Disasterpaw keek rond, er hadden weinig katten vandaag iets tegen haar gezegt. Kort gromde ze waar blijft al die katten, ze zag een paar katten in groepjes en wilde opstaan tot ze iets bij haar staart voelde. Ze draaide haar kop naar een poes en zag haar evenwicht net behalen, jammer dacht ze met een zucht. "Kijk eens uit waar je je staart legt." miauwde de witte poes ijvig, laat ik een slijmbal maar is gaan spelen. dacht ze en stond op met stralende ogen. Ze had stiekem al alle namen al weleens gehoord en afgeluisterd, alleen wist ze niet wie zij was. Ze keek haar aan met een glimlach, "Sorry, wacht ben jij! Ja jij bent het echt. Ik ben zo'n fan van je." miauwde ze vrolijk en keek met een vriendelijke glimlach de poes aan. "Sorry heel erg sorry, kan ik je misschien ergens mee helpen?" miauwde ze liefjes en zette haar kopje schuin en staarde haar aan met lieve straal ogjes. Blaw ik haat mezelf dat ik me dit zelf aan doe. dacht ze geïriteerd maar van buiten was er niks te merken niet eens een klein beetje. "Oh wacht heel erg sorry, ik ben Disasterpaw. Leuk om je een keer in het echt te zien van zo dichtbij." miauwde ze en kwam dichter bij de poes staan, ze had stiekem zo'n zin om tadaa te zeggen het was deels haar stop woordje net zo als dam dam daaam. "Misschien kunnen we iets doen op mijn manier, de Dis way?" vroeg ze liefjes en sloeg haar staart om haar poten heen. Ze besloot heel schattig te gaan doen of totaal niet, ze vond het al best goed het nep doen niemand zou het echt merken want er kunnen altijd katten zijn met zo'n karakter. Ze stak haar poot op om iets te gaan vragen aan de witte poes en ze zwiepte kort met haar staart, ze keek naar haar staart die bleef door zwiepen.
OCC: moet even wennen zelf aan Disaster nu Dx Ze is zo.... Anders xD