|
Assie & Lilith >3 252 Actief
| |
| Onderwerp: I don't wanna die {GZ} wo 27 aug 2014 - 18:59 | |
| te lui om te switchen
Listen this
Ik ben dus vast gelopen met mijn bloodclanner Spider. Dat is dus ook de reden voor dit topic; ik ben dus opzoek naar één (of meerdere(een groepje dus)) speler(s) die hem willen vermoorden.
Ik ben niet kieskeurig, dus het mag van mij evenwel een kittypet zijn die hem vermoord. Er is alleen maar 1 iets.
De moord zal gebeuren voor de ogen van menig bloodclanners/Indi(vanwege een karakterswitch die ik zal doorvoeren bij der)/Indina(zijn kitten)/of mss wel voor de ogen van Lítill en/of Miles als zij dit goed vinden.
Om dit verhaaltje nog wat interessanter te maken, mogen er gerust ook suggesties of tips gegeven worden.
Dit topic is er, maar ik zal wss nog een tijdje wachten, totdat zijn Young-one Draco al wat meer bijgeleerd heeft. Alvast bedankt voor de interesse.
Aanmeldingen Kenny Keegan Cyber Mary Snowkiller
Laatst aangepast door Ghostpaw. op wo 10 sep 2014 - 16:58; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
I love you <3 45 Actief Our God is an Awesome God. He Reigns from heaven above, with Wisdom pow'r and love.
Our God is an Awesome God!
| |
| Onderwerp: Re: I don't wanna die {GZ} wo 27 aug 2014 - 19:32 | |
| *steekt hand op* Zoals ik al zei, Kenny, maar goed, ik moet nu gaan, ik maak later iets groter ^^ |
|
| |
Chrissy ღ 300 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I don't wanna die {GZ} wo 27 aug 2014 - 20:04 | |
| Ik heb Keegan wel C: Ik vind het prima als hij in een groep vermoord, maar hij is wel meer een lone killer, dus maximaal 3 katten dan. Keegan zat vroeger in een kleine groep katten, die andere katten vermoordden, maar de groep is uit elkaar gevallen waardoor de kater nu alleen rond loopt. Hij heeft dus 'ervaring' met moorden. De kater is heel kil en vindt het ook niet verschrikkelijk om te moorden. Hij moet wel een reden hebben, maar dat bedenken we vast wel c:
|
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: I don't wanna die {GZ} wo 27 aug 2014 - 22:51 | |
| *kijkt grijnzend naar Ass en werpt haar een marginale knipoog toe* Het is PERFECT! Cyber moord en verwond graag, al heeft hij wel een grondige rede nodig. Je kent hem wel, kil, gemeen, spotter, player, clankat- kittypet en bloodckankathater! Cyber HAAT die BC enorm. en naar zijn smaak komt hij teveel BC'ers tegen die hem afsnauwen of bespotten. Cyber wil dus wraak nemen, vooral om iets te hebben om mee te dreigen tegen die BCers. Hij kan dus Spider Alleen doden of in een groep. groot klein, alleen of met meer kan zowel hem als mij totaal niet boeien. |
|
| |
Assie 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I don't wanna die {GZ} do 28 aug 2014 - 12:00 | |
| Ik heb nagedacht over een deadline en deze zal ergens liggen tussen eind september-begin oktober. Een exacte datum en tijdstip is er niet, en misschien zal ik ook vroeger z'n doodspost maken, maar dit valt nog af te wachten. Voor nu is er dus nog genoeg tijd om je aan te melden, en ik zal op tijd verwittigen wanneer het topic zal geopend worden.
-Spider out |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: I don't wanna die {GZ} di 9 sep 2014 - 22:09 | |
| Nu ik weer volledig actief zal worden, heb ik even kunnen nadenken over een deadline. Deze zal dus zijn op woensdag 8 oktober
Op die datum zal dus het topic aangemaakt worden. Voorlopig heb ik nog niets beslist, totdat het training topic tussen Draco en Spider zal afgerond zijn. Dan pas zal ook de moordenaar van Spider worden bekend gemaakt. |
|
| |
392 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I don't wanna die {GZ} wo 10 sep 2014 - 7:52 | |
| Is Mary te laat om mee te doen? (Als dat zo is snap ik het hoor XD) |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: I don't wanna die {GZ} wo 10 sep 2014 - 13:29 | |
| Natuurlijk niet ^^ Ik zal pas id loop van eind september-oktober beslissen dus mag iedereen zich nog altijd aanmelden c: |
|
| |
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3 890 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I don't wanna die {GZ} wo 10 sep 2014 - 14:26 | |
| |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: I don't wanna die {GZ} wo 10 sep 2014 - 14:55 | |
| Tuurlijk ^^
Jullie maken het me niet gemakkelijk xD |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I don't wanna die {GZ} wo 10 sep 2014 - 16:42 | |
| Dan meld ik bij deze mijn lieve zwartwitte kater Snowkiller aan (: |
|
| |
Assie 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I don't wanna die {GZ} di 7 okt 2014 - 23:30 | |
| De uitslag is bekend! Ik wilde nog wachten tot 00.00 vannacht maar het duurt te lang
Bij deze heeft Gaby met Snowkiller gewonnen. Hij zal degene zijn die Spider mag vermoorden.
Je mag posten in het topic als je (genoeg) tijd en zin hebt ^^ |
|
| |
The Big Bad Bitchy Awesome Miss G>3 890 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I don't wanna die {GZ} di 7 okt 2014 - 23:58 | |
| Merci (: en een post is geplaatst heb je nog een idee van hoe je hem precies dood wil laten gaan? |
|
| |
Assie 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I don't wanna die {GZ} wo 8 okt 2014 - 7:16 | |
| Niets bijzonders. Mss voor de ogen van z'n leerling en z'n dochter, of voor de bloodclan, de rest mag jij beslissen c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: I don't wanna die {GZ} | |
| |
|
| |
|