Hai :3
Ik heb een forum ^^ Ik ga hem hier even promoten :3
Ik heb dus veel van Eragon gebruikt, maar een aantal dingen heb ik veranderd.
Hij is alleen nog niet helemaal af want ik kom er niet precies uit!!Naam: Alagaesia Story
Soort: RPG
Onderwerp: Het gaat over allerlei fantasie wezens. Het is erg sterk afgeleid van Eragon. (De gebieden, enz.)
Omschrijving: Er zijn verschillende groepen volkeren. De Elfen, Drakenrijders, Dwergen, Mensen, Alado en de Urgals. Deze groepen leven gescheiden van elkaar in verschillende gebieden. Er is al jaren lang ruzie tussen de volken. Sommige zijn al deels opgehouden, andere gaan nog vol de strijd in.
Het speelt zich af in Alagaesia, en groot land. Vroeger leefde de volken in vrede met elkaar. Maar er waren volken die meer wilden. Ze wilde meer grond voor hun volk. Zo begon er een eeuwen lange strijd tussen de verschillende groepen. Na een paar eeuwen waren er volken die ermee wilde stoppen. Ze wilde opnieuw in vrede leven, zonder ruzies en gevechten. Maar niet iedereen was het daar mee eens. De meeste volken waren al gestopt, maar de rest wou doorgaan... Dat speel je hier.
Link: http://alagaesiastory.actieforum.comEventuele banner/afbeelding:Ik zoek alleen nog hulp!! Anders wordt het een ramp o.o
Het portal enz. is namelijk nog een zooi xD
Ik ben daar Mira ^^
Greetz, Mousefur.
Thanks Thessa! <3- Spoiler: