|
|
Lolo [loïs] 230 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 17:03 | |
| Weet ik ik heb er al een gehad lol, maar bij mij deed het echt best veel pijn :s |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 17:05 | |
| #Loïs: Ik kreeg vooral een zwak gevoel in m'n arm, maar ik vind de Mexicaanse griepspuit nog altijd de ergste xD |
|
| |
Amyzing Spiderman 100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 17:13 | |
| Die prikken herinner ik me nog. Mijn arm werd half verlamd/half prikkerig er van |
|
| |
Loïs 257 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 17:15 | |
| NEEEEEEEE ik ben echt bang :c |
|
| |
Amyzing Spiderman 100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 17:16 | |
| Ah joh! Het is zo over ;D Het duurt vast korter dan je denkt als hij er eenmaal in zit. Denk maar zo.. als je er eenmaal bent dan gebeurt het dus ook zo en is het sneller over:) |
|
| |
San~! ღ 143 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 17:17 | |
| Ik moet die prik nog, maar ik vind prikken echt zwaar meevallen e voor je het weet is de naald er alweer uit xD |
|
| |
Amyzing Spiderman 100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 17:17 | |
| Herinnert me.. ik moet nog vijf cocktail shots halen en een hernieuwde Tetanus prik als ik volgend jaar bij Stichting Aap wil gaan stage lopen o.0 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 17:20 | |
| #Lianne: En dan was het hilarische ervan dat ik de dag erna spieroefeningen moest doen met de leerkracht xD
--
Ik vind geen prikje zo erg als een prikje dat bedoeld is om bloed af te nemen. De vorige keer toen een dokter dat bij me deed viel ik bijna flauw. |
|
| |
Amyzing Spiderman 100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 17:27 | |
| Bloed afnemen vind ik ook echt 10x erger.. en ik ben al zo'n grote meid als ik gewoon een 'prikje' moet gaan halen xD Dan ga ik heel raar tegen mensen praten als in .. ik Furball allemaal dingen die nergens op slaan en ik lach heel erg veel en automatisch doe ik mijn arm terug als de verpleegkundige zegt dat ik hem uit moet strekken. Ik heb het nog niet zo vaak gehad, bloeftestje maar ik vind het vreselijk. Gelukkig konden ze mijn ader in 1x vinden o.0 Een vriendin van mij heeft dat nooit zo gemakkelijk. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 17:28 | |
| #Lianne: Bij mij gelukkig ook, maar ik raak al in paniek en daardoor hoopt de stress zich op, waardoor je dreigt flauw te vallen.. dat was zo eng o.O |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 17:29 | |
| Haai mensen ^^ strx bbq op mn oude schooltje, geen zin xD nu zit ik hier gewoon allerlei dingen te doen om niet te gaan xD |
|
| |
Danibeest & Lolobeest ♥ 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 17:32 | |
| |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 17:33 | |
| OMG BADGER IS SO CUTE =D Nice os <3
ik wil met lurker binnevallen in het topic van Cyber, dawn en inner xD |
|
| |
Puck 57 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 17:36 | |
| - Nevermind schreef:
- OMG BADGER IS SO CUTE =D
Nice os <3
ik wil met lurker binnevallen in het topic van Cyber, dawn en inner xD 大家好 |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 17:37 | |
| |
|
| |
{ Loïs 281 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 17:41 | |
| Ik hoop dat dat Icebucket voor de winter is afgelopen. |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 17:47 | |
| - Ghostkit schreef:
- Bloed afnemen vind ik ook echt 10x erger.. en ik ben al zo'n grote meid als ik gewoon een 'prikje' moet gaan halen xD Dan ga ik heel raar tegen mensen praten als in .. ik Furball allemaal dingen die nergens op slaan en ik lach heel erg veel en automatisch doe ik mijn arm terug als de verpleegkundige zegt dat ik hem uit moet strekken. Ik heb het nog niet zo vaak gehad, bloeftestje maar ik vind het vreselijk. Gelukkig konden ze mijn ader in 1x vinden o.0 Een vriendin van mij heeft dat nooit zo gemakkelijk.
Ik moest een keer 6 buisjes bloed prikken :[ Toen waren ze die kwijt geraakt, en moest ik nog een keer prikken, 12 buisjes in totaal dus... MAAR HOE KUN JE ALS DOKTER BLOED KWIJTRAKEN? OMG -_- |
|
| |
Amyzing Spiderman 100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 17:48 | |
| VOORAL als dokter kun je bloed kwijtraken xD
Freedje: Aye. Dat gevoel ken ik heel goed :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 17:49 | |
| NOT THE LEG! AAAAAAAH!
Ik heb nog maar 1 keer bloed afgenomen en ik weet zelfs mn bloedtype niet x'D Dankzij mn ma die niet wilt dat ik naar de dokter ga -.-" Maar er is een kans dat ik een extreeme acne pil moet nemen waarbij ik iedere maand bloed moet laten nemen om te checken en dat wil ik niet! .-. |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 aug 2014 - 17:57 | |
| Ik vond bloed afnemen wel meevallen, eigenlijk. Nou ja, iets enger dan een gewone prik, maar ik heb verder nergens last van gehad. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|