Algemene Onzin Topic - Pagina 42

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 46 ... 50  Volgende
Whitelion
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 19:31

ik heb HP TDH pt 2 in 3D in de cinema gezien >3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 19:33

@Assie; ^^ Op Dauntie xD
Ik heb amper katers.

Ik heb nog iets voor jouw;
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 20zyyjt

<33 >3
Ghostpaw'
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 19:35

@ Lilith, Wij hadden toch ook nog ergens een topic of zo? xD
Of moest ik iets openen? c:
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 19:37

Laura & buns, die wordt zo perf <33 vooral met dat witte draakje die er in voor komt Very Happy
Je maakt me trouwens jaloers buns >3

Lilith, het hoeft geen kater te zijn he xd
(Love my charrie she's just like me xd op dat vlak toch ;p )
Hihi mooi c:
Dauntrose
StarClan
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 19:38

@Chriss; Jup. And dat weet ik niet zo goed meer x'D Alleen dat het Ghost x Daunt was. Als je wilt wil ik heb wel maken xx
@Assie; xD Je ziet maar <333 Leuk dat je het mooi vind and topicje?
Brokenkit'
Member
7
Actief
Brokenkit'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 19:41

En hier is dan Brokenkit Very Happy Ik kan niet wachten tot ik met hem kan gaan posten (:
Determind
Member
182
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Determind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 19:43

Hmmfff, ik ben een verschrikkelijk mens die lijd aan ikmoetaanmeldingmakenbecauseilikekittiesanddeouderszijnzoawsomeikwilhebbenmaarikmagnietbah.
Kijk nou, volgens dit forum bestaat dit woord, awsome xD LAURA, dit is jouw schuld, waarom heb je Cyber zo smexy gemaakt D:

Echt, mensen hou me tegen ik ben werkelijk waar al plaatjes aan het zoeken voor een char die ik niet mag ;-;
Brokenkit'
Member
7
Actief
Brokenkit'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 19:45

#Deterpaw: *Houdt je tegen* Like zoiets?
Determind
Member
182
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Determind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 19:46

Jah, het helpt al xD
Brokenkit'
Member
7
Actief
Brokenkit'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 19:47

Graag gedaan Razz But what's up with the story? Ben je niet uitgekozen voor hun kitten te zijn of zo? :p
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 19:49

Deterpaw schreef:
Hmmfff, ik ben een verschrikkelijk mens die lijd aan ikmoetaanmeldingmakenbecauseilikekittiesanddeouderszijnzoawsomeikwilhebbenmaarikmagnietbah.
Kijk nou, volgens dit forum bestaat dit woord, awsome xD LAURA, dit is jouw schuld, waarom heb je Cyber zo smexy gemaakt D:

Echt, mensen hou me tegen ik ben werkelijk waar al plaatjes aan het zoeken voor een char die ik niet mag ;-;

Because hij is a purrfect player and I eat legs >D Mwhauahaahaha

Hoeveel acc'jes heb je dan? :3
Determind
Member
182
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Determind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 19:53

;; Freedje
Nouw, ik wil me heel graag aanmelden maar ik mag niet van mezelf omdat ik net bij een kittenaanmelding ben gekozen xD

;;Laura
Nauw, ik heb Acepaw [sc], Warpaw [rc], Deterpaw [wc]. Die zijn actief xD Dan heb ik nog Sacredpaw, Silentkit en nu pas Scarlet x) Ik mag echt niet van mezelf maar dan vind je een leuke naam, heb je een karakter en een storyline die je niet bij de andere uit kan voeren D: Ik ben erg, eet mijn benen niet, straks word je ook erg xD
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 19:54

Lilith, is goed ^^
Spt dan? (Lots of work to do)

Maar ben nu eerst naar beneden en mn broer van die playstation halen want ik wil HP zien D:
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 19:55

Whaha, ik ben al erg. Wil je weten hoeveel inactieve Acc'jes ik had? Ik ben nu weer met een schone lei (omdat ik ze allemaal achterwegen heb gelaten, laten doden of laten overnemen) Nu heb ik enkel Cyber en Foxkit en kan ik me weer vrij aanmelden bij kittensearchtopics x3
Determind
Member
182
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Determind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 19:56

Ik wil wel maar ik heb zoiets van -ze worden wel weer actief- *KUCH*
Dauntrose
StarClan
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 19:58

@Assie; jah is goed. Ik maak wel <33
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 20:03

Uh ik kom er gek van. Mn broer blijft gewonn verder spelen en ik kan weer lekker op me ipod kijken terwijl het niet eens van hp is -.- wat zegt mn stief pa dat het vanavnd is? Ik kijk od digitale tvgids en het staat er niet op

Kan echt wel beginnen wenen door mn stomme verslaafde broer die me niet laat kijken >3
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 20:05

Slenderstep schreef:
Uh ik kom er gek van. Mn broer blijft gewonn verder spelen en ik kan weer lekker op me ipod kijken terwijl het niet eens van hp is -.- wat zegt mn stief pa dat het vanavnd is? Ik kijk od digitale tvgids en het staat er niet op

Kan echt wel beginnen wenen door mn stomme verslaafde broer die me niet laat kijken >3

I can kill him! >3
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 20:08

Graag
Maar is hp bij jullie op tv?
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 20:17

Blij dat mensen zich aanmelden whoohoo xD
Zopp, ik ga heeeeeel hard posten... Nadat mijn kamer opgeruimd is -.-
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 42 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 46 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: