|
| Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: My fray, my strife [GZ] vr 19 sep 2014 - 22:52 | |
| Hallo mensjes, Om jullie alle een saaie en nietszeggende intro te besparen kom ik maar gelijk op het punt; Ace moet vechten. Zoals ik iedereen er al vaker mee lastig heb gevallen gaat Ace later Acefray of Acestrife heten, beiden achtervoegsels betekenen 'strijd' Maar tot nu toe is dit katertje maar een leuke fluffbal zonder problemen. Dus hij moet eens knokken. Ik zoek dus een andere kat waarmee Ace kan vechten.
Eisen gevechtspartner - Een oudere apprentice of young warrior - Moet ook wat gewond raken {sneetjes, krasjes, of wat anders} - Moet Ace ook wat klappen geven
Uiteindelijk wil ik dat Ace of net wint, het gelijk word en ze worden gevonden* of nog midden in het gevecht zitten als ze worden gevonden*
* Ik zoek dus ook een paar katten die Ace en de ander vinden. Ace is dan nog vol energie en de groep zal hem wat moeten kalmeren en naar de clan terug brengen. Hiervoor geen eisen, als ze maar in SC zitten xD
Nouw, ik hoop dat iemand zich aanmeld, het liefst een mini lijstje met naam account, wat je wilt doen en motivatie. Ook een idee waarom Ace aan het vechten raakt als je je als tegenstander aanmeld is handig ^^ Maar ik ben uit getypt, bye~~ |
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: My fray, my strife [GZ] za 20 sep 2014 - 0:08 | |
| Naam Kat: Tallpaw Naam Speler: Sherlock Holmes 8) Waarvoor: So yeah, ik kon niet kiezen tussen persoon die Ace vind en hem rustig moet makem, of gevechtspartner xD Idee: Stel je wilt hem als Gevechtspartner -wat ik vanaf nu af ga korten tot gp- dan kan het gevecht ontstaan zijn door de stortkoker -EDIT! ik weet niet wat autocorrectie allemaal denkt o.O- stokende woorden van Rowanflame (no offence Nath;) Waarin Ace het trouwe hulpje speelt van die dude, en dus gewelddadiger wordt. Tall merkt dit op, en als een ware bro meld hij het zijn buddy op zijn eigen, 'tactvolle', manier. Ace kan dat irritant of stom vinden, en hem dankzij de opbouw van gewelddadigheid in hem, aanvallen. Persoonlijk denk ik dat het tussen deze twee gelijkspel wordt gezien Tall's mind en Aces ehm.. Lichaamsomvang x) Dit kan dan ook meteen deze eerste grote ruzie worden in hun relatie (A) Extra: Ze moeten dan hierna wel weer Bros worden hoor! Zodat ze samen lekker warrior kunnen worden en de clans kunnen annoyen xD Extra 2: Als je hem niet als gevechtspartner wilt -hij is ook wel heel groot c;- meld ik me aan als trouwe buddy die zijn vriend helpt af te kolen na het gevecht Extra 3: Ik ben voor Acefray (A)
Laatst aangepast door Tallpaw op za 20 sep 2014 - 23:08; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: My fray, my strife [GZ] za 20 sep 2014 - 21:46 | |
| Name: Fadepaw Gendre: She - Cat age: 6 moons Fur: Furball zwart Eyes: Blauw Character ultra short: Aangebrand//aardig//Altijd wel in een vrolijke stemming (in haar gedachten niet)// Rol: Kat die Ace en zijn gevechts partner vind Ideal: Misschien is het leuk dat ze hun eerst vind ter wel ze vechten en probeerd om hun uit elkaar te halen maar luisteren doen ze niet ter wel ze aan het vechten zijn. Ze besluit om mee te vechten voor een klein stukje en zo uit elkaar te halen maar het werkt niet, zo ze besluit een paar andere katten erbij te halen en ze zo uitelkaar te halen. Motivatie: Het leek me echt leuk idee, alleen was mijn karakter niet zo een vechter zo ik besluit om een andere rol te nemen. (Ik weet dat ik faal) Het is een geweldig idee vind ik ^.^
|
| | | Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: My fray, my strife [GZ] zo 21 sep 2014 - 11:15 | |
| Ik vind het een goed idee dat Tall en Ace gaan vechten, en dat Ace na een tijdje wat eten brengt dat als 'sorry' word bedoelt xD
;; Fadepaw {BunBun? Ik vind het ook goed ^^ Dat je dan halverwege inspringt en daarna hulp haalt xD
Dus, alleen nog wat katten die helpen Tall en Ace te splitsen, misschien ook nog een warrior die Ace op zijn kop geeft als ze terug zijn ^-^ |
| | | Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: My fray, my strife [GZ] zo 21 sep 2014 - 11:55 | |
| Name: Sunset Korte beschrijving: Mooie ogen waar vele katers op vallen, soms heel aardig, soms agressief. Wat: Gevechtspartner Welk einde van gevecht: gelijk reden van attack: idk xD |
| | | 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: My fray, my strife [GZ] zo 21 sep 2014 - 12:49 | |
| - Acepaw schreef:
- Ik vind het een goed idee dat Tall en Ace gaan vechten, en dat Ace na een tijdje wat eten brengt dat als 'sorry' word bedoelt xD
;; Fadepaw {BunBun? Ik vind het ook goed ^^ Dat je dan halverwege inspringt en daarna hulp haalt xD
Dus, alleen nog wat katten die helpen Tall en Ace te splitsen, misschien ook nog een warrior die Ace op zijn kop geeft als ze terug zijn ^-^ Oki, xD maar ik ben niet Bunbun |
| | | | Onderwerp: Re: My fray, my strife [GZ] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |