|
|
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 aug 2014 - 21:11 | |
| VLTI -mijn afdeling op school- moet morgen als enige afdeling om normaal uur op school zijn... en de andere afdelingen maar om 10.10 *sigh* -.- |
|
| |
Marieksel :3 127 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 aug 2014 - 21:12 | |
| En toen kwam Sequoia ook nog eventjes hoi zeggen xD |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 aug 2014 - 21:12 | |
| Wat wait?
Miep miep ik ga mn avond (en vannacht wss ook nog) doorbrengen met posten c:
Bo;; succes met opstaan xD |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 aug 2014 - 21:13 | |
| |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 aug 2014 - 21:13 | |
| Heheehe, uhm Gen, ik sta al heel de vakantie tussen 8 en 9 op en ik ben vanochtend om 6u opgestaan om op wedstrijd te gaan end daar had ik geen probleem mee ^^ Ik moet alleen 's ochtens om 7u opstaan, ik mag dus een uur langer slapen~ ^^
SKYPE IS A DERP O-O |
|
| |
(For)eve(r)lynn 37 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 aug 2014 - 21:14 | |
| Welke Clan zit Sequoia? Gewoon zovan... Nouja laat maar As xD |
|
| |
San~! ღ 143 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 aug 2014 - 21:14 | |
| Hmm. Ik moe posten. Maar ben te lui om te kijken wat ik moet posten en ik weet ook niet meer wat ik moet openen. Gaat lekker. c: |
|
| |
Marieksel :3 127 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 aug 2014 - 21:15 | |
| - Twitch schreef:
- Welke Clan zit Sequoia?
Gewoon zovan... Nouja laat maar As xD Shadow (voor zo ver ik me kan herinneren xD) |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 aug 2014 - 21:18 | |
| Bo, das een mooie tijd ik moet om 6 uur beginnen met werken dat betekend om 5 uur van huis dus 4 uur opstaan xD
Wait, god ik moet om 4 uur opstaan zodra ik begin ;-; |
|
| |
(For)eve(r)lynn 37 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 aug 2014 - 21:19 | |
| LUNA IS ON *gaat switchen* |
|
| |
Jamie 231 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 aug 2014 - 21:21 | |
| Nouw, Lone, dat is lang geleden xD De ene keer dat ik weer op haar kom laat ik haar doodgaan (a) |
|
| |
San~! ღ 143 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 aug 2014 - 21:21 | |
| Lone heeft een awesome os. c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 aug 2014 - 21:23 | |
| - Lone-one schreef:
- Nouw, Lone, dat is lang geleden xD De ene keer dat ik weer op haar kom laat ik haar doodgaan (a)
Ik wilde Lone dooddoen met never, maar tess was eerst, ik had zo'n idee, maar laat maar xD SO LET ME KILL YOU =D |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 aug 2014 - 21:25 | |
| Bo sssst jammer >D Je dacht toch niet echt dat Never van Sush af was he? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 aug 2014 - 21:27 | |
| Ja maar jij mocht Shiva al vermoorden. DIT IS NIET EERLIJK D< IK HEB ER ZELF EEN SONG OVER GEMAAKT D< VGGVGHJBJHBHGKV |
|
| |
Jamie 231 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 aug 2014 - 21:30 | |
| XD Morgen gaat Lone dood, moet nu slapen x) Maybe dat Never haar vind? ^^ Ik heb trouwens al zo'n awsome doodpost in mn hoofd (A)
;; Chriss Thx ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 aug 2014 - 21:32 | |
| Well uhm, ik zat te denken aan dat Never haar of vermoord of haar per ongeluk op het Thunderpath duwt na een ruzie of zoiets in die aard, maar dan met een verhal achter. EN ER WAS EEN SONG MAAR SUSHI MOEST EERST D< En tja, dan moet Never haar maar vinden zeker *gaat in een hoekje zitten murmelen* |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 aug 2014 - 21:35 | |
| Mm ok well is er trouwens iemand van plan om nog op te blijven tot god weet wanneer vannacht xd Het is me gewoonte om de dag voor school begint zo lang mogelijk on te blijven xd
Eig moest ik nog iets vragen maar dat vraag ikstrx wel als het weer in me opkomt xd |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Whaha, Sushi zal wel liefjes op hem wachten dan >D
Arme Never, tis gewoon zo, ze willen allemaal aan de klauwen van mn voedsel gereten worden |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|