|
|
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 sep 2014 - 20:12 | |
| Hey Nath, heb je zin in een spt Augurk x Rough? Of anders een topic waar hij zijn excuses aanbied voor die wondjes? :3 |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 sep 2014 - 20:13 | |
| Ja is goed hoor! Rough zit wel in de med.cat den, dus zou daar dan wel moeten (: Wil jij 'm openen? |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 sep 2014 - 20:16 | |
| Is goed, ik moet toch nog met die brommer posten ^^ |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 sep 2014 - 20:17 | |
| Nath, je hebt bericht op fb ~ Ik zit nu echt al de hele tijd te hoesten, zo ambetantig >< |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 sep 2014 - 20:17 | |
| Hey mensjes ben ziek :/ hmff
Maar ondanks dat, alles goed xD |
|
| |
Chrissy ღ 300 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 sep 2014 - 20:18 | |
| @ Chi; Awhh sterkte ;-; Hoesten is echt heel vervelend soms ); @ Jamie; Awh.. Beterschap! ;-; -- Rough heeft zo veel kleurtjes in haar foto die het randje echt awesome en kleurrijk maakt en de letters ook~! *Viel me ineens echt op xD* - Ik moet eens stoppen met dat huiswerk ontwijkend gedrag -.- Dus ga zo maar leren, om 9 uur. Daarvoor nog even posten ~ Iemand topic met Keegan of Walker? c; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 sep 2014 - 20:18 | |
| JAMJAM *hug* Beterschap <3 |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 sep 2014 - 20:21 | |
| Thx Chrissy en Zombobo x) |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 sep 2014 - 20:23 | |
| @Chriss; hahaha, dankjewel. Babs heeft het setje gemaakt ^^ |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 sep 2014 - 20:23 | |
| Thanks! Eigg zou Fairydust de perfecte naam zijn voor zo'n aanstellerige poes. (A) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 sep 2014 - 20:24 | |
| Eindelijk eten ^^ Ik mocht van 12u niks meer eten, ik stierf bijna xD |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 sep 2014 - 20:24 | |
| Ik wil... een nieuw account.... |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 sep 2014 - 20:48 | |
| |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 sep 2014 - 20:52 | |
| Jaa, mijn Rough ook. Ik wil beste vriendjes voor haar, maar ik wil ze niet "zoeken" ik wil ze echt maken in de RPG, gewoon omdat dat gewoon leuk is (: Het zal wel lastig zijn, omdat ze zich boven iedereen neer zet xD |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 sep 2014 - 20:52 | |
| Oepsies. Ik heb het toch gedaan :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 sep 2014 - 20:53 | |
| Hehehe, daarom ben ik zou blij dat ik Lurk al van het begin heb gebombardeerd met topics. Hij hefet nu al vijanden en vrienden en heeft eigenlijk een stukje geschiedenis -die ik nog verder moet schrijven- ^^ |
|
| |
Chrissy ღ 300 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 sep 2014 - 20:53 | |
| Of - Oh Howl is een awesome naam ;o |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 sep 2014 - 20:56 | |
| Zoo nu eerst ff douchen en dan posten met mijn twee rc meiden |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 sep 2014 - 20:56 | |
| - Lurkingkit schreef:
- Hehehe, daarom ben ik zou blij dat ik Lurk al van het begin heb gebombardeerd met topics. Hij hefet nu al vijanden en vrienden en heeft eigenlijk een stukje geschiedenis -die ik nog verder moet schrijven- ^^
Heb ik ook gedaan met Rough (: Slatekit betekend heel veel voor haar, en tevens vind ze Lurking interessant in het positieve. En verder heeft ze ook wel contacten met de andere kittens, maar toch mis ik échte vrienden xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 sep 2014 - 20:57 | |
| Nath, gepelde bui is dat een bui waarin Lurks zich wat open geeft ofzo? Ik ben nogal te 'dom' om het te verstaan xD Ik heb ook nog nooit van het woord gehoord x3 Wow, ze vind Lurks interessant? xD hahah na alles wat hij haar heeft aangedaan :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|