| Weak and helpless {Aanvraagjes} | |
|
|
EVYEVYEVYEVY 126 Actief
| CAT'S PROFILEAge: { don't underestimate me. }{ near 15 moons. }Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Weak and helpless {Aanvraagjes} do 23 okt 2014 - 18:29 | |
| O, nee, doe gewoon maar die linksboven. Ik dacht gewoon dat is vast nuttig om de oogkleur erbij te zetten ofzo xD |
|
| |
Assie & Lilith >3 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Weak and helpless {Aanvraagjes} do 23 okt 2014 - 18:36 | |
| Laura, komt in orde Evy, word geregeld c: Jebt geluk want het is de eerste van de 4 die ik vandaag getekend heb die volledig af is xD |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Weak and helpless {Aanvraagjes} za 25 okt 2014 - 16:08 | |
| - het resultaat en de uitsnedes! :
Ben te lui om de codes erbij te plaatsenIndien men ze wenst, quote dit bericht maar |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Weak and helpless {Aanvraagjes} di 28 okt 2014 - 13:46 | |
| Nieuwe (afgewerkte) tekeningen! - MLP:
Princess luna angryface ^ Princess Celestia ^ Princess Twilight Sparkle ^ De kleur van de stift was niet wat ik verwacht had
- aanvraagje:
Na veel vloeken en prutsen en zoeken met bases, hier het aanvraagje van Fawnstep ^
|
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Weak and helpless {Aanvraagjes} di 28 okt 2014 - 13:51 | |
| Zou je Otterflight willen tekenen? Of een wolfje van mij ? |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Weak and helpless {Aanvraagjes} di 28 okt 2014 - 13:53 | |
| Tuurlijk :')
Otter samen met cross maybe? of alleen? Voorlopig doe ik nog even alleen maar katten en mlp, wil me daarin wat meer gaan verdiepen.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Weak and helpless {Aanvraagjes} di 28 okt 2014 - 13:54 | |
| Oww yeash Otter with Crossroadie <3 Heb je een ref nodig voor Otterflight ? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Weak and helpless {Aanvraagjes} di 28 okt 2014 - 13:55 | |
| Niet nodig ^^ heb genoeg aan de setjes a' |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Weak and helpless {Aanvraagjes} di 28 okt 2014 - 13:56 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Weak and helpless {Aanvraagjes} di 28 okt 2014 - 16:34 | |
| Nieuwe toevoeging! Ik doe nu ook, voor de mensen die willen, tshirts op aanvraag. Hiervoor gebruik ik uitsluitend textielstiften (kleuren zie je zo in een voorbeeldje) en niets anders. Dat betekend dus dat als je de tshirt wast (eerste keren met handwas) de kleuren niet afgaan zoals met alcohol stiften! Voor de mensen die er interesse in hebben, er zijn verschillende soorten tshirts (topjes ed ook, maar ik gebruik voornamelijk short sleeves tshirts), verschillende kleuren, en de maten lopen van kinder maten tot XL als ik me niet vergis. Dit zijn wat voorbeelden: - Spoiler:
Andere voorbeelden heb ik niet meer. Zoals je kunt zien op de eerste foto, zijn dit de beschikbare kleuren (wit ook, maar das met textiel verf) Mocht er naar gevraagd worden, ik kan de shirts meenemen naar de meeting, maar ik kan ze eveneens (gratis) opsturen. De kosten zijn bijna niets ^^ Alvast bedankt om te lezen~ Om het aanvragen wat gemakkelijker te maken, is hier een VERPLICHT! lijstje om in te vullen. - Code:
-
[b]Maat:[/b] XS, S, M, L, XL, kindermaatje [b]Tshirt?:[/b] Topjes en long sleeves etc zijn ook mogelijk [b]Kleur:[/b] Rood, blauw, wit, zwart, (zee)groen, ... [b]Patroon:[/b] Voorgedrukte patronen, NIET te verkrijgen op short sleeves [b]Tekening:[/b] Wat moet ik maken? Voorbeeldjes horen hier ook te staan. [b]Gebruikte kleuren:[/b] Welke stiften? Rood, oranje, geel, groen, blauw, zwart en witte textielverf [b]Andere:[/b] Whatever you want to say
Laatst aangepast door Slenderstep op ma 10 nov 2014 - 14:02; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Weak and helpless {Aanvraagjes} vr 31 okt 2014 - 20:04 | |
| Nieuwe tekening toegevoegd! - Spoiler:
Ik faal in grond schaduwen ^
Rebecca, je aanvraagje komt binnenkort c: ik doe m'n best om de tekening voor zondag te maken :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Weak and helpless {Aanvraagjes} vr 31 okt 2014 - 20:05 | |
| Dhaw, dat konijntje doet me denken aan die serie; Waterschapsheuvel Een van die konijenen :3 & Neem je tijd, School gaat voor hé? |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Weak and helpless {Aanvraagjes} vr 31 okt 2014 - 20:52 | |
| Oe! je kan er wel eentje voor mij maken? Ik had er zelf 2 gemaakt, maar daarna waren mijn textielstiften al op (oke ze waren voor kinderen van 2 tot 4 jaar xd, ze lagen toevallig nog in de kast van zo'n 10 jaar geleden) Ik houd van het tekstje: Carpe Diem (omdat het 'pluk de dag' betekent en me altijd enorm helpt als ik het ergens lees of hoor) doe zelf maar iets moois, dat eerste t-shirtje vind ik wel leuk gedan zo die stijl (dat 2de is heus ook wel mooi huwr) maar liefst geen rood, roos of geel.. ik kan die 3 kleuren niet echt uitstaan xd (rood maakt zenuwachtig, roos vind ik niet zo mooi en geel vind ik om een of andere reden een Fishface kleur) Blauw is mijn allerliefste kleur (donker is mijn liefst, licht is ook mooi) daarna komt groen op mijn 'rangschikking' en verder is het gewoon random maak wat, op de volgende meeting is goed (en als ik niet kan komen jah.. dan zal het via post wel gaan) (I'm curious) |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Weak and helpless {Aanvraagjes} wo 5 nov 2014 - 21:22 | |
| - Katten:
- MLP:
M'n char op me eigen forum ^
- W.I.P.:
Laura;; zoals ik zei, kan het lang duren voordat ik er aan kan beginnen ^^ Heb dus nog steeds niet naar de winkel kunnen gaan. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Weak and helpless {Aanvraagjes} do 6 nov 2014 - 17:40 | |
| Super bedankt Assie, Crossie and Otter zijn geweldig |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Weak and helpless {Aanvraagjes} do 6 nov 2014 - 19:50 | |
| Ze zijn zo cute :3 thx <3 |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Weak and helpless {Aanvraagjes} do 6 nov 2014 - 20:24 | |
| ooh Assie! Ze zijn mooi!! Kan je Inner ook tekenen? Zwarte kater met blauwe ogen.. |
|
| |
96
| |
| Onderwerp: Re: Weak and helpless {Aanvraagjes} ma 10 nov 2014 - 22:12 | |
| Nieuwe tekeningen! - katten/aanvraagjes:
Heb voor een keertje minder aandacht besteed aan de kat zelf(reference was soo bad) maar deze keer meer aan de schaduwen besteedt. Hope you like ^ Wilde nog persé een achtergrond toevoegen ^
- WIP:
Iets voor mezelf ^
Heb nog twee katten te doen, dus die komen zo gauw mogelijk! Tevens, zal ik me weer gaan richten op mensen/naakt fotografie, of hoe het ook noemt xD Om meer met de schaduwen en haren te gaan knoeien. |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Weak and helpless {Aanvraagjes} ma 10 nov 2014 - 22:16 | |
| Omg die van Fawn is geweldig bedankt <3 |
|
| |
96
| |
| Onderwerp: Re: Weak and helpless {Aanvraagjes} di 11 nov 2014 - 1:54 | |
| Nacht tekeningen maken is zooo leuk, moet je ook es proberen ;3 Ja dus, als ik niet moe ben, is dit dus het resultaat er van: - M'n eerste 'menselijke' tekening met schaduwen:
Bij deze geen gezicht omdat de verhoudingen er te klein voor waren en mn potlood niet scherp genoeg was ^
Meer volgen, wellicht deze week nog. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Weak and helpless {Aanvraagjes} | |
| |
|
| |
|