My fray, my strife [GZ]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

My fray, my strife [GZ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Acefray
Dorpsslet
My fray, my strife [GZ] 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: My fray, my strife [GZ]   My fray, my strife [GZ] Icon_minitimevr 19 sep 2014 - 22:52

Hallo mensjes,
Om jullie alle een saaie en nietszeggende intro te besparen kom ik maar gelijk op het punt; Ace moet vechten. Zoals ik iedereen er al vaker mee lastig heb gevallen gaat Ace later Acefray of Acestrife heten, beiden achtervoegsels betekenen 'strijd' Maar tot nu toe is dit katertje maar een leuke fluffbal zonder problemen. Dus hij moet eens knokken. Ik zoek dus een andere kat waarmee Ace kan vechten.

Eisen gevechtspartner
- Een oudere apprentice of young warrior
- Moet ook wat gewond raken {sneetjes, krasjes, of wat anders}
- Moet Ace ook wat klappen geven

Uiteindelijk wil ik dat Ace of net wint, het gelijk word en ze worden gevonden* of nog midden in het gevecht zitten als ze worden gevonden*

*
Ik zoek dus ook een paar katten die Ace en de ander vinden. Ace is dan nog vol energie en de groep zal hem wat moeten kalmeren en naar de clan terug brengen. Hiervoor geen eisen, als ze maar in SC zitten xD

Nouw, ik hoop dat iemand zich aanmeld, het liefst een mini lijstje met naam account, wat je wilt doen en motivatie. Ook een idee waarom Ace aan het vechten raakt als je je als tegenstander aanmeld is handig ^^ Maar ik ben uit getypt, bye~~
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
My fray, my strife [GZ] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: My fray, my strife [GZ]   My fray, my strife [GZ] Icon_minitimeza 20 sep 2014 - 0:08

Naam Kat: Tallpaw
Naam Speler: Sherlock Holmes 8)
Waarvoor: So yeah, ik kon niet kiezen tussen persoon die Ace vind en hem rustig moet makem, of gevechtspartner xD
Idee: Stel je wilt hem als Gevechtspartner -wat ik vanaf nu af ga korten tot gp- dan kan het gevecht ontstaan zijn door de stortkoker -EDIT! ik weet niet wat autocorrectie allemaal denkt o.O- stokende woorden van Rowanflame (no offence Nath;) Waarin Ace het trouwe hulpje speelt van die dude, en dus gewelddadiger wordt. Tall merkt dit op, en als een ware bro meld hij het zijn buddy op zijn eigen, 'tactvolle', manier. Ace kan dat irritant of stom vinden, en hem dankzij de opbouw van gewelddadigheid in hem, aanvallen. Persoonlijk denk ik dat het tussen deze twee gelijkspel wordt gezien Tall's mind en Aces ehm.. Lichaamsomvang x) Dit kan dan ook meteen deze eerste grote ruzie worden in hun relatie (A)
Extra: Ze moeten dan hierna wel weer Bros worden hoor! Zodat ze samen lekker warrior kunnen worden en de clans kunnen annoyen xD
Extra 2: Als je hem niet als gevechtspartner wilt -hij is ook wel heel groot c;- meld ik me aan als trouwe buddy die zijn vriend helpt af te kolen na het gevecht
Extra 3: Ik ben voor Acefray (A)

Laatst aangepast door Tallpaw op za 20 sep 2014 - 23:08; in totaal 1 keer bewerkt
Fadepaw
Member
My fray, my strife [GZ] DPKsfdL
105
Actief
Fadepaw
BerichtOnderwerp: Re: My fray, my strife [GZ]   My fray, my strife [GZ] Icon_minitimeza 20 sep 2014 - 21:46

Name: Fadepaw
Gendre: She - Cat
Fur: Furball zwart
Eyes: Blauw
Character ultra short: Aangebrand//aardig//Altijd wel in een vrolijke stemming (in haar gedachten niet)//
Rol: Kat die Ace en zijn gevechts partner vind
Ideal: Misschien is het leuk dat ze hun eerst vind ter wel ze vechten en probeerd om hun uit elkaar te halen maar luisteren doen ze niet ter wel ze aan het vechten zijn. Ze besluit om mee te vechten voor een klein stukje en zo uit elkaar te halen maar het werkt niet, zo ze besluit een paar andere katten erbij te halen en ze zo uitelkaar te halen.
Motivatie: Het leek me echt leuk idee, alleen was mijn karakter niet zo een vechter zo ik besluit om een andere rol te nemen. (Ik weet dat ik faal) Het is een geweldig idee vind ik ^.^
Acefray
Dorpsslet
My fray, my strife [GZ] 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: My fray, my strife [GZ]   My fray, my strife [GZ] Icon_minitimezo 21 sep 2014 - 11:15

Ik vind het een goed idee dat Tall en Ace gaan vechten, en dat Ace na een tijdje wat eten brengt dat als 'sorry' word bedoelt xD

;; Fadepaw {BunBun?
Ik vind het ook goed ^^ Dat je dan halverwege inspringt en daarna hulp haalt xD

Dus, alleen nog wat katten die helpen Tall en Ace te splitsen, misschien ook nog een warrior die Ace op zijn kop geeft als ze terug zijn ^-^
Sunset
Member
Angie
884
Actief

CAT'S PROFILE
Sunset
BerichtOnderwerp: Re: My fray, my strife [GZ]   My fray, my strife [GZ] Icon_minitimezo 21 sep 2014 - 11:55

Name: Sunset
Korte beschrijving: Mooie ogen waar vele katers op vallen, soms heel aardig, soms agressief.
Wat: Gevechtspartner
Welk einde van gevecht: gelijk
reden van attack: idk xD
Fadepaw
Member
105
Actief
Fadepaw
BerichtOnderwerp: Re: My fray, my strife [GZ]   My fray, my strife [GZ] Icon_minitimezo 21 sep 2014 - 12:49

Acepaw schreef:
Ik vind het een goed idee dat Tall en Ace gaan vechten, en dat Ace na een tijdje wat eten brengt dat als 'sorry' word bedoelt xD

;; Fadepaw {BunBun?
Ik vind het ook goed ^^ Dat je dan halverwege inspringt en daarna hulp haalt xD

Dus, alleen nog wat katten die helpen Tall en Ace te splitsen, misschien ook nog een warrior die Ace op zijn kop geeft als ze terug zijn ^-^

Oki, xD maar ik ben niet Bunbun
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: My fray, my strife [GZ]   My fray, my strife [GZ] Icon_minitime

My fray, my strife [GZ]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: