|
|
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 sep 2014 - 18:33 | |
| Je mag Ems blij maken haha, Ashie heeft Hail al overtuigd >D Later doen we wel topicje dat drama misschien wordt (': |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 sep 2014 - 18:49 | |
| |
|
| |
Bunny 130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 sep 2014 - 18:58 | |
| |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 sep 2014 - 19:06 | |
| Hello! Ik ga denk ik eventjes posten, al ben ik heel erg moe en heb ik momenteel insulinetekort omdat mijn ma mijn insuline vergeten is. -.- |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 sep 2014 - 19:27 | |
| @Waz; Wow.
Zo, ik heb er weer een schooldag opzitten, en een fijne karate training... ik ben op. |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 sep 2014 - 19:28 | |
| Nomnom, mn eten was lekker ^-^
Nath, ook jou nummer ben ik kwijt, app je twin eens even jij |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 sep 2014 - 19:28 | |
| |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 sep 2014 - 19:56 | |
| - Innerghost schreef:
- @Waz; Wow.
Zo, ik heb er weer een schooldag opzitten, en een fijne karate training... ik ben op. ik voel me nog steeds gebroken door de Jiu-jitsu training van deze maandag xC en vanavond had ik weer 2 uur training maar ja.. ik kan dus niet -- Cyby bijposten..en ondertussen liedjes horen die ik al 1000000 keer geluisterd heb.. iemand sugesties voor andere bands met andere liedjes? |
|
| |
Bunny 130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 sep 2014 - 19:59 | |
| - Cyber schreef:
- Innerghost schreef:
- @Waz; Wow.
Zo, ik heb er weer een schooldag opzitten, en een fijne karate training... ik ben op. ik voel me nog steeds gebroken door de Jiu-jitsu training van deze maandag xC en vanavond had ik weer 2 uur training maar ja.. ik kan dus niet
-- Cyby bijposten..en ondertussen liedjes horen die ik al 1000000 keer geluisterd heb.. iemand sugesties voor andere bands met andere liedjes? wat voor genre luister je graag? c: |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 sep 2014 - 20:01 | |
| @Bunny; bent u op skype? :'D I kind of need ya xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 sep 2014 - 20:02 | |
| - Lilykit. schreef:
- Cyber schreef:
- Innerghost schreef:
- @Waz; Wow.
Zo, ik heb er weer een schooldag opzitten, en een fijne karate training... ik ben op. ik voel me nog steeds gebroken door de Jiu-jitsu training van deze maandag xC en vanavond had ik weer 2 uur training maar ja.. ik kan dus niet
-- Cyby bijposten..en ondertussen liedjes horen die ik al 1000000 keer geluisterd heb.. iemand sugesties voor andere bands met andere liedjes? wat voor genre luister je graag? c: eu.. vanalles een beetje. Emblem3 en Imagine dragons vind ik geweldig (al veel te vaak gehoord..) ik probeer veel verschillende dingen |
|
| |
Bunny 130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 sep 2014 - 20:04 | |
| @Laura; Hmm.. misschien vind je mijn afspeellijst wel iets ^^ https://www.youtube.com/playlist?list=PLkV5qvJtzoaVXEKy5KH4ABGvjZo8UneBsen trouwens, over je bericht in het complimentjestopic; ten eerste; Hele erg bedankt <'3 I luf U 2 x3 Maar ik ben in het echt eigenlijk totaal geen sociaal persoon -veel te verlegen (a)- maar blijkbaar valt dat hier niet zo op x'D Mooizo (a) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 sep 2014 - 20:05 | |
| @Laura; Geweldig! Dus je doet Jiu-jitsu? Echt awesome. Okee, die spierpijn... nee, da's juist een teken dat je goed bezig bent geweest! Dus goed bezig meid! x') |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 sep 2014 - 20:05 | |
| Bunbun :c Waarom negeer je me? x'D (A) |
|
| |
Bunny 130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 sep 2014 - 20:06 | |
| @Q; ik negeer je niet o; Ik had gewoon je bericht niet gezien (a) *gaat naar skype* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 sep 2014 - 20:10 | |
| Haha, ik hou bun teveel bezig Quinty >D
@Bun, ik zal het zo eens proberen
@Nath, nee daarom zeg ik het ook he ;p natuurlijk doe ik Jiu-jitsu, geweldige sport! Haha, die spierpijn is vresenlijk xd eerst een half uur aan een stuk lopen, dan nog wa oefeningen, nog is lopen maar dan heen en weer terwijl je elkaar niet probeert te raken, onder de benen doorschuiven, etc. Bij de oefeningen was ik de helf na die 4 maanden rust gewoon (half) vergeten 8) |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 sep 2014 - 20:33 | |
| - Innerghost schreef:
- Ja twinzel :3
Good girl ^-^ |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 sep 2014 - 20:42 | |
| Waar is Lionroar when ya need him? *kijkt naar Icy x Whitelion* Wow.. o.o |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 sep 2014 - 20:44 | |
| @Laura: Haha, who knows zit je er niet op en had je enkel een proefles mee gedaan ofzo? xP Nee, maar ge-wel-dig dat je Jiu-jitsu doet. Het is zegmaar de tegenpool van Karate, vandaar dat ik het zo geweldig vind. Karate is meer een direct sport, terwijl Jiu-jitsu volgens mij het tegenovergestelde is. Moet ik zeggen dat ik mijn karate minder direct toepas en eerst mijn tegenstander uitput xD |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 sep 2014 - 20:45 | |
| @Emz; Waarom denk je dat ik dit doe x'D Bunz en ik hebben een heel plan voor deze twee xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|