Algemene Onzin Topic - Pagina 37

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43 ... 50  Volgende
Roughflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 14:37

@Emma; Jaa, dat vond ik dus ook al, en 'belong to' is ineens 'lid zijn van' ... Derp

@Chriss; ik sleep me er wel door heen, als ik iig maar hoger dan een 6,5 dan kan ik er vrede mee stellen xD
@Assie; gewoon maken wat je maken kan, meis (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 15:09

@Nath; Dat is ander heel normaal hoor xD Een voogd/verzorger is namelijk ook een guardian, en belong to als lid zijn van kan ook because you belong to those people.

Na 7 jaar HAVO waarvan ik 4 of 5 jaar lang woordjes heb moeten leren is dat vrij logisch xd
Roughflower
Member
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 15:12

Ag oké, t zak wel komen omdat ik het nog nooit op die manier gebruikt heb, guess. Maar dankjewel, nu zie ik de logica er ook wat meer in (:
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 15:25

Wiiie I'm getting the hang of this again Very Happy
Ok yeah, mn voorblad van m'n stage én praktijkmap aangepast, m'n praktijktaak klaar, m'n stage verslag ook bijna klaar, dan morgen maar es vragen wat hij bedoelt met dat agenda blad...

Maar wat dus wel stom is, elke vrijdag moeten we bloemen meenemen van onze stage om een bloemstuk te maken op school elke maandag, en morgen moet ik dus met de bus naar school, zo dus dat betekent: nooit een zitplaats op de bus 's ochtends = kapotte bloemen voordat ik al aankom in school, en 's avonds moet ik ook nog eens dat bloemstuk meenemen naar huis, dus weer met dat bloemstuk op de bus en dus ja :/
Zal es vragen als ik evt. dat bloemstuk tot de dinsdag/woensdag mag laten op school want dan komt me ma me halen 's avonds ;3
Ravenheart
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 15:31

Ik moet hier echt weer is actief worden, maar dat is zo lastig :"D
Ghostpaw'
Member
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 15:53

@ Kiki; dat nummer in jou os is echt geweldig :')
-
Ik heb 70 Ghost posts <'3
Dit is denk ik echt de eerste keer dat een account van mij in 1,5 maand 70 posts heeft >D
Ravenheart
StarClan
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 15:55

Ik weet het!! c:

En het spel in jouw onderschrift is ook heel cool c: De verhaallijn dan, want met het online spelen heb ik nooit wat.
Roughflower
Member
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 16:21

Zo, Engels is af. Op naar het volgende vak.
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 16:25

Meh nu snap ik denk ik wat 'ie met dat agendablad bedoelt... Maar het slechte daaraan is dat ik een tweede blad moet hebben met de voorstelling van m'n stage plaats ;3

En nou moet ik ook nog een voorblad maken voor m'n opgaven en nog een verslag typen waarvan ik de kladversie niet meer kan terug vinden ;/ uh orde -.-
Branchpaw
Member
Puck
57
Actief

CAT'S PROFILE
Branchpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 16:25

Hi iedereen!
Ghostpaw'
Member
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 16:29

Haha ja ik vind het ook een cool spel *zou vreemd zijn als het ik niet cool vond want ik heb 3 accounts erop gebaseerd xD*
Maar ik speel wel online, heb de campaign al uitgespeeld ;-;

@ Nath & Assie; Awhh sterkte ;-;
Ravenheart
StarClan
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 16:39

Wil er iemand een topic?
Ashdrizzle
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 16:48

Yesssss, morgen chill dagje, dinsdag moeilijk chill dagje omdat t prinsjesdag is.
Nu alleen Duits presentatie doorkomen ;w;

En ergens heb ik nu zin om een lange zeur post te maken of echt een mega plottwist O:
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 16:48

@Evelynn van de vorige pagina; nee, ik ge lost niet weggeven, ik ga proberen om eindelijk actief met der te worden x'D Zin in een topicje? (als we er nog geen hadden x'd)
Walker'
Member
74
Actief

CAT'S PROFILE
Walker'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 16:51

@ Soof; Doe dan plottwist? xD
-
Ik moet huiswerk maken, maar yt en posten en Ghosts is interessanter. Dus ja.
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 16:52

Die stambomen van Shadowclan worden toch ook ingewikkeld hoor o.o
Ik ga Shrewstar's familie natrekken en een stamboom maken, wens me succes (a)
*werpt blik op klok*
Ik heb nog 10 minuten voor ik huiswerk mag gaan maken, maar je hoort later nog wel van de stamboom (a)
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 17:01

Maar ik weet niet wat voor een plottwist :c
Iemand die dr eentje in een random topic wilt? xd

Succes, Bunz, succes x'D
Roughflower
Member
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 17:09

Soof,volgens mij hebben we sws nog een Ash x Rough, en een Shrew x Inner zal ik wel weer willen, of you want?(:
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 17:10

Oh ja, Roughie daar ga ik nu op reageren ^-^
En misschien later tussen Shrew&Inner, want atm ligt Shrew nog dood op de grond x'D
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 17:10

;; Soof
Ik heb Ace voor je ^^

Okey, zou ik dit setje houden die ik nu heb of deze ava;
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 2qaim9c
Of deze;
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Awun3t

En dan met deze os of die ik nu heb;
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 2w53lti

xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 37 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: