Take your love and hit the road [ No-name meeneemsetjes ]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Iciclespirit
StarClan
Take your love and hit the road [ No-name meeneemsetjes ] DPKsfdL
Eeevvyyhhh
551
Actief

CAT'S PROFILE
Iciclespirit
BerichtOnderwerp: Take your love and hit the road [ No-name meeneemsetjes ]   Take your love and hit the road [ No-name meeneemsetjes ] Icon_minitimezo 21 sep 2014 - 14:46

Hey-yo!
Jawel jawel, ik begin een shopje. Voor meeneemsetjes, zonder naam. Ik heb ondzettend zitten rommelen met apps op mijn iPad, en heb gemerkt dat ik voor hele simpele setjes geen PS nodig heb. Dan zijn ze wel met effect en randje, maar zonder naam of tekst. Mocht je dit alsnog willen, dan kun je dat zelf altijd nog doen (; Oogkleur wil ik overigens wel voor je veranderen. Randje kan ik ook weghalen of veranderen.

Lijstje:

Code:
[b]Nummer setje:[/b]
[b]Enige verandering:[/b]

Hier de setjes;
Nummer 1:
Nummer 2:
En meer zal volgen ~
Hoop dat het in de smaak valt!
Xx Evelynn ~

Laatst aangepast door Iciclespirit op wo 1 okt 2014 - 22:13; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Take your love and hit the road [ No-name meeneemsetjes ]   Take your love and hit the road [ No-name meeneemsetjes ] Icon_minitimezo 21 sep 2014 - 15:25

@Eevy; Twee kleine opmerkingen xD 1 heb ik al bezet met Winterkit en 5 is van een verboden fotograaf Wink

Verder leuke setjes :'3 Al zou ik de avatar gewoon op formaat [150x200px] maken, in plaats van dat je WC het zelf laat verkleinen, meestal gaat dan namelijk ook de kwaliteit omlaag Wink
Iciclespirit
StarClan
Eeevvyyhhh
551
Actief

CAT'S PROFILE
Iciclespirit
BerichtOnderwerp: Re: Take your love and hit the road [ No-name meeneemsetjes ]   Take your love and hit the road [ No-name meeneemsetjes ] Icon_minitimezo 21 sep 2014 - 15:27

Icyrose schreef:
@Eevy; Twee kleine opmerkingen xD 1 heb ik al bezet met Winterkit en 5 is van een verboden fotograaf Wink

Verder leuke setjes :'3 Al zou ik de avatar gewoon op formaat [150x200px] maken, in plaats van dat je WC het zelf laat verkleinen, meestal gaat dan namelijk ook de kwaliteit omlaag Wink
O.o, didn't notice...
Dankje Q :3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Take your love and hit the road [ No-name meeneemsetjes ]   Take your love and hit the road [ No-name meeneemsetjes ] Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: