Algemene Onzin Topic - Pagina 40

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 45 ... 50  Volgende
Frostfang
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 DPKsfdL
Lolo [loïs]
230
Actief

CAT'S PROFILE
Frostfang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 17:03

Weet ik ik heb er al een gehad lol, maar bij mij deed het echt best veel pijn :s
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 17:05

#Loïs: Ik kreeg vooral een zwak gevoel in m'n arm, maar ik vind de Mexicaanse griepspuit nog altijd de ergste xD
'Ghostpaw
Member
Amyzing Spiderman
100

CAT'S PROFILE
Rank:
'Ghostpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 17:13

Die prikken herinner ik me nog. Mijn arm werd half verlamd/half prikkerig er van
Snakefang
Member
Loïs
257
Actief

CAT'S PROFILE
Snakefang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 17:15

NEEEEEEEE ik ben echt bang :c
'Ghostpaw
Member
Amyzing Spiderman
100

CAT'S PROFILE
Rank:
'Ghostpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 17:16

Ah joh! Het is zo over ;D Het duurt vast korter dan je denkt als hij er eenmaal in zit. Denk maar zo.. als je er eenmaal bent dan gebeurt het dus ook zo en is het sneller over:)
Ravenpaw'
Member
San~! ღ
143
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 17:17

Ik moet die prik nog, maar ik vind prikken echt zwaar meevallen e voor je het weet is de naald er alweer uit xD
'Ghostpaw
Member
Amyzing Spiderman
100

CAT'S PROFILE
Rank:
'Ghostpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 17:17

Herinnert me.. ik moet nog vijf cocktail shots halen en een hernieuwde Tetanus prik als ik volgend jaar bij Stichting Aap wil gaan stage lopen o.0
Claw
Deceased
Julia
3268
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 17:20

#Lianne: En dan was het hilarische ervan dat ik de dag erna spieroefeningen moest doen met de leerkracht xD

--

Ik vind geen prikje zo erg als een prikje dat bedoeld is om bloed af te nemen. De vorige keer toen een dokter dat bij me deed viel ik bijna flauw.
'Ghostpaw
Member
Amyzing Spiderman
100

CAT'S PROFILE
Rank:
'Ghostpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 17:27

Bloed afnemen vind ik ook echt 10x erger.. en ik ben al zo'n grote meid als ik gewoon een 'prikje' moet gaan halen xD Dan ga ik heel raar tegen mensen praten als in .. ik Furball allemaal dingen die nergens op slaan en ik lach heel erg veel en automatisch doe ik mijn arm terug als de verpleegkundige zegt dat ik hem uit moet strekken. Ik heb het nog niet zo vaak gehad, bloeftestje maar ik vind het vreselijk. Gelukkig konden ze mijn ader in 1x vinden o.0 Een vriendin van mij heeft dat nooit zo gemakkelijk.
Claw
Deceased
Julia
3268
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 17:28

#Lianne: Bij mij gelukkig ook, maar ik raak al in paniek en daardoor hoopt de stress zich op, waardoor je dreigt flauw te vallen.. dat was zo eng o.O
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 17:29

Haai mensen ^^
strx bbq op mn oude schooltje, geen zin xD nu zit ik hier gewoon allerlei dingen te doen om niet te gaan xD
Badgerpaw*
Member
Danibeest & Lolobeest ♥
85
Actief

CAT'S PROFILE
Badgerpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 17:32

BOOO KADOOO : D xD
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 17:33

OMG BADGER IS SO CUTE =D
Nice os <3

ik wil met lurker binnevallen in het topic van Cyber, dawn en inner xD
Branchpaw
Member
Puck
57
Actief

CAT'S PROFILE
Branchpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 17:36

Nevermind schreef:
OMG BADGER IS SO CUTE =D
Nice os <3

ik wil met lurker binnevallen in het topic van Cyber, dawn en inner xD
大家好
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 17:37

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO*smakkerd op haar been* I luve you!

My Icebucket >D
https://www.facebook.com/video.php?v=289513477906428&set=vb.100005433340588&type=2&theater
EN DE SLOWMOTION OFCOURSE, I'M A F*CKING T-REX!
https://www.facebook.com/video.php?v=734849613253756&set=vb.100001861725649&type=2&theater
Otterdive
Member
{ Loïs
281
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Otterdive
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 17:41

Ik hoop dat dat Icebucket voor de winter is afgelopen.
Sunset
Member
Angie
884
Actief

CAT'S PROFILE
Sunset
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 17:47

Ghostkit schreef:
Bloed afnemen vind ik ook echt 10x erger.. en ik ben al zo'n grote meid als ik gewoon een 'prikje' moet gaan halen xD Dan ga ik heel raar tegen mensen praten als in .. ik Furball allemaal dingen die nergens op slaan en ik lach heel erg veel en automatisch doe ik mijn arm terug als de verpleegkundige zegt dat ik hem uit moet strekken. Ik heb het nog niet zo vaak gehad, bloeftestje maar ik vind het vreselijk. Gelukkig konden ze mijn ader in 1x vinden o.0 Een vriendin van mij heeft dat nooit zo gemakkelijk.

Ik moest een keer 6 buisjes bloed prikken :[
Toen waren ze die kwijt geraakt, en moest ik nog een keer prikken, 12 buisjes in totaal dus...
MAAR HOE KUN JE ALS DOKTER BLOED KWIJTRAKEN? OMG -_-
'Ghostpaw
Member
Amyzing Spiderman
100

CAT'S PROFILE
Rank:
'Ghostpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 17:48

VOORAL als dokter kun je bloed kwijtraken xD

Freedje: Aye. Dat gevoel ken ik heel goed :c
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 17:49

NOT THE LEG! AAAAAAAH!

Ik heb nog maar 1 keer bloed afgenomen en ik weet zelfs mn bloedtype niet x'D Dankzij mn ma die niet wilt dat ik naar de dokter ga -.-" Maar er is een kans dat ik een extreeme acne pil moet nemen waarbij ik iedere maand bloed moet laten nemen om te checken en dat wil ik niet! .-.
Evergreen
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 17:57

Ik vond bloed afnemen wel meevallen, eigenlijk. Nou ja, iets enger dan een gewone prik, maar ik heb verder nergens last van gehad.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 40 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 45 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: