|
| Secret Apprentice and Victims | |
| 135 Actief
| |
| Onderwerp: Secret Apprentice and Victims do 4 sep 2014 - 21:11 | |
| Hey allen. Om maar straight-to-the-point te zijn; ik zoek een soort apprentice voor Rowanflame. Rowanflame is een duistere kater en heeft als levens doel om Shadowclan gevreesd te maken, en zo veel macht te krijgen als mogelijk. Wie weet hoe ver hij zal gaan om deze macht te krijgen... Maar nu eerst zoek ik een apprentice om te beïnvloeden, en van hem/haar uiteindelijk een soort handlanger te maken van Rowanflame. Verder zoek ik slachtoffers voor Rowanflame. Hij heeft een kort londje als het gaat om katten buiten Shadowclan, dus daar uit zoek ik vooral slachtoffers. Maar er mogen natuurlijk ook Shadowclanners tussen zitten waarmee hij ruzie krijgt. Dat katten hem aanspreken op zijn slechte gedrag, en daaruit ruzie ontstaat. Hij zal het soort kat zijn dat zijn bek zeker open zal trekken, maakt niet uit waar of bij wie, en hier door kunnen katten hem gaan wantrouwen. Wanneer Rowanflame dat door krijgt zal hij het proberen te beïnvloeden, en dit zal een kat natuurlijk kunnen merken en er tegen in gaan. Bám, conflict dat kan leiden naar een gevecht, en uiteindelijke, mogelijke moord. Gelukkig is Rowanflame ook een goede leugenaar, en kan hij zich heel schijnheilig opstellen, hij zal er ook voor kunnen zorgen dat weinig tot niemand hem door zal hebben... Maar wil je een kat slachtoffer laten worden van Rowanflames daden? Meld je gerust aan. - Code:
-
[u][b]Lijstje Apprentice[/b][/u] [b]Naam kat:[/b] [b]Eigen naam:[/b] [b]Bekendste Account:[/b] [b]Motivatie:[/b] [b]Idee:[/b] [b]Extra:[/b]
[u][b]Lijstje Victim[/b][/u] [b]Naam kat:[/b] [b]Eigen naam:[/b] [b]Idee:[/b] [b]Extra:[/b] Nathalie. x
|
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Secret Apprentice and Victims do 4 sep 2014 - 21:15 | |
| Lijstje Victim Naam kat: Tallpaw Eigen naam: Emma >3 Idee: Tall probeert naar zijn loyaliteit in het diepe van zijn hart te luisteren (A) En zal Rowan dus aanspreken op enig vreemd/ronduit slecht gedrag. Aangezien de apprentice daarin sowieso altijd stellig is kan ik het snappen als Rowan daar kwaad om wordt, en het uit kan lopen in een gevecht Extra: Tall is een apprentice, maar maar twee moons jonger, het gevecht kan dus redelijk eerlijk verlopen tot een van de twee het opbreekt -dacht ik- |
| | | 135 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Secret Apprentice and Victims do 4 sep 2014 - 21:23 | |
| Oehh, klinkt leuk ja! En Tall lijkt mij wel het type dat Rowan zal proberen te manipuleren tot één van zijn handlangers, waardoor er dus inderdaad ruzie kan ontstaan en een gevecht dus (: Topicje maar? |
| | | 70 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Secret Apprentice and Victims do 4 sep 2014 - 21:31 | |
| Lijstje Apprentice Naam kat:Thistlepaw(thorn) Eigen naam: Lore Bekendste Account:Mary Motivatie: Ik wil een goede manier vinden om Thistle mijn goede oude apprentice te maken, en ik heb zo'n idee dat dat hiermee goed gaat lukken. Ze is niet de standaard side-kick, maar dat maakt het juist leuk. Ze lijkt mij geknipt hiervoor, Zeker nu ze in zo'n instabiele staat is. Ik vind het gewoon een best awesome idee, en zou het dan ook gaaf vinden om er in mee te werken. Idee:Thistle heeft op het moment liefdes verdriet, en is dus erg makkelijk beïnvloedbaar. Van nature is ze venijnig, sarcastisch, en prikkelbaar. Wanneer ze Rowan ontmoet, zal ze dus eerst haar reactie geven die ze de laatste maanden heeft gegeven; Depressief. Een idee van mij is dat als Rowanflame begint met opmerkingen, en haar gaat stangen, dat ze dan een vonkje van haar oude, scherpe karakter hervindt. De kater zal dit opmerken, en haar stukje bij beetje weer terug naar het oude krijgen. Als ze weer zichzelf is, overtuigd Rowan haar om zich bij hem aan te sluiten. Ze zal twijfelen, Maar instemmen. Deze kater had immers zo veel voor haar gedaan. Eerst houd ze nog gewoon contact met haar goede vrienden, maar die verwateren een beetje als ze veel meer met hem optrekt. Ze zal niet 100% slaaf zijn, sinds ze haar eigen ideeën heeft en best opstandig is. Zij is dan ook een deel van het brein, en brainstormt mee. Als young warrior gaat dit nog door, maar later, als ze ouder en wijzer is, is er een kans dat ze hem niet meer volgt. (Maar dat duurt nog lang XD) Extra: Als je het idee niks vindt is dat ook helemaal prima.
|
| | | »Quinty« 87 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Secret Apprentice and Victims do 4 sep 2014 - 21:32 | |
| Lijstje ApprenticeNaam kat: Stormpaw Eigen naam: Quinty Bekendste Account: Icyrose Motivatie: Stormpaw moet actief en ze is nou niet echt het standaard Shadowclan typetje met haar nieuwsgierige en vrolijke gedrag. Idee: Stormpaw is heel erg gehecht aan haar beste vriend Tallpaw [in haar ogen] en alles wat hij doet, wilt zij graag ook proberen. Daarnaast wilt ze graag sterker worden omdat ze haar ouders verloren is en daar nog steeds niet helemaal overheen is, dus misschien kan Rowan dat eruit krijgen? Extra: xx |
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Secret Apprentice and Victims do 4 sep 2014 - 21:44 | |
| - Rowanflame schreef:
- Oehh, klinkt leuk ja! En Tall lijkt mij wel het type dat Rowan zal proberen te manipuleren tot één van zijn handlangers, waardoor er dus inderdaad ruzie kan ontstaan en een gevecht dus (:
Topicje maar? Here ya go *click*Stormy <3 |
| | | Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Secret Apprentice and Victims do 4 sep 2014 - 21:59 | |
| Lijstje Apprentice Naam kat: Acepaw Eigen naam: Jamie Bekendste Account: Acepaw Motivatie: Ik hou geeoon ontzettend van mijn Aceje en hij is juist het typ dat in de problemen komt. Daarbij is hij niet de slimste xD Ook vind ik het leuk om het leven van Ace wat drama te geven en hem zo mooi actief te houden. Idee: Ace is een enorme kater die van lengte en breedte boven de gemiddelde warrior uit torend. Daarbij is hij goed in vechten zodra hij de kans krijgt zijn ruwe kracht te gebruiken. Maar hij verveelt zich en is naïve waardoor hij een mooi doel is. Het lijkt me leuk dat hij niet door heeft dat wat hij doet slecht is en gewoon mee gaat in zijn training. Miss dat Tall, zijn buddy, het wel merkt en hem tegen probeerd te houden. Hij zou dan, zo slim als hij is, aan Rowan vragen of ze wel goed bezig zijn. Maybe kan Rowan hem dus zo tegen zijn vrienden opzetten. Als hij helemaal alleen is zal hij meer naar Rowan toetrekken en zich maar niet meer deren over wat goed en wat slecht is. Hij begint de ander zelfs als een vaderfigeur te zien omdat hij die nooit heeft gehad. Later zou Ace weer lichtjes bijtrekken en zijn vrienden weer zien, alles lijkt weer normaal. Toch is het gevoel dat Rowan hem geeft sterk en blijft hij de ander gewoon nog zien en blijft zijn slaafje/handlanger. Extra: Als iemand anders gekozen word meld ik me aan als victim ^^ |
| | | Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Secret Apprentice and Victims do 4 sep 2014 - 22:32 | |
| Lijstje Apprentice Naam kat:: Dimpaw Eigen naam:: Bo2 Bekendste Account:: Nevermind Motivatie:: wel toen ik het las moest ik meteen denken aan mijn dimie, ze is niet zo actief en het verbaasde me erg dat ik van alle acc's die ik heb haar eruit kies. Ik kon natuurlijk ook Never gebruiken en daar heb ik idd ook nog een idee voor -mss zelfs nog beter dan dit idee- maar het punt is dat Dim het meer verdiend omdat ze dan eig terug wat actief kan zijn. Ten eerste vind ik het idee achter een handlanger en apprentice erg leuk. Haar karakter is altijd al wat anders geweest waardoor ze een erg leuk karakter is om mee te posten. Ik heb zelfs eens een grote Vl. Om haar kunnen schrijven, maar die is nooit van de grond gekomen wegens inactiviteit van sommigen. Waarom ik dus deze rol wil spelen is omdat ik haar actief wil maken. Ik had een paar ideeën, dus ik kon het weer niet laten xD Idee:: Dim is altijd al een duister figuur geweest. Als kit vond ze elke reactie van de ander kinderachtig en zelfs irritant. Ze is snel aangebrand, eigenlijk nog sneller dan Never, en gaat vaak in de aanval, zoal fysiek als mentaal. Dit komt omdat ze zich vaak alleen voelt en ze al van kits af aan gedraagt als haar eigen beschermer. Ze haat het als katten haar complimenteren, omdat ze dit niet gewend is, en kan ook niet goed affectie verdragen waardoor ze vaak agressief reageert op deze acties. Toch schuilt er iets in haar dat wel een soort van vreugde van bij haar opwekt, de pijn van anderen. Ze vindt het heerlijk wanneer ze katten ziet lijden, ook mentaal en fysiek, en word daarom vaak gezien als een sadist en getwist persoon. Toch lijkt dit het enigste te zijn wat Dim echt gelukkig maakt, dus daar doet ze gewoon mee verder. Als jonge apprentice vind Dim het heerlijk niet alleen haar eigen clanleden, maar ook andere katten aan te vallen op beide vlakken. Wanneer ze op een goede dag Rowan tegen het lijf loopt verkiest ze het fysieke geweld boven het mentale en gaat ze dus in de aanval. Voor haar leeftijd vecht ze goed, maar is ze natuurlijk niks speciaal voor Rowan om te overwinnen. Hij overeind haar snel, wat leid tot een aantal sondes op Dim's gezicht -ik zat te denken aan een snee over haar gezicht, maar ik zie nog- wel meteen vliegt de zwart kattin hem toe met woorden van pure woede en dergelijke. Echter zal Rowan zien dat er meer schuilt achter de ruwe woede van de jonge kattin, dus besluit hij haar te gaan trainen. Natuurlijk zal dit de eerste keer niet vlekkeloos verlopen, maar met verloop van tijd zal hij toch Dim weten te overtuigen van haar ruwe woede en hoeveel kracht ze zou kunnen hebben als ze die ruwe 'power' om zou zetten in iets nuttigs. In ruil zal Dim het vuile werk voor hem opknappen, denkend dat het zal helpen... En ook omdat ze van sommige dingen kan genieten. Uiteindelijk zal Dim een brave onderdaan worden en een beetje de bodyguard van Rowan wanneer ze ouder word en uiteindelijk warrior. Ze ziet hem als haar meester, maar dat niet zonder zelf duistere gedachten te dragen... Want op een dag zou ze sterker zijn, en die dag wachtte ze rustig af... Extra:: het zijn opnieuw ruwe schetsen van ideeën xD dat heb ik altijd, als je het niet goed snap, herschrijf ik het wel, dit is gewoon het eerste wat in me opkwam en tja, dan begin ik gewoon te schrijven xD En maandag, dinsdag en donderdag kan ik vaak niet posten wegens school en m'n paard, sorry~ |
| | | Loïs 257 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Secret Apprentice and Victims vr 5 sep 2014 - 20:31 | |
| Lijstje Apprentice Naam kat: Snakefang Eigen naam: Lolo/Loïs Bekendste Account: Snakefang, Frostfang Motivatie: Snakefang is zelf ook met dit bezig, en ik denk dat ze samen nog best wat kunnen "bereiken". Hij heeft al wat katten in zijn handen/klauwen dus dat gaat wel goed :3 Idee: Dat ze samen dingen plannen, apprentice omkopen, vechten, etc. Extra: :3 |
| | | 135 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Secret Apprentice and Victims zo 7 sep 2014 - 16:23 | |
| Oké. Ik heb mijn keuze gemaakt wat betreft de apprentice, en dat is Acepaw. Verder wijs ik de andere aanmeldingen daarmee niet af. We kunnen altijd een topic openen en kijken wat daar uit ontstaat, maar qua "trainen" zal ik me met Rowanflame dus voornamelijk op Acepaw focussen. |
| | | Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Secret Apprentice and Victims zo 7 sep 2014 - 16:44 | |
| Jeej, Thx ^-^ Zullen we dan een topicje doen? xD |
| | | 135 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Secret Apprentice and Victims zo 7 sep 2014 - 17:47 | |
| Jaa is goed!! Wil jij openen? |
| |
| Onderwerp: Re: Secret Apprentice and Victims zo 7 sep 2014 - 20:58 | |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Secret Apprentice and Victims ma 8 sep 2014 - 8:52 | |
| |
| | | | Onderwerp: Re: Secret Apprentice and Victims | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |