I'am haunting you >D (Foxpaw')

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Disasterpaw
Member
I'am haunting you >D (Foxpaw') DPKsfdL
37
Actief
Disasterpaw
BerichtOnderwerp: I'am haunting you >D (Foxpaw')   I'am haunting you >D (Foxpaw') Icon_minitimevr 29 aug 2014 - 20:17

Disasterpaw liep over het Riverclan territory heen om daarna vlug het territory uit te vlugten, er waren twee dingen die ze haatte hier. 1. Riverclanners waar tegen ze lief moet doen om niet optevallen, 2. Dat ze altijd opdruiken in het Riverclan territory en in het kamp. Het stinkt overal naar vis, niet dat ze dat erg vond alleen had ze een probleem. Ze kon niet zijn wie ze wilde zijn anders was ze binnen drie secondens al de Riverclan uitgeschopt, ze maakte zich wel zorgen over haar nachtmerries maar ook om andere dingen want als ze niet meer in de riverclan zou zitten zou ze ook geen bescherming meer krijgen. Alleen wilde ze weel graag de Spot Lights op zich want ze hielt van al de aandacht van kwaade Clans en katten, veel vijanden zou ze creeéren. Ze kreeg wel de kriebels van al deze gedachten was ze echt weggeonken in een Psygopaat? Ze luisterde al niet naar de regels en gebruikte iemands anders gevoellens tegen de andere en ook haar gevoellens. Ze voelde zich vreemd, anders dan ze anders was. Ze had zin in bloed maar ze moest zich bedwingen, ze moest immers jagen voor haar Clan. Ze keek met grote ogen in het rond niet hoe ze altijd kijkt als ze moord lustig is, vaak keek ze kan met spleet ogjes en ontblote klauwen. Ze besloot tocht te gaan liggen in deze ramp, ze had veel aan haar kop maar ze moest ook rust hebben en soms wel echt zichzelf zijn haar lieve zelf. Disaster was een moordenaar geworden na de dood van haar ouders waarvan ze dacht dat zij die vermoord had, dus besloot ze maar een gestoorde psygopaat te worden maar het was wel zwaar om zich te bedwingen van deze nijgingen. Helemaal hier maar ze moest ook haar gestoorde kant bedwingen en juist haar irritante zelf laten zien hoe ze echt was maar niet meer wilde zijn, Tadaaa! het was een schok voor haar die verandering maar het was haar gelukt en dat wist ze na een paar vermoord te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw'
Member
Vos
19

CAT'S PROFILE
Foxpaw'
BerichtOnderwerp: Re: I'am haunting you >D (Foxpaw')   I'am haunting you >D (Foxpaw') Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 13:41

Foxpaw' liep rustig over de highlands toen ze een ander ekat zag lopen. Riverclan kwam haar neus binnen. Fox kende nog bijna geen kat uit de Riverclan en wilde eigenlijk graag vrienden worden met nog iemand. Ze trok een sprintje tot ze dichter bij de andere kat kwam, er kwam een schor geluidje uit haar keel wat hey moest voorstellen en ze ging zitten. Ze bekeek de andere kat voor zich, het was een gevlekte poes en in het eerste zicht leek ze aardig. "Hey," begon ze opnieuw, maar dan beter te verstaan. "ik ben Foxpaw, jij?" vroeg ze waarna ze geduldig op antwoord wachtte.
Disasterpaw
Member
37
Actief
Disasterpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'am haunting you >D (Foxpaw')   I'am haunting you >D (Foxpaw') Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 13:53

Disasterpaw ging zitten en keek de verte in, geen Riverclanners verwonden anders zouden ze er achter komen. Ze spitste haar oren en hoorde iets rennen, vlugten was een heerlijk geluid alleen kwam het naar haar toe. Ze draaide haar kop om en zag een Riverclanner, dat was een heel stuk minder maar ze besloot om op te staan en hoorde iets hees uit de poes haar keel komen. Disaster keek liefjes naar de poes en legde haar kopje scheef en begon "Hey," En sloot vriendelijk haar ogen en deed ze daarna weer open. Ze keek even naar de poes die best wel uitgeput leek, "Hey," begon de poes opnieuw. Ze knikte naar de poes die veder vertelde, "ik ben Foxpaw, jij?" vroeg de poes vriendelijk die kennerlijk Foxpaw heten. urg ze walgde van het lieve gedrag naar waarom niet zij moest dat ook doen, "Leuk om je te leren kennen Foxpaw, mijn naam is Disasterpaw maar noem me maar Dis of Disaster." miauwde ze vrolijk en speels en glimlachte naar haar. "Zo heb je al een mentor? Dat zou echt zo geweldig zijn, anders kunnen we wel jagen op mijn manier de Dis way, you know." miauwde Disasterpaw druk daarna. Ik haat mezelf.. dacht ze maar aan de buitekant bleek er nog niks van te merken. Ze trok aan de poot van de poes en zorgde ervoor dat de poes niet aan het woord zou komen en zei vrolijk, "Kom mee, Ik weet de perfecte plaats om hier te gaan jagen." miauwde ze en pakte de poot van Foxpaw steviger vast en wilde haar mee trekken.
Foxpaw'
Member
Vos
19

CAT'S PROFILE
Foxpaw'
BerichtOnderwerp: Re: I'am haunting you >D (Foxpaw')   I'am haunting you >D (Foxpaw') Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 17:21

"Leuk om je te leren kennen Foxpaw, mijn naam is Disasterpaw maar noem me maar Dis of Disaster." miauwde de poes die Disasterpaw heetten vrolijk en speels en glimlachte naar haar. "Zo heb je al een mentor? Dat zou echt zo geweldig zijn, anders kunnen we wel jagen op mijn manier de Dis way, you know." miauwde Disasterpaw druk daarna. Foxpaw kon alleen maar glimlachen voordat ze aan haar poot werd getrokken en Dis weer verder ging. "Kom mee, Ik weet de perfecte plaats om hier te gaan jagen." miauwde Dis vrolijk en pakte haar poot steviger vast en wilde haar mee trekken. Foxpaw liet het allemaal maar gebeuren, en nam alles één voor één in  zich op, de vrolijkheid van de poes, dat ze aan haar poot werd getrokken, plaatsen om te jagen... "laat me maar zien waar die perfecte plaats is."
Disasterpaw
Member
37
Actief
Disasterpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'am haunting you >D (Foxpaw')   I'am haunting you >D (Foxpaw') Icon_minitimezo 31 aug 2014 - 9:02

Disasterpaw keek naar de poes, ze was voorbereid. Ze moest wel nep spelen maar waarom niet, zal je kunnen zeggen. Ze trok Foxpaw mee en misschien wilde ze dat totaal niet maar haar kon het op dit moment niks schelen. "laat me maar zien waar die perfecte plaats is." zei Foxpaw er iets achterna, ze trok de poes heen en weer door bosjes en over open plekken. Het was een lange loop maar ze hadden de hele dag nog voor deze loop, ze liep door en stopte ergens waar best veel bos was en water. Misschien was ze iets te ruw geweest want haar hele vacht zat onder de takjes en schrammen, ze keek vrolijk naar Foxpaw en vroeg "Ben je nog heel foxy?" vroeg Disasterpaw en keek haar verbaast aan. "Tadaaaa! Ik stel je voor de plek." miauwde ze er vlak na met uitgestrekte poten, ze liep rustig veder en staarde een paar keer naar Foxpaw. Stiekem hadden ze naar deze plek een hele omweg genomen omdat ze de weg niet meer wist, hoopelijk had Foxyboxy het niet door. "Kom laten we gaan jagen toch? Maar hoe jaag je samen..." dacht Disasterpaw hard op en keek Foxpaw weer aan en zei vrolijk "Ik heb een idee, laten we allebij een poot omelkaar slaan en dan gaan jagen? Misschien werkt dat." zei Disaster en stak haar poot in de lucht. Voor zichzelf klonk ze wijs maar als je het zou horen klonk het heel anders, zo weer een fail die ze had om een keer geen psygopaat te zijn maar ze deed zichzelf na hoe ze vroeger was en dat haatten ze. Misschien haatten Foxpaw dat ook dus dan was het een win win situwatie, zij zou dan van Foxpaw af zijn en daarna iemands anders territory in lopen.
Foxpaw'
Member
Vos
19

CAT'S PROFILE
Foxpaw'
BerichtOnderwerp: Re: I'am haunting you >D (Foxpaw')   I'am haunting you >D (Foxpaw') Icon_minitimezo 31 aug 2014 - 11:01

Dis trok Foxpaw' mee heen en weer door de bosjes, Foxpaw vond het niet erg, ze vond het wel grappig. Het duurde een beetje lang maar waar ze aankwamen was het de moeite wel waard. Dis keek vrolijk naar Foxpaw en vroeg "Ben je nog heel foxy?"  Foxpaw keek even naar haar vacht, een paar takjes en schrammetjes zaten erop. Toch antwoorde ze "Jahoor," en keek ze vrolijk. "Tadaaaa! Ik stel je voor de plek." miauwde Dis vlak erna met uitgestrekte poten, ze liep rustig verder en staarde een paar keer naar Foxpaw. "Kom laten we gaan jagen toch? Maar hoe jaag je samen..." Foxpaw' moest ook even denken, ze had nog maar weinig getraint met haar mentor. "Ik heb een idee," begon Dis weer, "laten we allebij een poot omelkaar slaan en dan gaan jagen? Misschien werkt dat." Dis stak al een poot in de lucht. Foxpaw' leek het wel een leuk idee. "Oké, laten we kijken of we wat vangen!" zei ze en en stak ook haar poot in de lucht om die in de poot van Dis te haken. "Waar gaan we jagen?" vroeg ze maar ze bedacht zich of dit ooit kan lukken. "Zullen we gaan jagen in dat bosje daar? Of in het water! Of bij die stenen daar! Kies jij maar, ik kan echt niet kiezen!" het leek haar nu al gezellig worden en ze haakte snel hun plten in elkaar, even bleef ze staan om de lucht op te snuiven waarna ze een stap zette, zs was vergeten dat hun poten al in elkaar gehaakt zaten en struikelde. "Die zag ik niet aankomen!" riep ze waarna ze giegelend in elkaar zakte.
Disasterpaw
Member
37
Actief
Disasterpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'am haunting you >D (Foxpaw')   I'am haunting you >D (Foxpaw') Icon_minitimezo 31 aug 2014 - 12:24

Disasterpaw keek naar de oranje kattin, waarom deed ze hoe ze vroeger was. Het was wel zo dat ze nep deed voor de Riverclan maar ze vond het vreemd genoeg ook leuk, alleen vond ze moorden en verwonden met verminken leuk. Dit was een heel ander verhaal, ze deed dit expres om niet optevallen maar om echt eerlijk te zijn dit was ze. Ze keek naar Foxpaw die zei "Jahoor," oké zij was dus nog heel, zelf was ze niet echt heel meer van haar domme acties. Disasterpaw liep naast Foxy, de poes die zogenaamt zij ineens moest vertrouwen maar dat deed ze ook. Alleen moest ze wel uit haar hoofd laten om echt vrienden te krijgen, ze merkte op dat Foxpaw ook meedenkte met haar. Foxpaw maakte haar poot vast en hielden elkaar vast, "Oké, laten we kijken of we wat vangen!" zei Foxyboxy vrolijk. Haar ogen keken verbaast naar de poes, zij vond dit leuk? Leuk als totaale mishandeling en niks kunnen vangen. Disaster kon nog herinneren toen ze jong was en dit deed met haar zus en ze allebij omvielen, haar ogen staarde naar aan maar vrolijk. Ze wilde niet dat ze merkte dat ze verbaast was dus zei ze vrolijk, "Laten we gaan." miauwde ze vlug en vrolijk. "Waar gaan we jagen?" vroeg Foxpaw, al kon Disaster niet meer antwoorden toen Foxpaw begon: "Zullen we gaan jagen in dat bosje daar? Of in het water! Of bij die stenen daar! Kies jij maar, ik kan echt niet kiezen!" Disaster glimlachte naar haar, "Laten we jagen overal en ruiken waar wat prooi te vangen.. Voor de Clan!" miauwde ze vrolijk. Ze sloeg een keer met haar staart, dit maakte het nog erger ze zat nu gekoppeld met de poes. Ze zag dat Foxpaw haar neus in de lucht stak en snoof waardoor ze een stap naar voren zette, ze keek op toen ze allebij omvielen met veel gigiegel. Disasterpaw viel op Foxpaw vlak daarna, "Die zag ik niet aankomen!" giegelde Foxpaw. "Ik ook niet." lachtte ze er ook nog bij. Disasterpaw hielp Foxpaw om haar te laten opstaan, "Sorry dat was een ongelukje." miauwde Disasterpaw. "Maar de dis way zal de volgende keer van pas komen, of dat hoop ik dan." sprak ze met een twijfel erachterna, ze keek Foxpaw aan en keek daarna naar het water. Ze stonden nu hopelijk weer maar ze wilde eigenlijk wel nu hier weg, steeds dat ze als zichzelf deed voelde het fijn maar ook totaal niet. "Laten we bij het water gaan jagen." zei ze met een glimlach tegen Foxpaw, ze gaan samen jagen bij het water en daarna hoeven ze elkaar gelukkig nooit meer te zien of ja dat hoopte Disaster dan.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: I'am haunting you >D (Foxpaw')   I'am haunting you >D (Foxpaw') Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Highlands-
Ga naar: