|
|
392 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 sep 2014 - 21:45 | |
| @Bo; ik had nog niks besloten, maar sorry, ik wist niet dat je er iets mee wou. Ik begrijp het gevoel, maar als ik een naam heb die ooit doorbiemand geclaimd is, verander ik het gewoon. Maar het is nu dus al.... Bezet/gepikt? Balen. :/ |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 sep 2014 - 21:55 | |
| Ik ben tukken Rugpijn >< truste guys |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 sep 2014 - 22:55 | |
| |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 sep 2014 - 23:00 | |
| |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 sep 2014 - 23:00 | |
| Echt heerlijk om Fairy Tail gewoon terug te kijken en de leuke eps op te zoeken xD
|
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 sep 2014 - 23:05 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- whazzup mims? :c
Moet heldje zijn voor iedereen annoys me like hell. |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 8 sep 2014 - 23:46 | |
| Whoop Whoop en Gabs haar haar Awesomeheidsslaapje houden om morgen weer epic te kunnen zijn op school
ciaoo mensaahhh sleep tight >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 sep 2014 - 9:59 | |
| en op computertje schetsen xd |
|
| |
「Maartje」 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 sep 2014 - 10:19 | |
| - Dreamer schreef:
- Gloriouspaw schreef:
- *whispers* kijk Doctor Who.... ;D
------ Dat moment dat je je realiseert dat je al een half jaar geen appel of banaan meer hebt gegeten. Oh, Japan, met je dure fruit ;__; +1 >:3
Was ik net ook aan het doen voordat ik even naar Warrior Cats skipte Ben nu bij de eenalaastste aflevering van S4... Kijk je het op Netflix? Daar missen de laatste 4 afleveringen van seizoen 4 namelijk. Leuk dat je het kijkt, btw! Ten is echt nog steeds mijn favoriet, maar Eleven is ook geweldig hoor :3 |
|
| |
Marieke 276 Actief "Please, believe you'll be a dream catcher"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 sep 2014 - 10:29 | |
| - Gloriouspaw schreef:
- Dreamer schreef:
- Gloriouspaw schreef:
------ Dat moment dat je je realiseert dat je al een half jaar geen appel of banaan meer hebt gegeten. Oh, Japan, met je dure fruit ;__; +1 >:3
Was ik net ook aan het doen voordat ik even naar Warrior Cats skipte Ben nu bij de eenalaastste aflevering van S4... Kijk je het op Netflix? Daar missen de laatste 4 afleveringen van seizoen 4 namelijk. Leuk dat je het kijkt, btw! Ten is echt nog steeds mijn favoriet, maar Eleven is ook geweldig hoor :3 Ik kijk het gewoon via een site op internet ^^" Ben net klaar met Journey's End en ik weet niet precies hoe ik erover moet denken :c Ik vind het trouwens ook grappig dal Daleks Duits kunnen xD
Laatst aangepast door Dreamer op di 9 sep 2014 - 10:31; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 sep 2014 - 10:31 | |
| dat moment wanneer je in hetzelfde lokaal zit als Tineke en Moon. Let me be aawesome |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 sep 2014 - 11:49 | |
| - Dreamer schreef:
- Gloriouspaw schreef:
- Dreamer schreef:
- Gloriouspaw schreef:
Was ik net ook aan het doen voordat ik even naar Warrior Cats skipte Ben nu bij de eenalaastste aflevering van S4... Kijk je het op Netflix? Daar missen de laatste 4 afleveringen van seizoen 4 namelijk. Leuk dat je het kijkt, btw! Ten is echt nog steeds mijn favoriet, maar Eleven is ook geweldig hoor :3 Ik kijk het gewoon via een site op internet ^^"
Ben net klaar met Journey's End en ik weet niet precies hoe ik erover moet denken :c
Ik vind het trouwens ook grappig dal Daleks Duits kunnen xD Ik zeg het je, je gaat heel erg moeten wennen aan Twelve x'D Hijs awesome, he's Scottish 8D maar hij's zo anders dan Ten nor Eleven .w. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 sep 2014 - 11:52 | |
| - Icyrose schreef:
- Dreamer schreef:
- Gloriouspaw schreef:
- Dreamer schreef:
- Gloriouspaw schreef:
Was ik net ook aan het doen voordat ik even naar Warrior Cats skipte Ben nu bij de eenalaastste aflevering van S4... Kijk je het op Netflix? Daar missen de laatste 4 afleveringen van seizoen 4 namelijk. Leuk dat je het kijkt, btw! Ten is echt nog steeds mijn favoriet, maar Eleven is ook geweldig hoor :3 Ik kijk het gewoon via een site op internet ^^"
Ben net klaar met Journey's End en ik weet niet precies hoe ik erover moet denken :c
Ik vind het trouwens ook grappig dal Daleks Duits kunnen xD Ik zeg het je, je gaat heel erg moeten wennen aan Twelve x'D Hijs awesome, he's Scottish 8D maar hij's zo anders dan Ten nor Eleven .w. Ik moest eerst ook wennen aan Ten xD But now he's my fave (maar ik ben voor zo ver ik weet nog niet bij Eleven en dus ook nog lang niet bij Twelve xD) ------- Meeh, dA wil niet dat ik mijn tekeningen toevoeg aan een groep, als ik op het knopje klik gebeurt er niks D: |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 sep 2014 - 12:50 | |
| Littlewish heeft echt de mooiste avatar ooit. xD |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 sep 2014 - 12:53 | |
| Wahahaha dat is echt like; I had too much catmint x') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 sep 2014 - 13:02 | |
| - Littlewish schreef:
- Littlewish heeft echt de mooiste avatar ooit. xD
It's cute cx |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 sep 2014 - 13:11 | |
| |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 sep 2014 - 13:18 | |
| Hihi, Thistle valt natuurlijk meteen voor die face zo. xD |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 sep 2014 - 13:25 | |
| Ik wil weer actief worden met Brightspots... But somehow it doesn't work anymore :c |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 sep 2014 - 13:37 | |
| Aawh, ja we zouden die ene storyline nog doen, met die kippenjacht, maar daar wordt niet meer gepost (jammer want het leek mij heel grappig xD). |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|