|
|
1472
| |
| Onderwerp: DIE huiswerk wo 30 maa 2011 - 9:38 | |
| Hier in dit topic, zullen we afscheid nemen van onze geliefde Wazoula, Nightpaw, Fireheart, Whitestorm, Dewkit, nog wat accountjes de derde Onze lieve admin gaat over een week of twee dood aan een overdosis van het giftige stof SO. Bloemen zijn welkom, en knuffels ook. ----- Al is dit helemaal niet serieus en niet gemeend, hopelijk heb ik jullie niet te erg laten schrikken :'3 In ieder geval, waarneer werd het HW jullie eens teveel? |
|
| |
Hann 90 Actief I'm sifting through the sand
Looking for pieces of broken hourglass
Trying to get it all back
Put it back together
| |
| Onderwerp: Re: DIE huiswerk wo 30 maa 2011 - 12:51 | |
| Oh god, dat was wel even creepy Ik heb elke avond zeker 5 taken, dus jah, het wordt mij iedere avond te veel The more I stray the less I fear And the more I reach the more I fade away |
|
| |
22
| |
| Onderwerp: Re: DIE huiswerk wo 30 maa 2011 - 13:26 | |
| Honeyfeather ik schrik me dood!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: DIE huiswerk wo 30 maa 2011 - 13:28 | |
| Het was deels Waz' idee D: |
|
| |
383
| |
| Onderwerp: Re: DIE huiswerk wo 30 maa 2011 - 14:47 | |
| Jezus!! Ik werd helemaal zwak vanbinnen! Het werd helemaal licht in mijn hoofd! Niet meer doen O.o! Bij mij is het niet heel erg veel. Komt nog wel :3 |
|
| |
Tineke (Tiny) 312
| |
| Onderwerp: Re: DIE huiswerk wo 30 maa 2011 - 15:48 | |
| Jemig, ik schrik me dood XD
Ik ging vorige week bijna dood, toen hat ik drie toetsen en nog wat SO's :X |
|
| |
177
| |
| |
| |
{cυтιєριє} 141
| |
| Onderwerp: Re: DIE huiswerk wo 30 maa 2011 - 15:55 | |
| Wauw Je liet me dus echt schrikken ... Netzoals duststar bekom ik ook van de schrik x'D Ik zit in groep 8..dus heb nog niet echt veel huiswerk x'D ''First off, I think I’m aware when your hairstyle is different from usual. Next thing, I should bow down really low whenever I meet you, so sorry! Lastly, I will go along with every selfish desire you ask for with a pretty concise response. Okay, so for now, please just forgive me for taking your precious hand. I’ll tell the truth, I don’t really think you are egotistical. but I do think you’re pretty cute, I just don’t like saying that in front of you. The number one princess in the whole entire world. I promise to be by your side. So please smile don’t show me sadness. In my point of view, we are one when we’re together. you gotta be kidding , if you think that I will get away from you. I love you, my lady. '' |
|
| |
846
| |
| |
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: DIE huiswerk wo 30 maa 2011 - 16:14 | |
| ... Oké, eventjes op adem komen; Die gasp was een beetje te erg XD Maar huiswerk is inderdaad moordend.
Ik zit denk ik nu momenteel in zo'n periode. Maar alsnog... Het lijkt alsof mijn brein altijd achter ligt met alles o_o En het gewoon niet tot me doordringt =w= Eigenlijk best fijn >< |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: DIE huiswerk wo 30 maa 2011 - 16:18 | |
| O.o laat me nooit meer zo schrikken! D:
Maar ja, homework may die 4 Praktische opdrachten plus leerwerk en huiswerk? Ja, dag! Nou ja, ik wil vakantie! ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
|
| |
WazBeer 175 Actief Although I lost my mind, sir,
I think you lost yours quicker.
| |
| |
| |
77 Actief
| |
| |
| |
100
| |
| Onderwerp: Re: DIE huiswerk wo 30 maa 2011 - 19:59 | |
| AW!! DAT IS GEMEEN!!!
XD hij is wel goed bedacht en heel dramatisch
alleen ik heb eerder van zo'n ding gehoord alleen toen was het in plaats van de naam Wazoula,
Berend en in plaats van de accoutn namen ook wel bekend als
Berend, Berando, Berandini, het vliegende paarse nijlpaard etc.
XD
ik geef toe het was een beetje creepy tot dat de giftige stof
XD
i am drowning in an sea of liquir and ****** is een uitspraak van een dichter mijn versie I am drowning in an sea of Homework and grade's
en zoals edwin starr zei WAR, HOOO! WHAT IS IT GOOD FOR ABSOLUTELY NOTHING! zo zeg ik het
HOME! WORK! WHAT IS IT GOD FOR ABSOLUTELY NOTHING! |
|
| |
110
| |
| Onderwerp: Re: DIE huiswerk do 31 maa 2011 - 14:02 | |
| En weer een berg huiswerk rofl Engels en wiskunde bleh (Even vraagje, kan iemand mij uitleggen wat groep 8 en groep 7 en weet ik veel zijn?)Cloudsongpie, Skyleaf, Aztecie,Lightningkit- Spoiler:
|
|
| |
WazBeer 175 Actief Although I lost my mind, sir,
I think you lost yours quicker.
| |
| |
| |
4
| |
| Onderwerp: Re: DIE huiswerk do 31 maa 2011 - 14:09 | |
| Ik heb altijd huiswerk te veel seriues. Haha en het WORD me ook altijd te veel maar goed ik zal het wel moeten maken wil ik door gaan naar de 4e. Trust is like a mirror, you can't fiks it when it's broke. |
|
| |
11
| |
| Onderwerp: Re: DIE huiswerk do 31 maa 2011 - 21:26 | |
| Deze dinsdag nog. Ik had een gigantische opdracht van aardrijkskunde, waarbij ik nog Nederlands en scheikunde moest leren, en ook nog eens 2 verslagen van scheikunde moest maken. Het was gewoon té veel. Ik ben woensdag maar thuisgebleven om Nederlands te leren en dat aardrijkskundeverslag eindelijk af te maken. Mirrorlake, Patchkit, Holystripe, Songkit, Bones, Cindersoul, Ghostpaw, Dawnclaw |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: DIE huiswerk zo 3 apr 2011 - 21:34 | |
| Babs en Waz ik haat jullie, ondanks de waarschuwing, you scared the hell out of me!
hihi, ik heb dat ook ;o I hate homework.
Butyeahhh,, |
|
| |
25
| |
| Onderwerp: Re: DIE huiswerk ma 4 apr 2011 - 19:15 | |
| Howli, ik schrok ook joh xD
Ik dacht echt: OH MY GOSH O.O NOOHHHH..... O.O Maar gelukkig was dit niet het geval 8D
En huiwerk? Mwheehhh... Ik zit op het Vmbo, dus heb niet zo veel :3 Maar roch, SO's en Repetities zijn ****************** =3
(Jah, ik zit op het Vmbo, maar ik wil naar Havo -.-) |
|
| |
| Onderwerp: Re: DIE huiswerk | |
| |
|
| |
|