|
| Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Accounts die weg kunnen vr 19 sep 2014 - 12:21 | |
| Hi allemaal, Voor mijn inactieve periode heb ik een aantal accounts weggegeven. Sommige van die accounts zijn echt super actief (geweest bij de nieuwe eigenaar), waar ik enorm blij om ben! Dank iedereen daarvoor! Er zijn echter ook een paar accounts waar niet veel meer mee gedaan is. .: Timesoul - Kater :.Ik heb destijds de naam gekozen omdat ik hem prachtig vond, ik heb verder nog niks met hem gedaan. Het is een zwart witte WindClan kater, maar het uiterlijk mag nog veranderd worden. Ik heb geen idee wie hem toen heeft over genomen, maar als de eigenaar van nu hem graag wil houden stuur dan een berichtje. Maar ik zou het fijn vinden als ze niet verstoffen..: Foxheart - Poes :.Foxheart is een pittige, rode ShadowClan poes. Ze is 48 manen oud. Met haar is ook nog niks gebeurt, ik heb haar ook niet op de accountmarkt gezet. Dus bij deze, ik denk dat je veel plezier in haar kan vinden. Kan een complex karakter worden..: Hummingbird - Poes :.Humming heeft nog niet eens een Clan, ook puur voor de mooie naam aangemaakt. Maar ik had een soort moerdelijk-type in gedachten voor haar. Een lieve partner vinden en dan duizend kittens haha!.: Ivypaw - Poes :.Een apprentice ook nog zonder Clan, nog niks mee gedaan..: Tenebrae - Poes :.Aangemaakt door Brae Tanner in Twilight saga, zulke grootse plannen maar niks van gekomen. Ze kan als Rogue, Kittypet of BloodClanner leven. Het is echt een enorme Fishface..: Mistyfoot - Poes :.Mistyfoot was van mijn zus maar ze zit niet meer op Warrior Cats, praktisch niks mee gebeurd. Ze zit in RiverClan. Ze is de kitten van de inmiddels overleden Bluestar, die weer hergeboren is als het account dat ik nu heb . Ik hoef echt geen elle lange lijstjes want daar zit ik niet op te wachten, maar als jullie kort even jullie motivatie willen aangeven. Waarom wil je het account, wat wil je graag met het account gaan doen etc.. Verzin maar wat leuks. Groeteltjes van Sanne |
| | | Call me San Or Wolfie 359 Actief
| |
| | | | As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Accounts die weg kunnen vr 19 sep 2014 - 18:11 | |
| Eigenlijk mag ik dit niet meer doen van mezelf maar ah.Ik ben een soort van verliefd op de namen en ideeën/karakters van Foxheart en Hummingbird. Ik denk er nog even over na voordat ik een kort lijstje maak. Edit: Ik denk toch dat ik voor Hummingbird ga. Ideeën: - Spoiler:
Ik had dus gedacht om haar in de TC of WC te steken(aangezien ik daar het minst aantal accs heb) en haar, zoals je zelf zegt, een moederlijke poes te maken(ik bespeel graag simpele karakters). Die soms nogal dromerig is, maar het grootste deel van de tijd een groot hart voor kits en gewonde katten heeft. Sws zou ze loyaal zijn aan de Warriorcode, en haar (naast het opleiden van app's evt.) meeste tijd spendeert aan anderen (en vooral weerloze kits) helpen. Waarom: Die naam spreekt me gewoon erg aan, en ik vind het een soort van leuk als ik nog keuze heb om een clan te kiezen. Nutteloze info: - Spoiler:
Gewoon omdat het kan. Ja ik ben dus Assie, ik heb een ervaring van zo'n 5 of 6 jaar (niet dat je dat merkt aan mn post, ik heb soms nogal slechte inspi en een vreemde schrijfstijl) en je kunt mij (altijd) bereiken op Silverpaw'/gale en Slenderstep.
|
| | | Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Accounts die weg kunnen ma 22 sep 2014 - 19:06 | |
| Ik wil Mistyfoot wel,ze spreekt me echt wel aan en ik hou ook van haar naam :3 Als je meer info over mij of waarom ik haar wil enzo laat het me maar weten c: |
| | | Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Accounts die weg kunnen ma 22 sep 2014 - 19:23 | |
| Ik zou graag Hummingbird willen hebben, (vb post?) EDIT: Hier (in de spoiler) Wat ideeeetjes : ) - :..Hummingbird..:
Ik heb eigenlijk nog geen idee in welke clan xD Inside: Hummingbird is een lieve, verlegen poes. Ze zegt bijna nooit iets, ontwijkt drukte en is enorm gevoelig. Maar achter haar verlegenheid en gevoeligheid, is ze een blije, vrolijke en opgewekte poes. Alleen bij echte, goede vrienden of bij kittens is ze de echte Hummingbird, niet het verlegen poesje die wegduikt voor drukte en gemene opmerkingen. Dus Hummingbird zal worden: Shy || Sweet || Sensitive || Loving || Happy || Outside: (Ik weet niet of je jouw outside wilt houden, zo nee: Here it is xD) Aangezien je haar puur voor de mooie naam had aangemaakt, zal ik een uiterlijk verzinnen : Hummingbird is een wat kleinere poes, rood, met een halflange vacht. Haar ogen zijn goudoranje, en haar pootkussentjes en neusje zijn oranje/roze. Ze is zeker geen doorn in het oog, eigenlijk andersom. Ze is een prachtige poes, en katers hebben er totaal niets tegen om naar haar te staren. Omdat ik me verveelde heb ik een setje gemaakt - :.*Setje*.:
- Voorbeeldpost:
Met trillende poten spurtte de rosse poes het drukke kamp uit. Het was te druk, véél te druk. De zon scheen fel tussen de bladeren door, en de vacht van de kleine poes lichtte op als goud, haar ogen glinsterden alsof het zelf zonnetjes waren. Langzaam stapte ze naar een klein, groen bosje. De bladeren knisperden onder de poten van de poes bij elke stap die ze zette om dichterbij het bosje te komen. Haar eigen zachte stem vulde haar oren toen ze een liedje zachtjes begon te neuriën, en ze bereikte het groene bosje, waar vreemde rode besjes aan hingen. Geïnteresseerd rook ze aan de zoete, rode bolletjes, maar draaide zich vervolgens om. Met een diepe zucht legde de jonge poes zich neer, en voelde de ochtendzon haar gouden pels opwarmen. Op een slakkentempo strekte ze zichzelf uit, sloot even haar ogen. Vluchtig sprong ze op, vol nieuwe energie die bij haar was binnengestroomd. En de poes dook meteen in een jachthouding, en staarde naar een plekje in de bosjes waar een klein geritsel vandaan kwam. Om een nieuwe techniek te proberen, plukte de poes een van de zoete rode besjes, en rolde die naar het muisje toe, die met grote ogen naar het besje sprintte. De mollige muis greep het besje vast om hem naar zijn holletje te brengen, maar het was al te laat. Het muisje bungelde tussen de kaken van Hummingbird, en het besje spette uit elkaar op de grond. De heerlijke geur van zoete besjes en warme muis vulde de neus van de gouden poes, die snel richting het nu wat minder drukke kamp racete om haar mollige, nog warme vangst te brengen.
Laatst aangepast door Sunset op za 27 sep 2014 - 11:21; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Quinty 282 Actief There are times when I look at people and see nothing worth liking
| |
| Onderwerp: Re: Accounts die weg kunnen ma 22 sep 2014 - 19:31 | |
| *stare* Screw this. Als't kan wil ik Timesoul graag overnemen, still in love with that name<3 |
| | | Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Accounts die weg kunnen ma 22 sep 2014 - 19:35 | |
| Ik heb lang getwijfeld, maar ik doe een bod op Mistyfoot (:
Weet ze zelf wel dat Bluestar haar biologische moeder is? |
| | | LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Accounts die weg kunnen ma 22 sep 2014 - 19:48 | |
| Ik ben ook wel geïnteresseerd in Mistyfoot! Ik vond haar altijd echt al een geweldig char in de boeken en ik ben ook wel gek op Bluestar, dus ik zou het graag een poging geven. Wel zelfde vraag of ze weet dat Blue haar moeder is? Zeg maar als ik een voorbeeldpost moet schrijven hoor btw! |
| | | | Onderwerp: Re: Accounts die weg kunnen | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |