|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 sep 2014 - 17:15 | |
| - Quietpaw schreef:
- Ashie toch niet? :'((
Waarom zou ze haar verontschuldigingen aanbieden? :'D Omdat ze hem -quote topic Running x Ace- "Verkeerd beschuldigt heeft" (A) |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 sep 2014 - 17:16 | |
| Ik haat het als de leerkracht begint over roken, drugs en drinken... Dat moet niet iedereen gaan weten xD En m'n vriendin zit inde problemen, *sigh*
Maar goed, Hey mensjes ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 sep 2014 - 17:17 | |
| Booooooo!! Sterkte voor je vriendin, ik weet niet wat er is, maar jij kan haar er doorheen helpen <'3 |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 sep 2014 - 17:17 | |
| |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 sep 2014 - 17:19 | |
| Emma =D Wel bij deze kan ik haar wss niet helpen, het hangt van har af en toch weet ze opnieuw en opnieuw er een groter puinhoop van te maken. Ze doet echt verkeerde dingen en ze wil stoppen, maar waarom ze niet gewoon stopt weet ik echt niet... En ik met m'n geweldige advies en troost skills *kuch* xD |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 sep 2014 - 17:20 | |
| - Sushi. schreef:
- Welcome home Mimz, ik fietste trouwens gister langs je huis, maar jij keek niet uit je raam pff
Gisteren hoe laat xd |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 sep 2014 - 17:25 | |
| - Sinkit schreef:
- Sushi. schreef:
- Welcome home Mimz, ik fietste trouwens gister langs je huis, maar jij keek niet uit je raam pff
Gisteren hoe laat xd Gisteren rond.. 9 uur half 10? 's avonds, kan zijn dat je me hebt horen gillen in was bij jou achter like de hele avond xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 sep 2014 - 17:26 | |
| Ik heb geen idee wat er met haar aan de hand is, maar ik weet wel dat jij altijd een goede steun bent voor mij, en dus ook voor haar >3 |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 sep 2014 - 17:37 | |
| This could be me x) |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 sep 2014 - 17:42 | |
| Wilt iemand een topicje met Thyme?x) |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 sep 2014 - 17:59 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 sep 2014 - 18:06 | |
| |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 sep 2014 - 18:23 | |
| - Sushi. schreef:
- Sinkit schreef:
- Sushi. schreef:
Gisteren hoe laat xd Gisteren rond.. 9 uur half 10? 's avonds, kan zijn dat je me hebt horen gillen in was bij jou achter like de hele avond xD je weet dat ik op mijn kamer echt niet hoor of er iemand is xD plus rond die tijd was ik aan t skypen met koptelefoon op c: |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 sep 2014 - 18:40 | |
| - Sinkit schreef:
- Sushi. schreef:
- Sinkit schreef:
- Sushi. schreef:
Gisteren hoe laat xd Gisteren rond.. 9 uur half 10? 's avonds, kan zijn dat je me hebt horen gillen in was bij jou achter like de hele avond xD je weet dat ik op mijn kamer echt niet hoor of er iemand is xD plus rond die tijd was ik aan t skypen met koptelefoon op c: Je had gewoon toevalling moeten kijken xD |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 sep 2014 - 18:48 | |
| |
|
| |
San~! ღ 143 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 sep 2014 - 18:48 | |
| JAMIE JE LEEFT NOG =D - Ik.Moet.Posten. ;-; |
|
| |
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 443 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 sep 2014 - 18:49 | |
| |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 sep 2014 - 18:50 | |
| CHRISS, I KNOW XD Ik ga nu ook posten~
Hey Hanna~~ |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 sep 2014 - 18:51 | |
| JAMESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS *Tacklehug* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 sep 2014 - 18:52 | |
| TEDDYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY *hugs back* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|