{AG} Nonsense Speaker

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

{AG} Nonsense Speaker

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Slatefur
StarClan
{AG} Nonsense Speaker DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: {AG} Nonsense Speaker   {AG} Nonsense Speaker Icon_minitimeza 13 sep 2014 - 23:58

Heey allemaal,

Wat zal ik zeggen? Het zat er al een beetje aan te komen, aangezien ik de laatste tijd niet zo heel erg actief meer was op Warrior Cats. (Laatste maand nihiel). Ik heb hier al met wat mensen over gesproken en ik ben uiteindelijk dus inderdaad tot de conclusie gekomen dat ik mijn volledige team taken zal neerleggen.

Universiteit vreet een hele hoop van mijn tijd op en mijn motivatie voor Warrior Cats is op een laag pitje gezakt. Ik heb me vele jaren met plezier ingezet voor het forum, maar nu ik zelf niet meer zoveel tijd heb, vind ik het beter om het stokje door te geven. Ik zal hier nog wel zo nu en dan rond hangen en posten, en jullie in de generaliteit op meetings ook nog wel komen pesten. (:

Maar ik ga dus ook een hele hoop accounts weggeven. De meesten zijn redelijk verstoft, anderen wat minder. Het spijt me voor mensen waarmee ik verhaallijnen mee had. M'n belangrijkste accounts houd ik nog wel en sommigen die ik echt niet weg kan doen zet ik op stil. Mensen die verhaallijnen met mijn accounts mogen ze afbreken op welke manier ze ook willen, of doen alsof mijn accounts er wel zijn. Ik laat jullie hierin vrij en neem jullie niks kwalijk wat jullie ook kiezen.

Degenen die ik echt houd zijn:
x Dogdance
x Slatekit

Degenen die ik op stil zet
x Strawberry
x Poppyleaf
x Snowynight
x Smokebreath
x Tinderpaw
x Appleblossom

Weg te geven accounts
Ik zal hierbij opnieuw met een soort sterren systeem werken. Hoe meer sterren, hoe meer ik aan het account gehecht ben en hoe kritischer ik zal zijn. Er staan ook wat accounts tussen waarmee ik anoniem probeerde mijn rpg-zin weer op te wekken, maar die pogingen waren jammerlijk gefaald. :') Aangezien sommige accounts best heel oud zijn, weet ik niet meer precies wie wat had en wie waar mee moet beslissen. Dus als mensen ergens willen meebeslissen en ze staan er niet bij, moeten ze even snel een gil geven. :'D Van de accounts met 2 sterren of lager mag je het karakter aanpassen. Van accounts met 3 of meer sterren niet.
Thunderclan
Vixenpaw - Apprentice - ★★★★
Adoptiezusje van de kittens van Fire x Ice. Een beetje snel jaloers maar voor de rest wel een schatje. Heeft somali achtige trekken. Heeft een voorsteltopic.

Ferretwhisker - Warrior - ★
Ik weet bij god niet meer wat ik met dit account wilde. Heeft geloof ik wel ergens een voorsteltopic.  

Evenpaw - Apprentice - ★★
Nukkig poesje met een platte neus vanwege haar Kittypet vader. Is onzeker over haar uiterlijk maar laat het niet merken en verbergt het onder nukkigheid. Warriornaam zou Eventide worden, wat avond betekend, maar je mag het zelf weten wat het wordt.

Breakpaw - Apprentice - ★
Broertje van Wingrush. Gebaseerd op Xerxes Break van Pandora Hearts. Nooit echt actief geweest. Heeft geloof ik een voorsteltopic.

Riverclan
Autumnwish - Warrior - ★★★★
Een hardwerkende poes die daardoor vindt dat ze geen tijd heeft voor relaties. Heeft een voorsteltopic waarin haar karakter uitgebreid beschreven staat.

Dandelionclaw - Warrior - ★★
1 van de anonieme accountjes. Jolige vrolijke cream coloured kater met groene ogen. Ik weet niet zeker of hij een voorsteltopic heeft...

Sunflare - Warrior - ★★
Erg meisjesachtige rood met witte poes met amberkleurige ogen. Raakt snel verlegen en giechelt veel. Echt zo'n typisch meisjes meisje. Heeft geloof ik geen voorsteltopic

Ashlily - Warrior - ★★★★
Een nogal getraumatiseerde poes. Smoketear heeft haar gebruikt en daarna weggegooid als oud vuil. Ze heeft hieruit twee kittens gekregen, Smokepaw en Skunkpaw. Smokepaw bestaat niet voor haar omdat hij zo op Smoketear leek. Een erg instabiele poes. Nathalie en Isa mogen meebeslissen indien ze dat willen. (:

Foxsong - Warrior - ★★★★★
Vrolijke, muzikale kater die net een nieuw voorsteltopicje heeft waar alles in staat. :'D

Ternpaw - Apprentice - ★★★
Dochter van Beautysoul en Oddeye. Heeft wat vreemde ideeën meegekregen van haar mentor Mazelock. Heeft misschien nog ergens een voorsteltopicje rondslingeren.

Windclan
Frostspots - Warrior - ★★★★★
Zoon van Inkmask en Wildride, broer van Timberlake en Irisflower. Een kater die probeert overal het positieve van in te zien en die dat ook probeert te verspreiden. Heeft geloof ik ergens een voorsteltopic. Soof en Chi mogen meebeslissen.

Moonfall - Warrior - ★★★
Een rustige kater, verder niet echt uitgewerkt. Broer van Heathertail, dus Chi mag meebeslissen.

Shadowclan
Wonderland - Warrior - ★★★★
Een dromerige poes die in eerste instantie heel erg verliefd was op Frostlake, maar dat is veranderd naar haat toen hij Minnowleaf boven haar verkoos. Ze kan dan ook totaal niet met zowel Minnowleaf als Frostlake opschieten. Of je dit voortzet, mag je zelf weten. Heeft ergens een voorsteltopic slingeren

Mockingpaw - Apprentice - ★
Een redelijk apathische kater, warriornaam zou Mockingbird worden. Gebaseerd op Toto Sakigami van Deadman Wonderland. Ik geloof dat hij en voorsteltopic had.

Leopardpaw, - Apprentice - ★
Angstig, jong katertje dat vaak gepest wordt door zijn kittypet vader. Hij is echt een angsthaas en bang voor zijn eigen schaduw. Warriornaam zou Leopardspirit worden. Heeft als het goed is een voorsteltopic

Whirlwind - Warrior - ★★
Volgens mij een hele vrolijke poes.. Ik weet het niet echt meer. Had geloof ik voorsteltopic.  

Fawnpaw - Apprentice - ★
Yer typical stubborn apprentice. Had geloof ik wel een voorsteltopic. Warriornaam zou.. Fawnpelt worden? Ik weet het niet, je mag het zelf weten. :'D  

Laatst aangepast door Slatekit op vr 19 sep 2014 - 19:35; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerpelt
Member
Katy
31
Actief

CAT'S PROFILE
Flowerpelt
BerichtOnderwerp: Re: {AG} Nonsense Speaker   {AG} Nonsense Speaker Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 12:45

Hai ik zou graag Fawnpaw of Autumnwish willen over nemen Smile Als Dat nog steeds kan
Slatefur
StarClan
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: {AG} Nonsense Speaker   {AG} Nonsense Speaker Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 13:09

Wat mij betreft mag je Fawnpaw wel hebben? Zal ik je het Wachtwoord sturen?
Flowerpelt
Member
Katy
31
Actief

CAT'S PROFILE
Flowerpelt
BerichtOnderwerp: Re: {AG} Nonsense Speaker   {AG} Nonsense Speaker Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 13:10

Oke Smile
Slatefur
StarClan
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: {AG} Nonsense Speaker   {AG} Nonsense Speaker Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 13:12

Fawnpaw is weg ^-^
Sunset
Member
Angie
884
Actief

CAT'S PROFILE
Sunset
BerichtOnderwerp: Re: {AG} Nonsense Speaker   {AG} Nonsense Speaker Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 13:17

Zou ik Autumnwish kunnen overnemen?
Voorbeeldpost?
Fawnpaw*
Member
Remember the name
47
Actief

CAT'S PROFILE
Fawnpaw*
BerichtOnderwerp: Re: {AG} Nonsense Speaker   {AG} Nonsense Speaker Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 16:20

Foxsong Kan ik haar over nemen Smile of Sunflare
Mary
Member
392
Actief
Mary
BerichtOnderwerp: Re: {AG} Nonsense Speaker   {AG} Nonsense Speaker Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 19:06

Hmm, ik ven erg fan van Wonderland.... Ik denk dat ook een bod op haar doe. c: Verwacht een lijstje!

Ik heb me bedacht x'd

Laatst aangepast door Mary op wo 17 sep 2014 - 17:51; in totaal 1 keer bewerkt
Fawnstep
Member
{AG} Nonsense Speaker UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: {AG} Nonsense Speaker   {AG} Nonsense Speaker Icon_minitimema 15 sep 2014 - 19:14

Ik zou graag Foxsong terug willen nemen <3
Bij nader in zie zie ik hier toch maar van af XD

Laatst aangepast door Fawnstep op ma 15 sep 2014 - 19:28; in totaal 1 keer bewerkt
Nevermind
Member
{AG} Nonsense Speaker KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: {AG} Nonsense Speaker   {AG} Nonsense Speaker Icon_minitimema 15 sep 2014 - 19:22

Chriss (Ghostpaw) en ik zouden graag samen Vixenpaw willen overnemen ^^ als je een lijstje wilt moet je het maar ff zeggen ^^
Slatefur
StarClan
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: {AG} Nonsense Speaker   {AG} Nonsense Speaker Icon_minitimevr 19 sep 2014 - 18:20

Katy@ Aangezien je net Fawnpaw heb overgenomen, laat ik het hier even bij, sorry ^^"

Angie@ Voorbeeldpost zou fijn zijn c:

Zombo@ Wat mij betreft mogen jullie der hebben. Naar wie moet ik het WW sturen?
Flashback
Member
{AG} Nonsense Speaker Tenor
NIET emma lol
304
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flashback
BerichtOnderwerp: Re: {AG} Nonsense Speaker   {AG} Nonsense Speaker Icon_minitimevr 19 sep 2014 - 18:39

Stuur het maar op naar mij {Nevermind} ^^ en tx btw, we zullen haar goed actief houden <3
Cyber
Member
{AG} Nonsense Speaker Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: {AG} Nonsense Speaker   {AG} Nonsense Speaker Icon_minitimevr 19 sep 2014 - 18:48

Ik vind Ferretwhisker zo cool.. vooral omdat ik zo dol ben op fretten! ik ben nu al aant sparen voor als ik later afgestudeerd ben en een eigen huis-ding heb..om dat wat fretjes te kunnen houden (hun mediche kosten zijn vrij duur) ik doe ondertussen al vanaf mijn 10 (4 jaar dus) onderzoek naar die beesties..

ik vind het enkel jammer dat hij in TC zit, omdat ik eigenlijk VEEEEEEL meer houd van WC.. is er ooit iets met Ferret gedaan (veel topics, verhaallijn..) want anders zou ik hem/haar wel naar de WC mogen verplaatsen?
Als dat zou kunnen zou ik hem zo graag willen.. (misschien dat ik hem zelfs met iemand ga delen, wegens ook school bij mij redenlijk wat tijd in beslag neemt en ik enkel sweekends kan posten)
Slatefur
StarClan
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: {AG} Nonsense Speaker   {AG} Nonsense Speaker Icon_minitimevr 19 sep 2014 - 19:14

Nee, er is op dat vlak nooit wat met Ferretwhisker gedaan, dus ze kan verplaatst worden ^^
Cyber
Member
{AG} Nonsense Speaker Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: {AG} Nonsense Speaker   {AG} Nonsense Speaker Icon_minitimevr 19 sep 2014 - 19:30

Zou ik hem/haar dan mogen overnemen? Ik zal hem wel actief houden, ik hou teveel van Fretten om Ferretwhisker terug te zien verstoffen nadien xd
Slatefur
StarClan
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: {AG} Nonsense Speaker   {AG} Nonsense Speaker Icon_minitimevr 19 sep 2014 - 19:34

Wat mij betreft mag je haar hebben xD Ik zal het ww veranderen.
Creamyfrost
StarClan
{AG} Nonsense Speaker 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: {AG} Nonsense Speaker   {AG} Nonsense Speaker Icon_minitimeza 20 sep 2014 - 18:09

Ja, na wat topicjes gelezen te hebben wil ik mij graag aanmelden voor Frostspots.
Wil jij een voorbeeldpost van mij?
Slatefur
StarClan
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: {AG} Nonsense Speaker   {AG} Nonsense Speaker Icon_minitimezo 21 sep 2014 - 15:45

Ik zou voor Frostspots inderdaad graag een voorbeeldpost willen. ^-^
Creamyfrost
StarClan
{AG} Nonsense Speaker 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: {AG} Nonsense Speaker   {AG} Nonsense Speaker Icon_minitimema 22 sep 2014 - 11:30

Hier een klein voorbeeldje.

Spoiler:
flowertail
Member
Sylke
134
Actief

CAT'S PROFILE
flowertail
BerichtOnderwerp: Re: {AG} Nonsense Speaker   {AG} Nonsense Speaker Icon_minitimema 22 sep 2014 - 11:54

Zou ik misschien Evenpaw kunnen overnemen? ^_ ^
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {AG} Nonsense Speaker   {AG} Nonsense Speaker Icon_minitime

{AG} Nonsense Speaker
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: