Er zijn er vast wel een paar die weten dat mijn kat weggelopen is,en in oktober al een jaar,we(mijn moeder & ik) hebben met mijn vader gepraat en ik mag terug een kat! Het gaat een vrouwtje worden en dus een kitten,we gaan er pas een halen als het kouder word omdat ze dan zeker binnen blijft,dit waarschijnlijk midden/eind oktober,begin november dus in de herfst vakantie. Maar er ontbreekt één ding,een naam!
Ik zou het liefst een variatie hebben op de naam Kira of Snuffel,of een naam die met de S begint(of er in voor komt),dit omdat we al twéé katten hebben waar een S in de naam kwam. Deze zal waarschijnlijk wel een tijdje open blijven staan,maar niet al te lang. Ik ga denk ik rond de 7 namen kiezen waar jullie er vervolgens dan kunnen op stemmen maar dat is voor later.
Kom niet met de vraag welke kleur ze gaat hebben enzo,want dat weet ik nog niet! Dus ga ook niet met de namen zoals: Zwartje,bruintje,Grijs,... enzo komen want daar heb ik eigenlijk niks aan. Het gaat een kitten worden,maar zet geen tje/ke erachter want die kitten groeit nog hoor.
Jullie krijgen van mij tijd tot en met 24 september om namen in te zenden,daarna ga ik er de 7(misschien 10) leukste namen uitkiezen en daar mogen jullie dan op stemmen,maar daar krijgen jullie meer info over wanneer het zover is. En tegen dan meld ik ook de deadline.
Dus,succes iedereen met mee nadenken! c:
Name list(hier komen al de ingezonden namen te staan):
-Vitia(Loïs)