|
|
Bo II 333 Actief You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 aug 2014 - 10:45 | |
| Ik ben nog bezig met het aftellen naar school xD En sterkte meid, voor je het weet is het terug vakantie ;3
Ik ben -raar maar waar- erg opgewonden om terug naar school te gaan, we zien dit jaar echt coole dingen en en in het schooljaar mag ik bijna elk weekend op wedstrijd dus dat maakt de kans op een tweede paard groter + dat wil ik gewoon erg hard xD |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 aug 2014 - 10:46 | |
| Bo2, Zin in school ? o.o Nou ik meer in de herfstvakantie want dan zie ik mijn vriend weer |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 aug 2014 - 10:48 | |
| Goedemorgen C: - Ik heb vanaf dinsdag weer school, ik tel af tot de meivakantie C: |
|
| |
Bo II 333 Actief You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 aug 2014 - 10:50 | |
| Ik doe biotechnische wetenschappen en mn klas is awesome, en ik hou van mn vakken xD Geloof me, na een week of 3 zeg ik al: OMG IK WIL VAKANTIE DX |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 aug 2014 - 10:53 | |
| - Ghostpaw' schreef:
- Goedemorgen C:
- Ik heb vanaf dinsdag weer school, ik tel af tot de meivakantie C: Waarom de meivakantie? |
|
| |
Ezz || Assie 13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 aug 2014 - 10:58 | |
| Nog 28,30 uur xd
Euy goeiemorgen ;3 Ik wil nog slapen maar was weer gewekt door die stomme blaas van me (don't mind ik heb problemen :/ ) |
|
| |
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde) 119 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 aug 2014 - 11:07 | |
| - Ghostpaw' schreef:
- Goedemorgen C:
- Ik heb vanaf dinsdag weer school, ik tel af tot de meivakantie C: ik tel af tot kerstmis^-^ nog 17 vrijdagen te gaan :3 |
|
| |
Assie 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 aug 2014 - 11:12 | |
| Mihihi ik tel af tot morgen, 21 november *wbw* 28 november en de meet ;p Dus yeah genoeg om naar uit te kijken xd
Wow Spi has no sig anymore? Meh D:
Laatst aangepast door Spider op wo 27 aug 2014 - 11:13; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 aug 2014 - 11:12 | |
| DE meet en in het najaar naar de film, dat gaat awesome worden ^^ En en en, ik ben klaar met Maze, wow xD |
|
| |
Assie 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 aug 2014 - 11:15 | |
| Echt he xd Desnoods sla ik mn broer wel de kop in als ie me zn go pass niet leent >3 (eig vooral omdat ik het graag es wil doen xd)
Meh ik wil iets doen met mn charries, iets cools ;3 |
|
| |
Z 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 aug 2014 - 11:17 | |
| Ik ga Captain America: the Winter Soldier kijken :3 |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 aug 2014 - 11:21 | |
| 10 oktober ga ik naar portugal ;D |
|
| |
A friend in the dark ♥ 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 aug 2014 - 11:24 | |
| Snowdrop, nog 2 topics Mazelock, done Timerose, 2 spt Bumblepaw, 1 topic Chain, done Lake, done Flash, nog een paar Crane, done Never, nog veel xD Lurks, nog een paar Dim, 1 Fire, done
Wow, ik denk dat ik morgen klaar ben met bijposten, omg o-o |
|
| |
Assie 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 aug 2014 - 11:26 | |
| Cool her en eevy Omg omg omg kijk naar mn bek'kte maar zelfgemaakte os Blijkbaar kan ik dus fotos uitsnijden xd Bo, vergeet da (oud) topic niet met gghost of catching(??) waar je nooit gereageerd hebt xd |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 aug 2014 - 11:32 | |
| Er bestaat een kans dat ik ze zal vergeten xD
Yay, Bumble is ook gedaan~ Nu ff gaan eten en kleren aandoen en me klaar maken, dan zie ik nog of ik tijd heb want ik moet nog naar de stal en ik weet niet hoe ver rijden het is met de fiets naar daar xD |
|
| |
Assie 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 aug 2014 - 11:33 | |
| Haha ik ben ook maar Batterij is weer leeg :/
Hey hey hey what about a huge storyline where in Spider (spectaculairy) dies? Moet alleen nog bedenken hoe en wat...
Kun je trouwens nog posten met bc'ers als ze dood zijn? Aangezien dat starclan- df gedeelte voor clankatten is?
Laatst aangepast door Spider op wo 27 aug 2014 - 11:35; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 aug 2014 - 11:35 | |
| MAAAAAAAAAAAAAAR IK HEB WEL GEPOST BIJ SILVER, zoals je had gevraagd ^^ |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 aug 2014 - 11:36 | |
| Ik ben terug van vakantie en ga wer actief worden jongens |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 aug 2014 - 11:36 | |
| |
|
| |
Assie 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 aug 2014 - 11:37 | |
| Zag het ^^ Even mn vorige post ge'edit ;p Nou dus strx even denken over een vl he ISSSSAAAAA |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|