|
|
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 18:15 | |
| Hey mensen, ik ben wedergekeerd van de stal c: |
|
| |
You know me ~ 239 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 18:16 | |
| @Tess; Dan vind ík Remind het leukst van alle drie, Remake vind ik geen logische naam, en Memorie... dan is het geen R x R meer xD Roman gaat de warrior naam krijgen; Rowanfrost of Rowanflame
Guys welke is leuker? Rowanfrost [0] Rowanflame[0] |
|
| |
Marieke 276 Actief "Please, believe you'll be a dream catcher"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 18:17 | |
| Rowanfrost [1] Rowanflame[0] |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 18:18 | |
| Rowanfrost [2] Rowanflame[0]
En ik vraag het nog eens ^^ {1} Driftingkit {0} Mothkit {1} Wispykit {0} Weedkit {0} Frostykit {1} Morningkit {0} Onekit {0} Wishingkit |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 18:18 | |
| - Dreamer schreef:
- Ik werk echt aan te veel forums tegelijkertijd en de meeste worden niet eens afgemaakt vanwege gebrek aan motivatie of omdat ik ze gewoon vergeet xD
Heb ik ook hoor dun worry xD Yanthe|| haha, arme meid, was t wel leuk? BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Reageer op je skype want ik weet weer niet wat ik wou vragen xD Nath|| Ik heb ook nog Reaction xD Rowanfrost [1] Rowanflame[1] -even leuk damn- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 18:21 | |
| Tess, heb ik gedaaaaaaaan xD |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 18:22 | |
| Bo, hehe eindelijkkkkkkkk |
|
| |
You know me ~ 239 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 18:24 | |
| Alleen... Roman was een zwarte wolf met rode ogen... Wat zal ik nu voor uiterlijk doen bij Rowanfrost/flame..? Een zwarte kater met oranje ogen vind ik wel stoer, maar dan vind ik Rowanfrost niet passend... Maar een grijs witte kater met blauwe ogen vind ik ook stoer, en dan past Rowanfrost wel x') ...Of een licht grijze kater met groene ogen xD
Oké, nu ff opnieuw stemmen, maar nu met logica naam + uiterlijk Zwarte kater met oranje ogen {Rowanflame} [0] Grijs/witte kater met blauwe ogen {Rowanfrost} [0] Licht grijze kater met groene ogen {Rowanfrost} [0] |
|
| |
Amyzing Spiderman 100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 18:26 | |
| Zwarte kater met oranje ogen {Rowanflame} [0] Grijs/witte kater met blauwe ogen {Rowanfrost} [1] Licht grijze kater met groene ogen {Rowanfrost} [0]
c: |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 18:26 | |
| Zwarte kater met oranje ogen {Rowanflame} [1] Grijs/witte kater met blauwe ogen {Rowanfrost} [1] Licht grijze kater met groene ogen {Rowanfrost} [1]
Maar dan is Roman, geen Roman meer xD |
|
| |
James 588 Actief “Please, touch me, I pray”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 18:27 | |
| Zwarte kater met oranje ogen {Rowanflame} [2] Grijs/witte kater met blauwe ogen {Rowanfrost} [1] Licht grijze kater met groene ogen {Rowanfrost} [0]
Hij was awsome hoe hij was xD |
|
| |
You know me ~ 239 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 18:28 | |
| Grappig hoe stemmen in ééns veranderen als er uiterlijkheden bij gaan komen *Keeps waiting* |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 18:29 | |
| Tess; Het is is altijd wel leuk, maar soms ben ik wel eens moe en wil niet alles werken xD |
|
| |
x 52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 18:30 | |
| Rowanfrost [3] Rowanflame[0] ______________ Hello! :3 |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 18:32 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 18:33 | |
| {1} Driftingkit {0} Mothkit {1} Wispykit {0} Weedkit {0} Frostykit {1} Morningkit {0} Onekit {0} Wishingkit
Help eens ff met kiezen, pls ;-; |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 18:35 | |
| {1} Driftingkit {1} Mothkit {1} Wispykit {0} Weedkit {0} Frostykit {1} Morningkit {0} Onekit {0} Wishingkit |
|
| |
You know me ~ 239 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 18:36 | |
| @Tess: Ohmygod, the feels ;o And show me Ik ik heb ff wat warrior-naampjes voor je verzonnen xD - Remindflash - Remindfall - Remindgaze - Remindmask - Remindsoul - Remindfrost - Remindclaw - Remindshade _________________________ {1} Driftingkit {2} Mothkit {2} Wispykit {0} Weedkit {0} Frostykit {1} Morningkit {0} Onekit {0} Wishingkit |
|
| |
{ Loïs 281 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 18:39 | |
| AARGH,rotreclame, Frith
ps,hallo iedereen |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 18:40 | |
| I think I lost them again, but I'll search for them xD Ik heb btw ook Remember nog, of had ik die al gezegt? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|