|
|
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 19:31 | |
| ik heb HP TDH pt 2 in 3D in de cinema gezien >3 |
|
| |
Beertje 1076 Actief Your kisses
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 19:33 | |
| @Assie; ^^ Op Dauntie xD Ik heb amper katers. Ik heb nog iets voor jouw; <33 >3 |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 19:35 | |
| @ Lilith, Wij hadden toch ook nog ergens een topic of zo? xD Of moest ik iets openen? c: |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 19:37 | |
| Laura & buns, die wordt zo perf <33 vooral met dat witte draakje die er in voor komt Je maakt me trouwens jaloers buns >3 Lilith, het hoeft geen kater te zijn he xd (Love my charrie she's just like me xd op dat vlak toch ;p ) Hihi mooi c: |
|
| |
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 19:38 | |
| @Chriss; Jup. And dat weet ik niet zo goed meer x'D Alleen dat het Ghost x Daunt was. Als je wilt wil ik heb wel maken xx @Assie; xD Je ziet maar <333 Leuk dat je het mooi vind and topicje? |
|
| |
7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 19:41 | |
| En hier is dan Brokenkit Ik kan niet wachten tot ik met hem kan gaan posten (: |
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 19:43 | |
| Hmmfff, ik ben een verschrikkelijk mens die lijd aan ikmoetaanmeldingmakenbecauseilikekittiesanddeouderszijnzoawsomeikwilhebbenmaarikmagnietbah. Kijk nou, volgens dit forum bestaat dit woord, awsome xD LAURA, dit is jouw schuld, waarom heb je Cyber zo smexy gemaakt D:
Echt, mensen hou me tegen ik ben werkelijk waar al plaatjes aan het zoeken voor een char die ik niet mag ;-; |
|
| |
7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 19:45 | |
| #Deterpaw: *Houdt je tegen* Like zoiets? |
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 19:46 | |
| |
|
| |
7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 19:47 | |
| Graag gedaan But what's up with the story? Ben je niet uitgekozen voor hun kitten te zijn of zo? :p |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 19:49 | |
| - Deterpaw schreef:
- Hmmfff, ik ben een verschrikkelijk mens die lijd aan ikmoetaanmeldingmakenbecauseilikekittiesanddeouderszijnzoawsomeikwilhebbenmaarikmagnietbah.
Kijk nou, volgens dit forum bestaat dit woord, awsome xD LAURA, dit is jouw schuld, waarom heb je Cyber zo smexy gemaakt D:
Echt, mensen hou me tegen ik ben werkelijk waar al plaatjes aan het zoeken voor een char die ik niet mag ;-; Because hij is a purrfect player and I eat legs >D Mwhauahaahaha Hoeveel acc'jes heb je dan? :3 |
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 19:53 | |
| ;; Freedje Nouw, ik wil me heel graag aanmelden maar ik mag niet van mezelf omdat ik net bij een kittenaanmelding ben gekozen xD
;;Laura Nauw, ik heb Acepaw [sc], Warpaw [rc], Deterpaw [wc]. Die zijn actief xD Dan heb ik nog Sacredpaw, Silentkit en nu pas Scarlet x) Ik mag echt niet van mezelf maar dan vind je een leuke naam, heb je een karakter en een storyline die je niet bij de andere uit kan voeren D: Ik ben erg, eet mijn benen niet, straks word je ook erg xD |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 19:54 | |
| Lilith, is goed ^^ Spt dan? (Lots of work to do)
Maar ben nu eerst naar beneden en mn broer van die playstation halen want ik wil HP zien D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 19:55 | |
| Whaha, ik ben al erg. Wil je weten hoeveel inactieve Acc'jes ik had? Ik ben nu weer met een schone lei (omdat ik ze allemaal achterwegen heb gelaten, laten doden of laten overnemen) Nu heb ik enkel Cyber en Foxkit en kan ik me weer vrij aanmelden bij kittensearchtopics x3 |
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 19:56 | |
| Ik wil wel maar ik heb zoiets van -ze worden wel weer actief- *KUCH* |
|
| |
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 19:58 | |
| @Assie; jah is goed. Ik maak wel <33 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 20:03 | |
| Uh ik kom er gek van. Mn broer blijft gewonn verder spelen en ik kan weer lekker op me ipod kijken terwijl het niet eens van hp is -.- wat zegt mn stief pa dat het vanavnd is? Ik kijk od digitale tvgids en het staat er niet op
Kan echt wel beginnen wenen door mn stomme verslaafde broer die me niet laat kijken >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 20:05 | |
| - Slenderstep schreef:
- Uh ik kom er gek van. Mn broer blijft gewonn verder spelen en ik kan weer lekker op me ipod kijken terwijl het niet eens van hp is -.- wat zegt mn stief pa dat het vanavnd is? Ik kijk od digitale tvgids en het staat er niet op
Kan echt wel beginnen wenen door mn stomme verslaafde broer die me niet laat kijken >3 I can kill him! >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 20:08 | |
| Graag Maar is hp bij jullie op tv? |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 20:17 | |
| Blij dat mensen zich aanmelden whoohoo xD Zopp, ik ga heeeeeel hard posten... Nadat mijn kamer opgeruimd is -.- |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|