|
|
105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 sep 2014 - 21:14 | |
| - Roughkit schreef:
- Silverpaw' schreef:
- Fadepaw schreef:
- Silverpaw' schreef:
- Yoo Bo
uh echt waar joch. Als ik morgen nog steken heb, ben ik zeker dat er iets mis is... Al de hele dag (zenuw)steken bij m'n hart, die na 1 minuut weer terug op komen -.- I swear, this can't be from being nervous 'cause I ain't.
Well nu, iemand een topic met sil? liefst Thunderclan (of shadowclan) 50 posts nu - roughkit schreef:
- Ik zou wel een topic met je willen. Je kan kiezen tussen Inneghost en Roughkit, als je wilt.
Ik zou graag een topic willen met jullie ^^ zullen we dan een topic met ze drieeén doen? Wow ik had even moeite om dat te lezen 0.0
Yoo nath, inner en slender hadden nog een topic samen(van in juli/augustus ) wil je daar nog mee verder gaan? 'k wil namelijk iets aan slendie's leven toevoegen en daarmee zou ze inner of shrew willen spreken ;3
--- Snowwhite <33 eerste keer dat ik 'em zie, en mis ik gelijk al een heel stuk van het begin ;3 Ja is goed hoor, maar Fadepaw, welk account wil je dan van mijn twee accounts? Roughkit kan het kamp niet uit. Innerghost wel, zi is de Deputy.
@Assie; zullen we maar gewoon een nieuw topic doen? Innerghost dan want misschien kunnen we een topic houden slenderstepXinnerghostXFadepaw? en wie maakt? |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 sep 2014 - 21:16 | |
| Nath, is dan goed ^^ tenzij je deze wilt als 'nieuw' topic.. Ik let een beetje op de hoeveelheid topics die ik doe hé ;3
Euh ik wil verder doen met posten maar die film is zo mooi <33 |
|
| |
Z 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 sep 2014 - 21:21 | |
| En toen kreeg iemand een openmaag operatie op Hannibal :c |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 sep 2014 - 21:32 | |
| - Birchkit schreef:
- En toen kreeg iemand een openmaag operatie op Hannibal :c
oeh sexy, dat wil ik zien |
|
| |
Z 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 sep 2014 - 21:40 | |
| - Sushi. schreef:
- Birchkit schreef:
oeh sexy, dat wil ik zien
Hannibal seizoen 01 episode 11 |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 sep 2014 - 21:50 | |
| - Fadepaw schreef:
- Roughkit schreef:
- Silverpaw' schreef:
- Fadepaw schreef:
- Silverpaw' schreef:
- Yoo Bo
uh echt waar joch. Als ik morgen nog steken heb, ben ik zeker dat er iets mis is... Al de hele dag (zenuw)steken bij m'n hart, die na 1 minuut weer terug op komen -.- I swear, this can't be from being nervous 'cause I ain't.
Well nu, iemand een topic met sil? liefst Thunderclan (of shadowclan) 50 posts nu - roughkit schreef:
- Ik zou wel een topic met je willen. Je kan kiezen tussen Inneghost en Roughkit, als je wilt.
Ik zou graag een topic willen met jullie ^^ zullen we dan een topic met ze drieeén doen? Wow ik had even moeite om dat te lezen 0.0
Yoo nath, inner en slender hadden nog een topic samen(van in juli/augustus ) wil je daar nog mee verder gaan? 'k wil namelijk iets aan slendie's leven toevoegen en daarmee zou ze inner of shrew willen spreken ;3
--- Snowwhite <33 eerste keer dat ik 'em zie, en mis ik gelijk al een heel stuk van het begin ;3 Ja is goed hoor, maar Fadepaw, welk account wil je dan van mijn twee accounts? Roughkit kan het kamp niet uit. Innerghost wel, zi is de Deputy.
@Assie; zullen we maar gewoon een nieuw topic doen? Innerghost dan want misschien kunnen we een topic houden slenderstepXinnerghostXFadepaw? en wie maakt? Ik weet niet wat Assie van plan is waar ze Innerghost voor nodig heeft... En gezien ze niet teveel topics wilt... Ik wil best een topic met z'n drieën, dat kunnen we dan wel doen als een patrouille. Maar dingen waar Innerghost voor nodig is, gaat voor mij vaak even voor, dus dan kunnen we wel een topic met z'n tweeën doen? @Assie: gewoon een nieuw apart topic lijkt me dam wel fijn. |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 sep 2014 - 21:51 | |
| - Birchkit schreef:
- Sushi. schreef:
- Birchkit schreef:
oeh sexy, dat wil ik zien
Hannibal seizoen 01 episode 11 Rond hoeveel minuten? Ga later ooit wel de hele serie kijken xD |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 sep 2014 - 21:51 | |
| |
|
| |
Freedje 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 sep 2014 - 22:35 | |
| |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 sep 2014 - 22:36 | |
| Eens zien Eens zien
Ik heb meer mensen nodig xD |
|
| |
Yanthe 132 Actief Back in town, babe
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 sep 2014 - 22:36 | |
| DAPPLE IS BACK IN THA GAME |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 sep 2014 - 22:40 | |
| Whoo mijn posts vliegen eruit xD |
|
| |
Freedje 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 sep 2014 - 22:42 | |
| Ey, Tessa, wil jij het kitten-meeting topic joinen met Littlekit? :3 |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 sep 2014 - 22:43 | |
| Yess Nath, maar ik ben eerst even bezieg met iets anders ^-^ |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 sep 2014 - 22:46 | |
| woohoo snowwhite was echt epic En volgende week step up revolution ooh man ik hou van die films Ok well ik ga weer aan m'n posts |
|
| |
Freedje 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 sep 2014 - 22:49 | |
| - Sushi. schreef:
- Yess Nath, maar ik ben eerst even bezieg met iets anders ^-^
Awesome! Yeah, Dazzle en Little zijn echt cute together x3 |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 sep 2014 - 22:49 | |
| Great, tears of happiness xD |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 sep 2014 - 22:51 | |
| @Sushi, dat was ik van plan ja maar ik heb nog geen inspiratie voor hem, but dat komt binnenkort echt wel :"D Ik moet weer even terug inkomen op WarriorCats xp |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 sep 2014 - 22:52 | |
| Haha Daan, doe maar rustig aan, vroeg het me alleen af aangezien hij niet in je dropping, sig ofzo staat Wou ff weten of Terror Claws nog door ging ^-^ Anders heeft Sushi's spreiden van de naam niet echt zin xD |
|
| |
Gabs 351
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 sep 2014 - 22:55 | |
| Nog een post en ik ben dooone xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |