Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Teamwissel zo 14 sep 2014 - 19:40 | |
| Ik zag dat de Goochelaar en de Diva er nu ook bij staan.
In elk geval gefeliciteerd, Nathalie en Soof |
|
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Teamwissel zo 14 sep 2014 - 20:36 | |
| Soof en Nathalie, gefeliciteerd! Jullie worden vast geweldige mods ^^ |
|
456 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Teamwissel ma 15 sep 2014 - 18:57 | |
| Gefeliciteerd met jullie mod power Nathalie en Soof xD! Babs, we Shall miss you :c
Edit: Was Cees vergeten, sorry ^^'' We shall miss you too ;3
Laatst aangepast door Wolfgaze op ma 15 sep 2014 - 23:05; in totaal 1 keer bewerkt |
|
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Teamwissel ma 15 sep 2014 - 20:34 | |
| Bedankt voor deze site ook zo geweldig te maken Babs en Cees! En gefeliciteerd Nathalie en Soof, jullie zullen het vast super doen! |
|
Beertje 1076 Actief Your kisses
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: Teamwissel ma 15 sep 2014 - 20:51 | |
| Jullie waren {zijn} echt super, bedankt Cees en Babs. x
Gefeliciteerd, jullie gaan het geweldig doen x |
|
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Teamwissel ma 15 sep 2014 - 21:30 | |
| Cees, zoals ik ook al apart tegen je had gezegd vind ik het echt vreselijk jammer dat je stopt, zowel met mod zijn als lid van WC. Je bent een van de weinigen die ik echt met mijn leven zou vertrouwen. Sommigen vinden internetvriendschappen stom, aangezien je nooit weet of er een pedo achter dat scherm zit of niet. Maar toch, dankzij WC zijn wij ook in rl life bevriend geraakt, en daar zal ik nooit of te nimmer spijt van krijgen. Ik ga je hier echt missen meid <3
En dan Babs. Je was echt een van dé beste admins die ik me kon inbeelden<3 Je was altijd behulpzaam, nam je tijd om iets uit te leggen aan iemand als die hulp nodig had, en helaas werd je doordat je mensen "verbeterde" vaak als een betweter bekeken, of iets in die trend. Ik vind dit echt spijtig, aangezien jij nog steeds eigg gewoon deed wat je hoorde te doen. Je maakte dan ook geen onderscheid tussen onbekende, of mensen die je juist heel goed kende. Je was altijd eerlijk, en ik vind dat er juist nog meer mensen van jouw soort moesten bestaan, tbh<3 Gelukkig blijf je nog wel op WC zelf, you better do girl D< ;D
En dan natuuurlijk ook gefeliciteeeeeerd, Sofie & Nath! Jullie verdienen het echt allebeide! Jullie kwamen altijd af met geweldige ideeën, en daarom ben ik er ook zeker van dat jullie een echte aanwinst zijn voor het team! <3
xo Chi |
|
Loïs 257 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Teamwissel di 16 sep 2014 - 15:49 | |
| Heel erg gefeliciteerd Nath en Soof!
Wel heel erg jammer dat Babs en Cees gestopt zijn, maar ik heb natuurlijk de volle vertrouwen in jullie! |
|
Cynthia ^^ 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Teamwissel wo 17 sep 2014 - 14:32 | |
| Jammer dat jullie het team verlaten Babs en Cees. Ik kende jullie niet echt maar jullie waren wel geweldig mods!
Nathalie en Soof gefeliciteerd met jullie nieuwe rang! Jullie gaan het vast geweldig doen als mods. |
|
| Onderwerp: Re: Teamwissel | |
| |
|