|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 sep 2014 - 11:01 | |
| Niemand lijkt het leuk te vinden als Tall het gezellig heeft xD Running niet, Dim niet xD
Enorm he Jam! Het is echt zoveel werk D: |
|
| |
Bo2 221 Actief " So let's be sinners to be saints "
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 sep 2014 - 11:03 | |
| Dim vind niks leuk xD
Ik ben opzoek naar een plaatje voor haar setje, maar ik vind niks >< |
|
| |
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 443 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 sep 2014 - 11:08 | |
| @Nynke&Bo, ik heb ondertussen weer iets nieuw gevonden :3 Krita, maar nu moet ik eerst nog zeker zijn dat er geen enkele manier is waarop ik toch nog photoshop kan gebruiken^⁻^ |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 sep 2014 - 11:42 | |
| @Bo ik denk dat ik haar zusje laat overlijden |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 sep 2014 - 11:44 | |
| Hey Gabs =D
....... Mag Dimie haar killen? x3 Wel spijtig dat je haar dood laat gaan ;-; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 sep 2014 - 11:46 | |
| Nou bo ik kan haar onmogelijk houden sinds heel leuk de rest apprentice is geworden en mij niks is vermeld. Zolang er geen communicatie met MIJ ook is kan ik hier niks meer mee maar gezien er mensen mij de rug toe hebben gekeerd. Maar Dim zou het niet van Bone kunnen winnen ik zie nog wel |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 sep 2014 - 11:50 | |
| Eindelijk wap opdracht zo goed als af ;D god dat was me een werkje zeg xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 sep 2014 - 11:54 | |
| Well eigenlijk kwam het opeens midden in het aot dat ze het zeiden... Ik heb echt zo lang gewacht om Dim apprentice te maken want ik had zelf een heuse vl rond haar geschreven die dankzij die vertraging nooit van de grond is gekomen. Dat was nog eens tijdverspilling... Maar ik dacht dat je het wist... Wees niet boos, pls *hides* ;^; |
|
| |
Amyzing Spiderman 100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 sep 2014 - 11:55 | |
| Om een of andere reden heeft Warrior Cats op de Chrome van mijn ouders een heel ander font o.0 Niet dat het er slecht uitziet, het is gewoon vreemd omdat ik niet kan vinden hoe dat kan. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 sep 2014 - 11:55 | |
| - Ghostkit schreef:
- Om een of andere reden heeft Warrior Cats op de Chrome van mijn ouders een heel ander font o.0 Niet dat het er slecht uitziet, het is gewoon vreemd omdat ik niet kan vinden hoe dat kan.
that computer is haunted QUICK HIDE XD |
|
| |
Amyzing Spiderman 100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 sep 2014 - 11:57 | |
| - Breakingdawn schreef:
- Ghostkit schreef:
- Om een of andere reden heeft Warrior Cats op de Chrome van mijn ouders een heel ander font o.0 Niet dat het er slecht uitziet, het is gewoon vreemd omdat ik niet kan vinden hoe dat kan.
that computer is haunted QUICK HIDE XD Daar heb je misschien gelijk in. Als ik tegen hem scheld word hij namelijk nog langzamer XD |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Ik heb al eerder van dat veranderde font gehoord indd, maar ik zie echt niks xD |
|
| |
| |
| - Ghostkit schreef:
- Breakingdawn schreef:
- Ghostkit schreef:
that computer is haunted QUICK HIDE XD Daar heb je misschien gelijk in. Als ik tegen hem scheld word hij namelijk nog langzamer XD 0_0 it was nice to know you XD wat wil je op je grafsteen? xDD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 sep 2014 - 11:58 | |
| - Dimkit schreef:
- Well eigenlijk kwam het opeens midden in het aot dat ze het zeiden... Ik heb echt zo lang gewacht om Dim apprentice te maken want ik had zelf een heuse vl rond haar geschreven die dankzij die vertraging nooit van de grond is gekomen. Dat was nog eens tijdverspilling...
Maar ik dacht dat je het wist... Wees niet boos, pls *hides* ;^; Waarom zou ik boos zijn Bo? Niet op jou ten minste nee ik wist van niks omdat mensen bang zijn om tegen mij te praten, want ja. Ik bijt offcourse, maar het punt is weetje ook hoe lullig het weer overkomt op mij? Niet dat het mensen iets van boeit of dat ik anders gewend ben. Mij word nooit iets verteld |
|
| |
Amyzing Spiderman 100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 sep 2014 - 12:03 | |
| Chriss; Het is ook alleen op de Chrome van mijn ouders gelukkig. Die van mij is normaal, thank god c: Mimi; Niets! I am not planning to go any time soon :p
Weet iemand waar ik kan vinden wat voor soort videokaart ik op mijn PC heb? Ik zoek hoog en laag maar ik kan het nergens vinden :/ En ik wil het toch wel weten voor De Sims 4 voor ik die 54 euro ga uitgeven voor niets. (Sims 3 werkt al crappy so .. xD) |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 sep 2014 - 12:05 | |
| Zeg Gaby, stop toch eens met op die manier de aandacht te zoeken. Je verpest de sfeer nogal. Als ik jou was zou ik de persoon waarover je het hebt gewoon mailen, voor je zoiets doet, en het gewoon buiten het aot laten. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 sep 2014 - 12:13 | |
| Laura, bemoei je met je eigen zaken. Jij noemt het aandacht zoeken ik noem het punt duidelijk maken. En op dat laatste ga ik niet in, niet zonder uit mijn slof te schieten dus.. Ik zal nu vriendelijk zijn en niks meer zeggen, althans daarover maar kan niks veranderen aan het feit dat ik nu gwn lkkr pissed ben |
|
| |
Lilith. 104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 sep 2014 - 12:16 | |
| |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 sep 2014 - 12:20 | |
| @Gaby: Als ik mij er niet mee bemoeien mag, mag ik me dan wel afvragen waarom je het hier zo openbaar plaats en er dus duidelijk reacties op wilt hebben? Dat is het laatste wat ik er op ga zeggen, aangezien ik zelf niet de sfeer verpesten wil. Maar dit vind ik dus wel een beetje dom als ik dat nog zeggen kan. --- Olééé ik heb mijn huiswerk al gemaakt voor volgende week dus heb ik een super relaxed weekend OvO morgen naar familie tho Hoe verliep jullie eerste week op school? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 sep 2014 - 12:24 | |
| @Laura ik ga er niet verder op in al is er zoveel dat ik kan zeggen (: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |