We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
5. Stiles 6. Boyd 7. Liam 8. Chris 9. Isaac 10. Peter
Zo xD Ik weet niet wie ze zijn maar op naam (a) Geef eens een uitleg over degene die in mijn top 4 staan c:
Jackson is een "perfect" boy, goed haar, iets mindere grades, heeft de beste gf's etc. etc. Hij veranderd in season 2 in some kind of lizard monster, because his werewolf bite got rejected by his body.
Aiden & Ethan zijn een weerwolf tweeling. Ondanks dat ze apart van elkaar kunnen shiften, zijn ze sterker als ze samengesmolten zijn.
Scott is de hoofdpersoon van de serie. Een awkward jongen die gebeten wordt door een weerwolf en daarmee moet leren te leven. In season 3 [als ik het me goed herinner] komt hij erachter dat hij een True Alpha is. Een Alpha die zijn powers krijgt zonder iemand te hoeven vermoorden en de kracht over te nemen :'D
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
5. Stiles 6. Boyd 7. Liam 8. Chris 9. Isaac 10. Peter
Zo xD Ik weet niet wie ze zijn maar op naam (a) Geef eens een uitleg over degene die in mijn top 4 staan c:
1- Turns into rage monster and kills everybody 2- Is proud to be gay en kan een huuuuuuuuge ding worden met z'n broer 3- Hij is hetero, maar kan dus ook huuuuge en scary worden xD 4- Saai typje die een awesome vriend heeft en het privelege om het op te nemen tegen de most awesome dude ever (A)
Moonwhite
Member
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.