|
|
270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 aug 2014 - 19:38 | |
| Voordeel aan een ageless kat is dat ze zeggen wat ze willen. Tegen een: "Ik ben tussen de 1,5 - 2,5 jaar." Tegen ander: "Ik bent tussen de 2 - 3 jaar." Well Car, je bent echt wel tussen de 1,5 2,5 xD |
|
| |
Marieke 276 Actief "Please, believe you'll be a dream catcher"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 aug 2014 - 19:40 | |
| |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 aug 2014 - 19:41 | |
| Ik wil wel helpen c: Heeft white al een pagina? (a) |
|
| |
270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 aug 2014 - 19:42 | |
| Ik ga, mss tot later guys <3 ^-^ |
|
| |
Marieke 276 Actief "Please, believe you'll be a dream catcher"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 aug 2014 - 19:42 | |
| - Whitelion schreef:
- Ik wil wel helpen c: Heeft white al een pagina? (a)
Voor zo ver ik weet niet ^-^ |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 aug 2014 - 19:43 | |
| - Dreamer schreef:
- Whitelion schreef:
Voor zo ver ik weet niet ^-^ Hoe kan ik helpen dan? c: ik wil een pagina voor 'm >3 |
|
| |
Chriss ღ 13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 aug 2014 - 19:51 | |
| Eindelijk thuis. Geweldig die familiereünie. Begin: Vader ruzie met oom Uur later: Baby kotst over tante, twee baby's beginnen te janken Uur later: Baby's janken nog steeds, nichtje negeert iedereen, oom wordt boos op nichtje Uur later: Baby jankt, een ongemakkelijke en lange stilte want een uur lang kijkt iedereen elkaar aan Half uur later: Iedereen krijgt ruzie. C: |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 aug 2014 - 19:55 | |
| @Chriss; klinkt nog erger als mijn family reünie met twee lawaaierige (maar vriendelijke) kinderen waarvan één mijn broer is één baby, één minder lawaaierig kind, mijn twee nichten die volwassen zijn en alleen met hun gsm bezig zijn en mijn dronken tantes.. |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 aug 2014 - 19:56 | |
| - Whitelion schreef:
- Dreamer schreef:
- Whitelion schreef:
Voor zo ver ik weet niet ^-^ Hoe kan ik helpen dan? c: ik wil een pagina voor 'm >3 Ik wil een pagina voor Cinder maar ik snap er niks van xD |
|
| |
Chriss ღ 13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 aug 2014 - 19:58 | |
| Haha dit keer was er niemand dronken, maar een jaar geleden sloeg mijn oom een fles wijn kapot tegen de hoofd van mijn pa en hij was echt heel dronken. Twee jaar geleden gingen ze vechten in de kerk omdat me oma daar heen wilde en toen werden ze eruit gezet. Toen het klaar was gingen we naar buiten en zaten ze er heel bebloed. En de drie jaren ervoor kwam me oom gewoon niet. W dachten dat hij dood was want hij meldde zich geen enkele keer. C: |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 aug 2014 - 20:00 | |
| Omg, dat lijkt me persoonlijk een vreemde familie x'D Voor zover ik weet is er nog nooit iemand gewond geraakt bij onze familie reünies (a) |
|
| |
Jeltje 204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 aug 2014 - 20:02 | |
| Hallo mensjes ben er weeeer :3 ik moest heel veel folders vandaag bezorgen > |
|
| |
527 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 aug 2014 - 20:22 | |
| - Despair schreef:
- Haha dit keer was er niemand dronken, maar een jaar geleden sloeg mijn oom een fles wijn kapot tegen de hoofd van mijn pa en hij was echt heel dronken. Twee jaar geleden gingen ze vechten in de kerk omdat me oma daar heen wilde en toen werden ze eruit gezet. Toen het klaar was gingen we naar buiten en zaten ze er heel bebloed. En de drie jaren ervoor kwam me oom gewoon niet. W dachten dat hij dood was want hij meldde zich geen enkele keer. C:
Aah, familie's ben ik even blij dat bijna iedereen van de mijne dood is en mn enige tante aan de andere kant van het land woont, hebben ik en mn broertje en mn ma teminste geen last van iemand xD Maar, ik hoop dat het goed komt Chrissie |
|
| |
Bo2 59 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 aug 2014 - 20:33 | |
| |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 aug 2014 - 20:49 | |
| Miep ik ben naar boven en tekenen ;p
--- [1]Blackzero [2]Sevenfold |
|
| |
Bo2 59 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 aug 2014 - 20:51 | |
| [2]Blackzero [2]Sevenfold
TEKEN KARMA |
|
| |
Z 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 aug 2014 - 20:51 | |
| @Jeltje, sorry dat ik nog steeds niet heb gereageerd :c --- Kent iemand 2001: a Space Odyssey? :3 |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 aug 2014 - 20:53 | |
| Ja karma :/ nog zo'n geweldig idee?
Hoe teken je karma xd |
|
| |
Bo2 59 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 aug 2014 - 20:54 | |
| |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 aug 2014 - 20:55 | |
| Yeuh heb je het nu over jezelf xd Karma bith bo ;p
*gaat naar boven ipod opladen*
Laatst aangepast door Silverpaw' op di 26 aug 2014 - 20:56; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|