Google Chrome's font probleem

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
'Ghostpaw
Member
Google Chrome's font probleem DPKsfdL
Amyzing Spiderman
100

CAT'S PROFILE
Rank:
'Ghostpaw
BerichtOnderwerp: Google Chrome's font probleem   Google Chrome's font probleem Icon_minitimeza 6 sep 2014 - 20:03

Hallo Leedjes!

Sinds vandaag heb ik een vreemd probleem op mijn PC. Het font op Warrior Cats en alle andere websites is zo maar gewijzigd. Eerst had ik het alleen op de kant van mijn ouders maar nu zit het ook hier. Het stoort me niet echt, in feiten vind ik het mooier zo.. maar op deze manier kloppen de [size] en [font=] codes niet meer. Zo ziet het er atm uit bij mij;

Grote afbeelding:

Ik hoorde van Quinty dat die dit probleem ook al had. Weet iemand hier een oplossing voor? Smile

Groetjes, Lianne

(Ik heb voor zover ik weet geen wijzigingen aangebracht aan mijn browser. Dit font probleem kwam opeens opzetten, zomaar! Poef!)

Google Chrome's font probleem YAHDOrzg_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Google Chrome's font probleem Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Google Chrome's font probleem   Google Chrome's font probleem Icon_minitimeza 6 sep 2014 - 20:31

Heb het ook, maar ik vermoed dat het een wijziging is van Actieforum want ik heb het enkel op actieforum sites.

Google Chrome's font probleem Vhsq4z
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Google Chrome's font probleem   Google Chrome's font probleem Icon_minitimeza 6 sep 2014 - 20:33

Either actieforum of chrome. Want ik heb geen problemen gemerkt bij Firefox. Alleen haat ik Firefox, dus ik blijf bij Chrome hangen xD Maar het is een zeer irritante verandering tho :/

Google Chrome's font probleem DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

Google Chrome's font probleem LcrIgCQ Google Chrome's font probleem M9EKCDX Google Chrome's font probleem EjrsROF
Google Chrome's font probleem RUq8TRk Google Chrome's font probleem UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Whitelion
Dark forest
Google Chrome's font probleem BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Google Chrome's font probleem   Google Chrome's font probleem Icon_minitimeza 6 sep 2014 - 20:40

Ik had problemen bij de editor van chrome, maar ik heb geen verandering van font opgemerkt toen ik overschakelde naar firefox. Maa rik heb zowel bij chrome als bij firefox hetzelfde font als in je screenshot..

Google Chrome's font probleem BBTWvM
::
Jaypaw*
Member
Amy
70
Actief

CAT'S PROFILE
Jaypaw*
BerichtOnderwerp: Re: Google Chrome's font probleem   Google Chrome's font probleem Icon_minitimeza 6 sep 2014 - 20:52

Van al dat fontgedoe snap ik eigenlijk niks van,maar er is bij mij ook wat veranderd,bijvoorbeeld als ik iets kopieer(dat bijvoorbeeld in een ander lettertype staat) dan krijg ik dat gewoon mee in mijn tekst en als ik op bold(vet) klik dan moet ik gewoon typen en als ik klaar ben er weer op drukken,dus ik weet niet of jullie dat bedoelen,anders negeer je deze reactie maar haha

Google Chrome's font probleem 51szm1
Os'je:
Lilypaw*
Member
Bunny
130
Actief

CAT'S PROFILE
Lilypaw*
BerichtOnderwerp: Re: Google Chrome's font probleem   Google Chrome's font probleem Icon_minitimeza 6 sep 2014 - 20:54

Jaykit schreef:
Van al dat fontgedoe snap ik eigenlijk niks van,maar er is bij mij ook wat veranderd,bijvoorbeeld als ik iets kopieer(dat bijvoorbeeld in een ander lettertype staat) dan krijg ik dat gewoon mee in mijn tekst en als ik op bold(vet) klik dan moet ik gewoon typen en als ik klaar ben er weer op drukken,dus ik weet niet of jullie dat bedoelen,anders negeer je deze reactie maar haha
dat is omdat je editor o een andere mode staat. Als je dat niet wil en gewoon de codes wil zien, moet je op dat blad helemaal rechts onderaan klikken. (als je snapt wat ik bedoel x3) als je er met je muis even over blijft staat er "change editor mode"
--
maar dat heeft met deze kwestie niets te maken eigenlijk ^^

Google Chrome's font probleem Lilypaw_os
Silverstar
Editor
Google Chrome's font probleem BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Google Chrome's font probleem   Google Chrome's font probleem Icon_minitimeza 6 sep 2014 - 21:02

Dat is vrij vervelend, maar helaas kan ik hier niet veel aan doen. Dat is iets wat of aan actieforum, of aan Chrome ligt inderdaad.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Google Chrome's font probleem   Google Chrome's font probleem Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Questions-
Ga naar: