|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 sep 2014 - 21:10 | |
| Chi!!! Long time no see, hoe is het? En.. -als ik het mag vragen- hoe is het met je vader?
Volgens mij wel gewoon hoor ^^ Petalkit, petal is trouwens super cute <3 |
|
| |
16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 sep 2014 - 21:12 | |
| Bedankt Talpaw! Tallpaw ziet er trouwens erg stoer uit En je hebt 6666 berichten, erg leuk. Dan ga ik maar eens een topic aanmaken. Iemand die wilt komen? |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Take a guess, I dare to bet you are wrong...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 sep 2014 - 21:13 | |
| |
|
| |
16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 sep 2014 - 21:14 | |
| Jammer Battlepaw. Andere keer dan maar? |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 sep 2014 - 21:14 | |
| - Petalkit. schreef:
- Jammer Battlepaw. Andere keer dan maar?
Hou ik je aan xD zal hem goed doen om jong gezelschap te krijgen nu hij de rest an zijn tijd moet gaan slijten als Elder xd |
|
| |
San~! ღ 143 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 sep 2014 - 21:15 | |
| BATTOL =D *ziet Battlepaw* - Okay, posten en film stoppen te kijken. ;-; |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 sep 2014 - 21:15 | |
| @Emma, Heeey! Idd, long time no see D: Hij is ondertussen al thuis en mag voorlopig niet gaan werken. (: Hij is lazy as ass en begint het 'oh-zij-doen-alles-voor-mij' nogal te gebruiken, maar is gelukkig aan de genezende kant. (: |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 sep 2014 - 21:16 | |
| - Cyber schreef:
- Lynxfang schreef:
- iemand interesse in de random woorden die ik voor City and Forest gebruik?
ben jij ook een "random" boek aant schrijven? Dat op gene zak trekt als bv: (fragment uit mijn boek: Le jarden des chats [het gaat niet over katten]) Emeralds groene wierogen keken nauwsluitend naar de nurgel die zacht griffelend een munt van zeelucht waggelde. Het is niet helemaal random, vooral de woorden. - hier:
Rechtlijf-Mens Glimbeest-Auto Windseizoen-Herfst Kouseizoen-Winter Witte Tijd-Winter(Again) Wekseizoen-Lente. Warmteseizoen-Zomer. Cirkel-een jaar, beginnend bij Wekseizoen. De Elementen of de Meesters: soort van goden in de dierenwereld, hebben hun eigen legendes en karakters. worden met Meester aangesproken. De Drie Diensten, Dood,Tijd en Leven. Worden met Heren aangesproken. Dood werkt altijd samen.
er is meer.
Laatst aangepast door Lynxfang op di 2 sep 2014 - 21:18; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 sep 2014 - 21:17 | |
| - Ravenpaw' schreef:
- BATTOL =D
*ziet Battlepaw* - Okay, posten en film stoppen te kijken. ;-; BAT-TOL xD hij word een tolletje xD maar moet ff isa stalken anders moet ik iemand anders zoeken om hem het kamp in te slepen xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 sep 2014 - 21:18 | |
| - Littlestream schreef:
- @Emma, Heeey! Idd, long time no see D: Hij is ondertussen al thuis en mag voorlopig niet gaan werken. (: Hij is lazy as ass en begint het 'oh-zij-doen-alles-voor-mij' nogal te gebruiken, maar is gelukkig aan de genezende kant. (:
Wat fijn! dat doen mannen nou altijd >3 Ik ben blij -voor jullie- dat het weer beter gaat (: |
|
| |
San~! ღ 143 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 sep 2014 - 21:21 | |
| BAT-TOL THE TOL =D G-gaat die dood? ;-; |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 sep 2014 - 21:24 | |
| Hmm dat klinkt best leuk xD
NOOOOOOOOOOOOOO Bijna, maar niet helemaal xD Hij word ernstig ziek, plus hij is dan verwond nog na zijn aanvaring met een WindClan apprentice xD Hij moet weer knokken voor zijn leventje (: |
|
| |
16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 sep 2014 - 21:27 | |
| |
|
| |
{ Loïs 281 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 sep 2014 - 21:28 | |
| |
|
| |
San~! ღ 143 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 sep 2014 - 21:30 | |
| Nooo ;-; Battol ;-; - Damn, nu kijk ik die film toch af xD |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 sep 2014 - 21:31 | |
| Mijn Tolletje is gewoon te koppig om eerder naar een Medicine Cat te gaan en niemand sleept hem er eerder mee maar ik weet nog niet precies wat voor ziekte hij gaat krijgen, zit te denken aan Greencouch en voor hem dan lekker zwaar. |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 sep 2014 - 21:32 | |
| - Lynxfang schreef:
- Cyber schreef:
- Lynxfang schreef:
- iemand interesse in de random woorden die ik voor City and Forest gebruik?
ben jij ook een "random" boek aant schrijven? Dat op gene zak trekt als bv: (fragment uit mijn boek: Le jarden des chats [het gaat niet over katten]) Emeralds groene wierogen keken nauwsluitend naar de nurgel die zacht griffelend een munt van zeelucht waggelde. Het is niet helemaal random, vooral de woorden.
- hier:
Rechtlijf-Mens Glimbeest-Auto Windseizoen-Herfst Kouseizoen-Winter Witte Tijd-Winter(Again) Wekseizoen-Lente. Warmteseizoen-Zomer. Cirkel-een jaar, beginnend bij Wekseizoen. De Elementen of de Meesters: soort van goden in de dierenwereld, hebben hun eigen legendes en karakters. worden met Meester aangesproken. De Drie Diensten, Dood,Tijd en Leven. Worden met Heren aangesproken. Dood werkt altijd samen. er is meer. Bij mij hangt er zelfs niet echt een verhaal aan vast.. het zijn gewoon een reeks opeen volgende gebeurtenissen in die tuin (waarbij alles in het Frans benaamd wordl: Mysique chien bossen, de brug der Petites Faults. Le Petite Ardenne,... Maar ook zo : "En ook de groenroze Koekoek op de bodem van het meer legde zich kukkelend neer bij de zilveren koekendoos" xd Het klopt gewoon niet, en sommige woorden bestaan niet eens.. Ik vind het wel tof om te schrijven, kan ik eens gewoon bazellen en doen. (Tof verzonnen trouwens! Dat van jouw!) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 sep 2014 - 21:33 | |
| You're evil Gabs xD
Kakkerlakkensalade is een geniaal spel c: |
|
| |
Jamie 231 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 sep 2014 - 21:36 | |
| Uuuuuuuuuuuuuuuuhg, Ben dood :c |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 sep 2014 - 21:37 | |
| @Emma I knowww xD maar bijna geen enkele van mijn katjes heeft een normaal leven of een normale gedachtegang xD Maar hij komt er weer op en word een stoere warrior(een heel stuk later dan gepland) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|