FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Kittens? vr 12 sep 2014 - 15:00 | |
| Heya guys,
Zoals de meesten wel weten hebben we onze oudste kat, Odette, een maand geleden in moeten laten slapen. Ze was de grootste schootkat van de drie en sliep altijd bij mij 's nachts, vandaar dat het toch wel erg leeg aanvoelt. Nu hebben mijn ouders me toestemming gegeven om te gaan zoeken naar een kitten, gezien we al 11 jaar lang 3 katten in huis gehad hebben.
Naast het op de hoogte houden en foto's plaatsen wat ik natuurlijk ga doen, wilde ik jullie vragen of, als er iemand kittens heeft/iemand kent met kittens, mij op de hoogte zouden willen brengen. Wij kregen onze kittens altijd van vrienden van ons, maar die nemen geen nieuwe nestjes meer. Verder gaan we ook geen 500 euro neerleggen voor een raskat, maar willen we gewoon een leuke kitten uit een gezin. Het liefst eentje die opgegroeid is in een sociale omgeving (met andere dieren).
Als iemand iets weet, dan hoor ik het graag. :3
xxWazz |
|
Cat 705 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens? vr 12 sep 2014 - 17:06 | |
| Ahw Waz, wat leuk! Op Marktplaats staan een heleboel (gratis) kittens, dus daar zou je ook even kunnen kijken :3 |
|
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Kittens? vr 12 sep 2014 - 17:11 | |
| Dit is erg leuk om te horen voor je, helaas heb ik geen kennis van een nestje.
Het is wel zo dat er nu veel kittens in het asiel zitten, maar die zijn waarschijnlijk niet aan andere dieren gewend. |
|
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Kittens? vr 12 sep 2014 - 18:00 | |
| Asiel weet je inderdaad nooit wat je krijgt, dus dat risico willen we liever niet nemen nee. En van Marktplaats weet ik, alleen ook dat vind ik redelijk moeilijk te beoordelen. T is natuurlijk via internet, so. |
|
Dani 317 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens? vr 12 sep 2014 - 19:21 | |
| Leuk Waz! Ik heb een katje van een asiel. En het is het zo'n lief katje. Ja het is misschien iets minder te vertrouwen. Maar de meeste kleine kittens zijn nog makkelijk dingen bij te leren. En je kan altijd gewoon even gaan kijken wat altijd fijn is. ^^ Ik heb er zelf twee. Eentje van marktplaats en eentje van het asiel. Beide schatjes. Hoop dat je een leuke kitten kan vinden. :3 |
|
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Kittens? za 13 sep 2014 - 9:52 | |
| Wij hebben Puck ook via marktplaats! De meeste gezinnen staan er wel voor open dat je even komt kijken voordat je de kitten koopt, dan kun je goed zien in wat voor een gezin hij/zij leeft. Wij hebben igg wel goeie ervaringen met het internet!
Wel heel leuk dat je een nieuwe kitten krijgt Wazzie!
|
|
| Onderwerp: Re: Kittens? za 13 sep 2014 - 10:53 | |
| Dat is waar Sanne. Als ze ervoor open staan dat je komt kijken dan klopt het meestal wel. Kun je zelf ook wel zien hoe de kitten eraan toe is enzo.
We zijn momenteel toch nog even in een andere richting aan het kijken, maar ik durf nog niet te zeggen of dat wat wordt of niet. Zodra ik meer nieuws heb zal ik het hier ook even nerzetten. :3 |
|