|
|
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {BoArt} ma 1 dec 2014 - 22:04 | |
| Wow, je tekeningen zijn echt heel mooi <'3 Je stijl is echt heel cute, bet als Embertje ;D |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {BoArt} ma 1 dec 2014 - 22:07 | |
| Oooh Fawnie <3 Love your art Bo! |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: {BoArt} ma 1 dec 2014 - 22:08 | |
| Al die Never x Tall tekeningen <33 Je kan echt goed tekenen Bo :') |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {BoArt} di 2 dec 2014 - 16:18 | |
| OMG, James <'3
hij doet me aan mezelf denken (a) |
|
| |
135 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {BoArt} di 2 dec 2014 - 17:43 | |
| |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: {BoArt} di 2 dec 2014 - 20:00 | |
| Aceje <3 en ik voel me aangesproken bij James, but I love ya art ^^ |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: {BoArt} di 2 dec 2014 - 21:34 | |
| Wow, tx iedereen xD Ik wilde ook even melden dat ik dus binnenkort examens heb en dan teken ik wel eens tussendoor voor wat ontspanning of als ik voel dat mijn concentratie weer eens is verdwenen. Je mag dus altijd roepen als ik een keer wat voor jullie moet tekenen ^^ |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {BoArt} di 2 dec 2014 - 21:38 | |
| Ik lief je art echt hard. Zo die simpele stijlen (althans zo lijkt het) maar toch zo mooi in z'n eenvoud. Die van Snowdrop is trouwens echt perfect met der krulletjes ;p
Als je zin hebt, zullen we dan es een art trade doen? Of een werkje van Iria x Chibi is ook altijd welkom :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {BoArt} di 2 dec 2014 - 21:42 | |
| Ik hou van simpel, omdat het snel is en meestal maar een tweetal minuutjes duurt om ze te maken x'D Zoals die van Fawn, Ember, Snow en eig al de tekeningen met de kattenkoppen c: Voor mlp tekeningen gebruik ik meestal een tiental minuutjes en James teken ik rap in een vijf minuutjes xD Ik besteed dus eig niet zoveel aandacht aan de dingen tbh x'D
Een art trade lijkt me leuk c: Wie moet ik doen en iets speciaals ofz? Voor mij mag je Lurkie doen ^^ Hahaha, ja wolven zijn wel nog steeds moeilijk maar ik zal het proberen ^^ |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {BoArt} di 2 dec 2014 - 21:45 | |
| jup vlug werken is soms handig. Vooral als je handen te hard bibberen en je net een vleugel moet tekenen :') perfecte combinatie <33
Je mag slen of silver wel? wie je zelf wilt ^^ zal 'k wat simpele wolven plaatjes doorsturen? heb er genoeg van ;p |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: {BoArt} di 2 dec 2014 - 21:46 | |
| Vleugels doe ik echt snel want die zijn makkelijk als ik eerst de basis doe x'D Bij pegasussen van mlp teken ik altijd eerst de vleugels want die zijn leuk en lekker simpel x'D
Okay komt voor elkaar, met kleurtjes? c: Nope moet niet ^^ Ik neem nooit ergens een voorbeeld van, ik maak meestal alles uit mijn hoofd c; |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {BoArt} di 2 dec 2014 - 21:49 | |
| They're fun idd ^^ net als de haren/manen en schaduwen. Waar ik dan weer de meeste tijd aan besteed ;p
Sure ^^ Is goed. I trust you xd |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| |
| |
74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {BoArt} za 10 jan 2015 - 18:26 | |
| - Lubbock kitty <3:
- Butterbell:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: {BoArt} | |