Elloa C;
Ik wil heeeeel graag een nieuw accountje beginnen, en ik heb ook al allemaal ideeën enzo. laten we zeggen dat deze kat helemaal uitgewerkt is ;P Moet alleen nog aangemaakt worden Cx
Dus deze kat, genaamd Featherdpaw (Word Featherdust) is een rode mannetjes kat van 9 manen oud, ik zou nu even zijn verhaal vertellen ;P
Featherkit geboren in Windclan. Hij is gewoon opgevoed zoals elke kit dat is, vriendjes, leuke kindertijd. Maar als hij 9 manen oud is ontdekt hij iets was zijn leven TOTAAL veranderd. Op deze leeftijd krijgt hij door dat hij gevoelens heeft voor jongens, niet voor meisjes. Feather is dus homoseksueel, hij verteld dit aan zijn ouders, in vertrouwen dat zij hem accepteren zoals die is. Maar integendeel ze verstoten hem, ze kunnen er niet mee leven. Feather houd nog wel wat contact met zijn vader, omdat zijn vader nog steeds ontzettend veel van hem houd alleen liever niet met hem gezien word. Snel weet de hele clan er al van en word Feather gepest, niet door iedereen maar door 1 of twee katten. De rode kat heeft dan ook nog de pech dat hij klein is, een makkelijk doelwit dus. Door het pesten heen word de kater bevriend met een poes uit een andere clan. Zij krijgt een crush op Feather (Deze poes weet niet dat hij Homoseksueel is)
En zo blablablabla ;P
Dus wat ik zoek zijn:
-Vader van Feather (Het liefst een rode kat, of de moeder moet al rood zijn)
1. Assie met Lavenderfeather
2.
3.
-Moeder van Feather (Het liefst rood, mits de vader al rood is)
1.
2.
3.
-Pester (Mag ouder zijn, niet jonger!)
1. Auora
2.
3.
-Poes uit andere clan (ongeveer zelfde leeftijd)
1. Misschien Mary met iemand?
2.
3.
Kom maar op met die aanmeldingen Cx
X Luca