|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 sep 2014 - 18:39 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- HOI IK BEN IRO
ME AGAIN HEHEHEHEE - ~x~:
Huidige ava door Bo-2 en os door Quinty, thank you x Aurorapaw ~ Aurynight ~ Skunkpaw ~ Mintfang ~ Jack D ~ Dawnstar PM's naar Dawnstar please!Drawing by Hanna (zonder de h op het eind xD) Os by Bo-2
|
|
| |
Chrissy ღ 300 Actief
| |
| |
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 sep 2014 - 19:10 | |
| |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 sep 2014 - 19:11 | |
| - Firestar schreef:
- Howl schreef:
- Wow o.O Die katten zijn zo duur... :c
Lol dan zou je die volbloed Savannah nestjes moeten zien. Ben je zo 1.200 euro aan kwijt. XD Kijk even hier naar c: http://plazilla.com/page/4295064001/de-10-duurste-kattenrassen-ter-wereldEcht overdreven die prijzenGelukkig zijn er wel cattery's en mensen in de buurt (nou ja groningen en NH is niet echt dichtbij, maar iig beter dan Australië he ) die (echte) raskittens verkopen voor een goede prijs... Maar zoals ik had verwacht, zal het niets worden hier :/ dan maar wachten totdat ik een eigen huis heb xD |
|
| |
Izza <3 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 sep 2014 - 19:12 | |
| Wow Ik moet echt wennen aan het lettertype en stuff van Firefox o.O EDIT: Ben begonnen aan HTML EDIT 2: - Eerste code evah (Codeacademy):
- Code:
-
<!DOCTYPE html> <html>
<head> <title> Headings & Paragraphs </title>
</head> <body> <h1>Hello</h1> <h3><p>Hoi</h3></p> <p>Hoihoi</p> <h5>Hello</h5> <p>Hoi</p> <h2>Hahaha</h2> <p>Hihi</p> <h4>BLUBVIS</h4> <p>BLUBBLUB</p> <h6>KLEINTJE</h6> <p>Hahaha</p> </body> </html>
Laatst aangepast door Memphis op zo 21 sep 2014 - 19:43; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 sep 2014 - 19:36 | |
| ik moet hier zo dringend terug actief worden maar ik voel me zo lam van ziek zijn. Ik beloooooof dat ik terug actief wordt hier xD
hey iedereeeen~
|
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 sep 2014 - 19:44 | |
| Ik moet ook echt meer gaan posten :$ - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
--- --- --- --- Sleepy Ember, Thanks Jojo <3 :'D
|
|
| |
Izza <3 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 sep 2014 - 19:48 | |
| |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 sep 2014 - 19:50 | |
| En het gene wat misschien maakt dat het posten zo moeilijk gaat, is de "moet" instelling xD Je moet niks, je mag (: |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Marieke 159 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 sep 2014 - 20:01 | |
| - Ik ben echt veel te happy met de TARDIS ketting die ik vandaag gekocht heb xD:
|
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| |
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| |
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 sep 2014 - 20:08 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Nahw, vandaag was echt super leuk met Bo, Iro, Isa & Sas :'((((
Waarom moest deze dag toch zo kort zijn? ;w; Time flies when you're having fun (: |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 sep 2014 - 20:11 | |
| Weet iemand een site waar ik een plaatje in een link kan zetten? TinyPic en Stash werken niet /: |
|
| |
Marieke 159 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 sep 2014 - 20:15 | |
| - Forestrain schreef:
- Weet iemand een site waar ik een plaatje in een link kan zetten? TinyPic en Stash werken niet /:
https://imgur.com |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 sep 2014 - 20:16 | |
| |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| |
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 sep 2014 - 20:29 | |
| Meh morgen toets van bedrijfsbeheer, en wellicht ook de toets van vorige week (onze lk was een hele week ziek) dus kan ik voor zon 2 toetsen gaan leren D: gelukkig is bedrijfsbeheer gemakkelijk... en kleurenleer ook xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|