|
| Not quite Heaven, nor Hell. (Dump+aanvragen) | |
| 392 Actief
| |
| Onderwerp: Not quite Heaven, nor Hell. (Dump+aanvragen) za 6 sep 2014 - 18:07 | |
| Greetings mortals, Ik ben dol op tekenen, en al ben ik geen hyper-prof-geweldig-mooie kunstenaar, maar ik doe het met plezierrrr. ^^ Ik teken op papier, omdat ik gewoon echt suck op de computer. Mijn katten zijn niet realistisch, eerder cartoon-ish. LET OP: ik gebruik soms karakters van dit forum, als je dit liever niet wil, pm me dan gewoon. (Ik bijt niet XD) Ik dump hier stuff, en doe ook aanvragen. Als je een aanvraagje wilt, wees dan specifiek. Ik maak meestal portretten, niet het hele lichaam. (Kan ik wel, maar duurt langer.) Ooooooook.... Doe ik dingen zoals families, meerdere katten, ships, koppels, noem maar op! Ik kan zelfs een 'love web' (Zie heartbreaker club hieronder) over crushes, partners, en andere dingen. Enough chit-chat, enjoy! - Young Whitelion (I guess XD):
- Luv web :3:
- Clanleaders!:
EN MEER VOLGT! >3 |
| | | Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Not quite Heaven, nor Hell. (Dump+aanvragen) za 6 sep 2014 - 18:12 | |
| I luv your drawing ^-^ Vooral Ace kijkt zo geweldig en Ace-ig x) Ik vind ze gewoon leuk om naar de kijken :3 |
| | | Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Not quite Heaven, nor Hell. (Dump+aanvragen) za 6 sep 2014 - 18:20 | |
| Ow gawd, ik lag echt helemaal stuk om dat liefdes-web, vooral om Frostpaw en Starclan xD Maar je tekeningen zijn heel leuk! Je hebt een hele schattige steil <3 |
| | | 392 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Not quite Heaven, nor Hell. (Dump+aanvragen) za 6 sep 2014 - 18:22 | |
| @Jamjam; Thanks! Ik ben een beetje slecht in vacht patronen, maar de luv-webs zijn zo leuk om te doen, met alle emoties. X3
@Dieuw; Haha, elke medicine cat wordt verliefd XD Super bedankt :3
|
| | | 392 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Not quite Heaven, nor Hell. (Dump+aanvragen) za 6 sep 2014 - 20:44 | |
| - No regrets!!!!:
Night; 'Hey cutie' Ash; .... *Blush* Sla me maar, ik kon het niet laten. *Kruipt in een hoekje*
- Southpark:
Ik ben erg fan van Southpark, en dit is een van de 'goth kids'. Ze is de vrouwelijke gothic, en heet Henrietta. ^^
|
| | | »Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Not quite Heaven, nor Hell. (Dump+aanvragen) za 6 sep 2014 - 20:46 | |
| Die van Night en Ash is adorable<3 |
| | | Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Not quite Heaven, nor Hell. (Dump+aanvragen) za 6 sep 2014 - 21:38 | |
| Nou zeg, Running is niet zoals d'r broertje hoor ;w; Ahw <3 So pretty <3 Hehe en Shrew&Ever weer ruzie >:3 En Nightdrizzle is nu hun shipnaam 5ever in luv ~
|
| | | lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Not quite Heaven, nor Hell. (Dump+aanvragen) zo 7 sep 2014 - 10:17 | |
| Je mag altijd cyber wel eens tekenen! Het is echt wel een toffe stijl (die ik vroeger ook tekende) |
| | | 392 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Not quite Heaven, nor Hell. (Dump+aanvragen) zo 7 sep 2014 - 13:25 | |
| Hehe, iedereen bedankt! Ik ben van plan om wat bekende families hier op WC te doen. :3 En nieuw spul! - Cyber, Da flirt:
- A Lurkingkit comic:
- Frick & Nay:
- Zombie love:
|
| | | lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Not quite Heaven, nor Hell. (Dump+aanvragen) zo 7 sep 2014 - 13:30 | |
| thank you! xd it's awesome! |
| | | | Onderwerp: Re: Not quite Heaven, nor Hell. (Dump+aanvragen) | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |