Warrior Cats Headcanons

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Warrior Cats Headcanons

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sinclaw
Dark forest
Warrior Cats Headcanons Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Warrior Cats Headcanons   Warrior Cats Headcanons Icon_minitimezo 7 sep 2014 - 18:26

Head Canon

An idea or opinion about a fictional series (Book, TV, Comic, or otherwise)
    that is true in one's head, but has not become a fact.

Oftewel, een idee dat jij echt hebt over je eigen karakter of een random karakter hier op Warrior Cats waarvan jij echt inziet dat iets gaat gebeuren met diegene of wat jou leuk lijkt dat dat karakter kan overkomen. Dit kan over liefde gaan. Kittens, de dood van deze kat, de jeugd, echt alles wat je maar zou kunnen bedenken. Dus ga los Wink

Ik heb altijd Rowanpaw, gezien met vuur. Al ging het om een phoenix omdat hij opnieuw oprees of gewoon echt vuur van haat. Het was altijd vuur. Ik weet zeker dat als ik hem ooit laat sterven.. vuur zijn dood zal zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Warrior Cats Headcanons MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Headcanons   Warrior Cats Headcanons Icon_minitimedi 9 sep 2014 - 14:33

Met Roughkit heb ik altijd al iets gehad dat zij altijd een beetje het verkeerde pad zal bewandelen, niet dat ze slecht is, maar omdat ze zo nieuwsgierig en avontuurlijk is. Regels breken omdat zij denkt dat het geen kwaad kan, toch haar eigen zin door drammen, et cetera, tot dit haar diep in de problemen zal werken. Een groot probleem, iets met het verliezen van een dierbare zal haar in laten zien dat het zo dus niet werkt. (Dit gaat ongeveer over haar apprentice/young warrior tijd)

Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Warrior Cats Headcanons EKUWbmh
::
Riverspring
Member
Warrior Cats Headcanons DPKsfdL
Lucaaaa
150
Actief

CAT'S PROFILE
Riverspring
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Headcanons   Warrior Cats Headcanons Icon_minitimedi 9 sep 2014 - 22:21

Met Riversping had ik haar het idee om haar heel naïef te maken, zo naïef dat ze nogal veel domme foutjes maakt en onhandig is, ook erg sociaal onhandig. Hierdoor probeert zichzelf te veranderen wat totaal niet lukt, stukje voor stukje raakt ze in een depressie, niet een hele zware. Maar de vrolijke poes zoals ze in het begin was verdwijnt en een schuwe soort zwerver poes komt naar voren.

Dit was natuurlijk maar een idee :p ben bezig met uitvoeren in rp natuurlijk C;

Warrior Cats Headcanons 15i15kh
Riverspring - Sid - Blackgaze -Beetlepaw
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Headcanons   Warrior Cats Headcanons Icon_minitimema 15 sep 2014 - 10:11

Met Iciclespirit wilde ik eigenlijk gewoon haar leven verpesten. Vooral omdat ze een lief persoon is met een k'tverleden, en ze heeft per ongeluk een apprentice vermoordt, en binnenkort gaat bijna één van d'r kits dood. Really, ik zit helemaal in de mood van ik-verpest-levens xD

Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
Warrior Cats Headcanons 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Headcanons   Warrior Cats Headcanons Icon_minitimezo 5 okt 2014 - 20:35

ik heb zin om Maze als young warrior in een vreselijk ingewikkelde love-triangle te laten vallen c:

Warrior Cats Headcanons Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Rudepaw
Member
Warrior Cats Headcanons Ezgif.com-crop29ad6108cab81ab79
Nelson
1130
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rudepaw
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Headcanons   Warrior Cats Headcanons Icon_minitimezo 12 okt 2014 - 0:04

Ik zie Rudekit altijd als een vurig katertje met een enorm tragisch verleden. Alles en iedereen om hem heen verliest hij en zijn leven is een puinhoop, maar door zijn sterk karakter is hij een geweldige doorzetter. Hij zal in de toekomst (zijn apprentice tijd) een vechtlustig kantje naar boven halen en laten tonen dat hij sterk is en waarde meedraagt. Door te veel geweld te gebruiken zullen zijn trainingen soms in het water vallen. Hij is niet dat soort kat die moord, alles behalve. Zijn verleden is gewoon een hoopje ellende en hij probeert het weer recht te zetten, af en toe met wat fouten (:
Silhouette
Member
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose

CAT'S PROFILE
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Headcanons   Warrior Cats Headcanons Icon_minitimema 13 okt 2014 - 22:19

Ik ben van plan om Ratbite op een kater te laten crushen,enkel om haar liefdesverdriet te verbergen,in werkelijkheid is ze niet verliefd op hem

Warrior Cats Headcanons Silse14
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Headcanons   Warrior Cats Headcanons Icon_minitime

Warrior Cats Headcanons
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: