) Weer naar binnen estafette ik was klaar en toen kwam de juf naar me toe...Sanne wat ben je aan het doen? ik:Hmm niks juf. Juf: oke niks dus .en ze loopte weg. ik:Wat?! onder te tussen Kinderen zaten te spelen met mijn water fles(Net als kleuters) ik ging weer naar mijn tafel en we kregen een preek van onze juf :We waren te druk blah blah blah ik ben je juf zo doe je niet tegen blah blah ik ga nu kinderen op het bord schrijfen jullie zijn groep 8 blah blah blah...Toen vreed same school yeey(MAAR NIET HEUS) Met moeite kon ik me zelf in de kring krijgen we deden een intro spel om elkaar beter te leren kennen .We moesten elkaar vragen stellen eerst een miesje en toen een jongen .Ik werd niet gekozen...Toen kwamen de kinderen van de vorgie groep 8 en precies de kinderen die ik haat en die mij haten steeds keek ik op de klok en de hell uit brak bij ons in de klas iedereen ging schreewen druk doen parten tikkerte spelen Toen werd de juff echt boos! we moesten alle maal 5 minuten blijfen toen riep ik (Net iest te hard) Maar juf heb niks gedaan! Juf: Nu moeten jullie 10 minuten blijfen ik zie dat je stil moest zijn en geen cometaar wil! boos keek de hele klas naar mij .(ik kroop hele maal in elkaar) eindelijk mochten we naar huis kwam thuis vertellden alles aan mijn moeder ze zie:Sanne ik heb hier geen tijd voor die truk komt! (Haar vriendje is en truk) Ik :Wat! nee ma hij is gister nog geweest! Nee neee neee ik wil het niet hebben! (Toen krijgen we een beetje ruize) Later kwam e naar me toe en zie:Sanne alsjeblieft ! doe dit voor mij. Ik...Okee...dan maar weer .Ging naar mijn kamer toen stoote ik mijn teen tegen de deur . en precies op mijn plek waar het bloede..Nu zit ik hier jullie mijn dag te vertellen. Nu is mijn vraag aan jullie (De mensen dit lezen) Wat zouden JULLIE doen als je in mijn schonnen stond .