| “No one has ever become poor by giving.” [Shop] | |
|
|
Denise 258 Actief
| |
| Onderwerp: Re: “No one has ever become poor by giving.” [Shop] di 6 jan 2015 - 11:26 | |
|
Laatst aangepast door Duskpaw' op wo 7 jan 2015 - 7:47; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Dani(banani) 563 Actief
| |
| Onderwerp: Re: “No one has ever become poor by giving.” [Shop] di 6 jan 2015 - 16:40 | |
| |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: “No one has ever become poor by giving.” [Shop] di 6 jan 2015 - 17:39 | |
| |
|
| |
Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: “No one has ever become poor by giving.” [Shop] wo 7 jan 2015 - 19:17 | |
| |
|
| |
Jamie 270 Actief “Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”
| |
| Onderwerp: Re: “No one has ever become poor by giving.” [Shop] wo 7 jan 2015 - 21:09 | |
| Ik heb even wat anders :') Ik kom er zelf niet uit dus ik wou vragen of je bij deze os ( Klik) de -paw zou kunnen veranderen naar -call. Of anders het gifje van die os op dit plaatje ( Klik) zetten en dan gewoon -call toevoegen. Even simpel, ik wil een gif osje met Dovecall erop x3 Als het niet lukt is het niet erg ^^ |
|
| |
San or Wolfie 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: “No one has ever become poor by giving.” [Shop] do 8 jan 2015 - 17:24 | |
| Wat: [Ava] Name character: FairypawNaam op: Als het kan?Font: xQuote: XPicture:- Foto:
Mood:SpoorkjesachtigTexture: Extra: Kun je de ogen Amber maken bij de katten waar het niet is? |
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: “No one has ever become poor by giving.” [Shop] vr 9 jan 2015 - 18:50 | |
| Setje Wat: [Kader] Name character: Draco Naam op: [Kader] Font: Iets dat een beetje bij zijn dark karakter past Quote: x Picture: •https://31.media.tumblr.com/cdbbdb66d0394010164f0467998965ea/tumblr_ngza98J2PX1txilyjo2_500.gif •http://3.bp.blogspot.com/-9PAwM4tevHs/T3hg0VAKH-I/AAAAAAAABHE/Dbv6ql0_toA/s1600/white+cat+blue+eyes+72.jpg Mood: Evil, Kan aardig zijn, flirt, arrogant Texture: Als het mooi is. Extra: x
|
|
| |
Dani 317 Actief
| |
| Onderwerp: Re: “No one has ever become poor by giving.” [Shop] zo 11 jan 2015 - 11:08 | |
| Ze komen ergens deze week allemaal. ^^ |
|
| |
Luca 1091 Actief “Spread your arms and always trust your cape.”
| |
| Onderwerp: Re: “No one has ever become poor by giving.” [Shop] di 13 jan 2015 - 14:59 | |
| Name character: Walnutpaw Naam op: Walnutpaw [ Ava] [Os] [Kader] [Geen] Font: *Lettertype* Standaard Quote: *Voor op OS of Kader* - Picture: *Minimaal 1 plaatje.* - -:
Mood: Vrolijk Texture: *Plaatje eroverheen.* Nope Extra: *Wil je dingen zoals Blenden, Naam buiten het os, oogkleur.* Mag als t mooi is, hoeft niet [/size] Name character: Walnutpaw Naam op:Walnutpaw [Ava] [ Os] [Kader] [Geen] Font: *Lettertype* Wat mooi is (als het maar niet eng is.) Quote: *Voor op OS of Kader* We can't reach any higher if we can't deal with ordinary love. Picture: *Minimaal 1 plaatje.* - - -:
Mood: Vrolijk Texture: *Plaatje eroverheen.* nope Extra: *Wil je dingen zoals Blenden, Naam buiten het os, oogkleur.* Nope, [/size] |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: “No one has ever become poor by giving.” [Shop] do 15 jan 2015 - 12:49 | |
| |
|
| |
Dani(banani) 563 Actief
| |
| Onderwerp: Re: “No one has ever become poor by giving.” [Shop] do 22 jan 2015 - 21:46 | |
| Sorry, Sorry, Sorry. Morgen ga ik proberen alles af te werken. (Dat zijn 12 setjes, dus zal mijn best doen.) Ik had het heel erg druk deze week. D';
|
|
| |
Luca 1091 Actief “Spread your arms and always trust your cape.”
| |
| Onderwerp: Re: “No one has ever become poor by giving.” [Shop] do 22 jan 2015 - 22:55 | |
| Neem je tijd c: voor walnut hoef je geen.haast te maken.hoor! (: |
|
| |
Dani(banani) 157 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♛ I don't know where I am and I dont't know how old I am. {R.I.P} ♛Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: “No one has ever become poor by giving.” [Shop] za 24 jan 2015 - 10:13 | |
| Thx. <3- Meadowkit:
- Snowfox:
De plaatjes deden heel vervelend dus probeer het vandaag nog een keer. Dit lukte wel even snel.
- Runningchase:
- Mai:
- Fantasypaw:
- Malone:
- Fairypaw:
- Dovecall:
- Dovepaw schreef:
- Ik heb even wat anders :') Ik kom er zelf niet uit dus ik wou vragen of je bij deze os (Klik) de -paw zou kunnen veranderen naar -call. Of anders het gifje van die os op dit plaatje (Klik) zetten en dan gewoon -call toevoegen. Even simpel, ik wil een gif osje met Dovecall erop x3 Als het niet lukt is het niet erg ^^
Kan je me de twee plaatjes geven? En anders eentje? (Als ik alles af heb zal ik zelf nog een beetje gaan zoeken.)
- Narrow:
Kan je me nog een plaatje geven die ik erbij kan blenden? Want het plaatje zelf is een beetje smal voor een os. ^^
De rest komt nog. |
|
| |
The Gentleman Scientist 9 Actief
| |
| Onderwerp: Re: “No one has ever become poor by giving.” [Shop] za 24 jan 2015 - 10:39 | |
| Euhmygewd Snow is zo cute!
Bedankt! |
|
| |
Dani(banani) 157 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♛ I don't know where I am and I dont't know how old I am. {R.I.P} ♛Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: “No one has ever become poor by giving.” [Shop] za 24 jan 2015 - 11:05 | |
| Die met naam komt later. ^.^ (Fijn dat je het leuk vindt.) De laatste drie aanvraagjes komen iets later. Sorry. |
|
| |
dont matter t me 65 Actief
| |
| Onderwerp: Re: “No one has ever become poor by giving.” [Shop] za 24 jan 2015 - 11:16 | |
| - Flutter schreef:
- Thx. <3
- Meadowkit:
oooh super bedankt Dani<33 |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: “No one has ever become poor by giving.” [Shop] za 24 jan 2015 - 12:59 | |
| |
|
| |
demi 252 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: “No one has ever become poor by giving.” [Shop] za 24 jan 2015 - 15:01 | |
| Dit is alleen als je ook setjes voor andere fora maakt, anders negeer je deze maar lekker c: Setje Wat: [Ava] [Os] [Kader] Name character: Djinn Naam op: [Ava] [Os] [Kader] [Geen] Font: Jellyka Delicious Cake (aanklikbaar). Als dit er niet mooi bij staat, mag het ook wel een ander zijn. Quote: - Picture: Klik! en klik! Mood: Slecht/Paranoïde/Boos/Donker Texture: - Extra: Kun je het een donkere sfeer geven?
|
|
| |
Dani(banani) 157 Actief
| Onderwerp: Re: “No one has ever become poor by giving.” [Shop] wo 28 jan 2015 - 17:24 | |
| - Walnutpaw:
De rest probeer ik zo snel mogelijk af te maken. @Demi, Is prima hoor. ^^ |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: “No one has ever become poor by giving.” [Shop] wo 28 jan 2015 - 17:51 | |
| Wow, wat veel! Dankje! Tis echt heel mooi! |
|
| |
| Onderwerp: Re: “No one has ever become poor by giving.” [Shop] | |
| |
|
| |
|