.:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:.

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Shademind
Member
.:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:. DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
443
Actief

CAT'S PROFILE
Shademind
BerichtOnderwerp: .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:.   .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:. Icon_minitimevr 22 aug 2014 - 13:21

hallo Gast,
en bedankt om dit topic aan te klikken :3

zoals in de titel misschien al duidelijk is, heb ik een storyline voor Shade bedacht^-^

Full story:

Ik zoek dus:

Intresse? Maak dan even een lijstje, waarin je duidelijk laat zien wat je wilt zijn. Voorbeeldposten zijn niet verplicht, maar wel geapprecieerd^-^

hopelijk meld je je aan :3
~Hanna

Laatst aangepast door Shadepaw op zo 24 aug 2014 - 18:13; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunnypaw
Member
Jeltje
129
Actief
We zijn er weer!

CAT'S PROFILE
Bunnypaw
BerichtOnderwerp: Re: .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:.   .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:. Icon_minitimevr 22 aug 2014 - 18:22

Hoi Hanna zonder H op het einde :3

Ooeeeeh mij lijkt het wel heel spannend als Bunnypaw de poes is die kittens krijgt xD

Naam: Jeltje
Naam poes: Bunnypaw
Clan: RiverClan
Rang: Apprentice (is dat oké? Shade is ook apprentice dus vandaar c: )
Motivatie: Shade heeft swek xD en mij lijkt het zo leuk als Bunny kittens krijgt!

Ik weet alleen niet zo goed of het goed samen gaat met Bunny's trainingen... Ik kan ook een RiverClan poes aanmaken die Young Warrior is, dat is dan makkelijker...

Eventuele optie:
Naam: Jeltje
Naam kat: Daisyfield
Clan: Riverclan
Rang: Young Warrior
Motivatie: Dat Shade swek heeft en nou kijk het lijkt me leuk als een van mijn chars kittens krijgt maar ik weet niet of BunBun de geweldigste kat daarvoor is c:

btw ik ben Blossomleafstylez van deviantART :3

Laatst aangepast door Bunnypaw op vr 22 aug 2014 - 19:09; in totaal 2 keer bewerkt
Brightflash
Member
Amy
55
Actief

CAT'S PROFILE
Brightflash
BerichtOnderwerp: Re: .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:.   .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:. Icon_minitimevr 22 aug 2014 - 18:50

Naam: Amy
Name She-cat: Fireball
Clan: ShadowClan
Rank: Young Warrior
Motivation: Fireball moet écht actief worden en dit lijkt me wel leuk voor haar. Ik vind Shade een awesome karakter. Aangezien het me handiger lijkt dat een warrior kittens krijgt dacht ik,ik meld gouw Fireball aan en dan word zij misschien weer actief. Fire heeft wel een boel in haar apprentice tijd geleerd en tja nu wil ik haar gewoon terug actief krijgen.
Iciclespirit
StarClan
Eeevvyyhhh
551
Actief

CAT'S PROFILE
Iciclespirit
BerichtOnderwerp: Re: .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:.   .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:. Icon_minitimevr 22 aug 2014 - 19:02

Name: Lucentstray
Clan: ThunderClan
Name meaning: Glimmend dwaalspoor
Overlook: Lucentstray, ook wel Lucent of Luce, is een slanke jongedame. Haar lichaam is klein en tenger van bouw, met haar vormen fijn afgewerkt. De vacht die haar lichaam bedekt draagt een witte kleur. De haren lijken licht te geven, te glimmen, waaraan ze haar prefix dan ook dankt. Haar vacht is halflang en de haren zijn dik. De vacht bedekt haar hele lichaam, enkel de randjes om haar lichtroze neus en pootkussentjes. Daar zijn de haren donkergrijs tot zwart van kleur, maar dat is minder dan twee milimeter stuk vacht. Haar lichaam is klein, en daarom is haar kop dat natuurlijk ook. Luce draagt een spitse snuit en haar nachtblauwe ogen glimmen altijd.
Characteristics: Luce is een lieve kattin. Ze is snel bang en snel gekwetst, en is daarbij ook erg onzeker. Snel trekt ze conclusies en vat dingen ook vaak verkeerd op. Ze heeft zichzelf te geloven dat ze niets kan, dat StarClan zich tegen haar heeft gekeerd. Daar staat tegenover dat ze wel een dromer is. Een dagdromer, met een heleboel fantasie. Dat brengt haar op het suffix 'dwaalspoor,'. Graag wandelt Luce de hele dag door het bos, en geniet dan van de dingen om haar heen. Natuurlijk jaagt ze altijd wel, maar het liefst loopt ze gewoon rond zonder doel. Lucent heeft een sterke drang van loyaliteit. Haar Clan is en blijft haar Clan. Ze zou de Clan nooit verlaten waar zij geboren en getogen is. Dit is ook waarom ze nee zegt op Shades vraag of ze met hem wil weggaan.
Why me: I just gotta ;3 Dit is een toffe verhaallijn, en het lijkt me leuk om haar te bespelen, met zo'n karakter. Het geeft me een bomb aan nieuwe inspiratie. Plus, dit is ook een goede manier om jou een beetje te leren kennen in de RPG (;

Laatst aangepast door Iciclespirit op vr 22 aug 2014 - 20:59; in totaal 2 keer bewerkt
Shademind
Member
443
Actief

CAT'S PROFILE
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:.   .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:. Icon_minitimevr 22 aug 2014 - 20:02

al bedankt voor de aanmeldingen :3
@Jeltje, Buny lijkt me toch wat jong om de poes te spelen, voor Shade kon het nog wel omdat hij de volgende ceremonie al warrior word^-^
Ravenfeather
Member
Jeltje
204
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenfeather
BerichtOnderwerp: Re: .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:.   .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:. Icon_minitimevr 22 aug 2014 - 20:07

jaaa zoiets dacht ik al XD
volgende keer beter :"3
ik trek me terug, good luck everyone!
Wintersong
Member
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:.   .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:. Icon_minitimevr 22 aug 2014 - 20:15

Naam: Cynthia
Naam kat: Wintersong
Leeftijd: 26 manen
Clan: Thunderclan
Rang: Warrior
Karakter: Ze is een aardige poes en zal katten vaak eerst een kans geven voor ze ze beoordeeld. Ze is wel wat voorzichtiger naar katten in andere clans, maar zal toch altijd proberen gevechten te vermijden. Alleen als ze iemand eenmaal begint te vertrouwen zal ze ook meer open zijn.
Uiterlijk: Langharige witte poes met blauwe ogen
Wat wil ik zijn?: De poes
Motivatie: Op dit moment sta ik een beetje stil met haar. Beter gezegd ik weet even niet wat ik met haar aanmoet, maar dit zou wel iets interessants zijn om met haar te doen, waardoor ze dus ook weer in een nieuwe situatie terecht komt.

Laatst aangepast door Wintersong op zo 24 aug 2014 - 16:44; in totaal 1 keer bewerkt
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:.   .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:. Icon_minitimevr 22 aug 2014 - 21:06

Hier stond niets~

Laatst aangepast door Slenderstep op za 23 aug 2014 - 20:39; in totaal 1 keer bewerkt
Shademind
Member
443
Actief

CAT'S PROFILE
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:.   .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:. Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 9:23

al bedankt voor de aanmeldingen^-^
binnen een week zal ik kiezen voor 'de poes' :3
Mary
Member
392
Actief
Mary
BerichtOnderwerp: Re: .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:.   .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:. Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 14:58

Snowfox

Genral

Name: Snowpaw
Former Names: Snowkit
Future Names: Snowfox, Snowstar(?)
Reason name: Haar sneeuw witte pels, en haar spitse snuit
Rol: 'De poes', oftewel de moeder van de kits.

Clan info

Clan: Thunderclan
Clanleader: Firestar
Deputy: Silverfang
Medicine cat: Maskedheart
Med.cat apprentice: Milkeypaw

Outside

Pelt: Een sneeuwwitte, egale vacht.
Eyes; Blue
Nose and pawpads: pink
Whiskers: White
Build: Snowpaw heeft wat molligheid in haar apprentice tijd, maar dat verdwijnt allemaal als ze is volgroeid. Ze is dan een mooie, slanke poes, knap om te zien, maar met sterke, brede schouders.

Inside
Een Dame-bescheiden-nieuwsgierig

Een dame

Snowpaw weet al op jonge leeftijd hoe het hoort; haar moeder was extreem netjes, en zo is zij dus ook opgevoed. Ze houd haar vacht goed schoon en is altijd beleefd. Tegen clamates, tenminste. Tegen onbekenden wil ze soms nog wel eens vinnig zijn.

Bescheiden

Deze apprentice is zeker niet lelijk om te zien; ondanks dat, probeert ze complimenten altijd weg te wapperen. Hierdoor is het best moeilijk om haar te raken, en vele katers hebben al gefaald. Ze bloost wel makkelijk. Wat niemand echter weet, is dat ze helemaal niet houd van stijve, formele katers. Gentlemans? Nee. Stoere binken dan? Nee, ook niet. Waar Snow echt op valt, zijn lieve, knullige katers. Het onhandige type, daar houdt ze van. Wanneer ze zichzelf kan zijn.

Nieuwsgierig

Al is het helemaal niet ladylike, Snowpaw is stiekem super nieuwsgierig. Meestal naar andere clans, en daarom hangt ze rond de borders van haar territorium. Ze steekt graag haar neus in andermans zaken.

Klein idee:
Mijn idee zou zijn, dat Snow na de de Windclan aanval (waar Snow niet bij was) nieuwsgierig zou worden en vaker dan normaal bij de boundaries zal kijken. Op een dag vindt ze dan het type waar ze op valt; Shadepaw(mind) ze wordt heimelijk verliefd, en heeft niet door dat die kater ook op haar is.
(Dan speelt de verdere verhalenlijn zich af)

Me
Naam: Loortje, Lore
Expirience: Iets meer dan een half jaar
Motivatie:
Ik wil al heel lang een Snowfox, en ben zeer fan van al je accountjes, Hanna. Verder heb ik gewoon veel inspiratie, en wil ik ook een keer een zwangere poes bespelen. C:
Dewflower
StarClan
.:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:. Tumblr_oaxi7x3g201vb9c0no4_250
Nynke
359
Actief
be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside

CAT'S PROFILE
Rank:
Dewflower
BerichtOnderwerp: Re: .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:.   .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:. Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 17:03

Kittie aanmelding! :3

General
Name: Whisperkit~Whisperpaw~Whispershine~Whisperstar?
Prefix: Haar vacht leek tijdens de geboorte wel te fluisteren door de wind
Suffix: Haar vrolijkheid lijkt wel als een zomers zonnetje die fel schijnt.
Rol: Kitten die bij de moeder blijft.
Clan: Riverclan
Mom: Lucentstray
Dad: Shadepaw
Siblings:.....?
Outside
Build: Een kleine, slanke poes.
Fur color: Zilver grijs, met hier en daar wit, en donkere strepen.
Fur length: Kort
Padpaws and nose: Roze
:

InhoudKeywords: Vrolijk, enthousiast, spontaan, leergierig, nieuwsgierig, zorgzaam, avonturier.
Windkit is een erg vrolijke kitten. Ze is ook vreselijk druk, en houd van avonturen. Ze is spontaan, en goed gezind,  en heeft altijd een glimlach op haar gezicht. Ze is erg nieuwsgierig naar nieuwe dingen, wat haar soms erg in de problemen kan brengen, en heel erg leergierig. Ze trekt er graag op uit buiten de Nursery, waardoor ze erg vaak in de nesten zit. Ze is een doorzetter, ookal zijn er honderden obstakels, ze moet en zal haar doeleinden kunnen volbrengen!
Dislikes: Opgesloten zitten, verveling, niks te doen hebben, boos zijn. 
Fears: Geen vrolijkheid meer in de wereld.

Skills
Jagen: +++--
Zwemmen:++++-
Springen: ++---
Klimmen:+----
Sociaal:+++--
Vechten: ++---
Mentaal: ++++-

Voorbeeldposts
Word afgewerkt~

Laatst aangepast door Dewpaw. op di 26 aug 2014 - 16:52; in totaal 3 keer bewerkt
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:.   .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:. Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 20:41

Ik trek me toch terug.
De twijfeling of dat ik wel of niet een kit wil spelen is te groot

-xx
Shademind
Member
443
Actief

CAT'S PROFILE
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:.   .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:. Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 15:50

vanavond om 18:00 zullen de aanmeldingen voor de poes sluiten en zal ik een keuze maken.
Honeyblossom
Member
Lis
453
Actief

CAT'S PROFILE
Honeyblossom
BerichtOnderwerp: Re: .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:.   .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:. Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 16:39

»Shysong«

»Name Shysong
»Gender Female
»Age 13 moons
»Clan ShadowClan

»Personality
Shysong is een erg verlegen poes. Wanneer ze iemand vertrouwd zal ze er erg veel moeite mee hebben om hem/haar te verlaten. Shy zal dan ook, vreemd genoeg, eerder buitenstaanders vertrouwen dan Clanleden; zij kennen haar niet dus maakt het niet uit hoe ze zich gedraagt. Ze zou het heerlijk vinden als ze wat opener was, en wat vrolijker door het leven zou kunnen gaan, maar dat heeft haar karakter haar niet gegund. Ook is Shysong niet de sociaalste en zal nooit zelf een gesprek starten. Ze is erg in zich gekeerd, en begint stilaan stemmetjes in haar hoofd te krijgen. De kattin doet alles lekker rustig aan, en neemt voor alles de tijd.

»Outside
Shysong is een smalle maar redelijk grote kattin. Ze heeft korte haren en is wit met zwarte vlekken. Haar ogen zijn helder blauw en haar neus is roos met een zwarte vlek overheen. Haar pootkussentjes dragen dezelfde kleur met zich mee als haar neus, en zijn dus grotendeels zwart maar tevens ook een beetje roze.

»Voorbeeldpost
Shysong sjokte wat rond in het territory van de ShadowClan. Ze was niet bewust over de plek waar ze heen ging, ze probeerde enkel te genieten van alles wat zich om haar heen bevond. De bomen, struiken, het gras wat de zware dauwdruppels probeerde te dragen, de bloemen die stilletjes aan weer in bloei kwamen te staan,... Heerlijk, toch? De poes opende haar mond om de geur van de lente (ook wel New-leaf genoemd) op te snuiven. New-leaf was hét seizoen van het nieuw leven... Niet alleen de planten breidden zich uit, maar ook de prooien, en de katten... Ook de zon deed weer meer moeite om het te winnen van de wolken, en de wereld te overspoelen met zonlicht! Gemengd met deze heerlijke geur, ging die van vijandige katten. Echt veel kwaad kon het niet, want de meeste geuren leken al erg oud. Haar hersenen hielpen haar herinneren dat ze bijna aankwam bij de Fourtrees, dus versnelde ze haar gangen. De eiken zagen er namelijk nóg mooier uit in deze tijd van het jaar. In de verte torenden de kruinen al boven de andere bomen uit. Shy richtte haar kristal heldere ogen naar boven om de groene bladeren te bewonderen. Plots schrok ze op uit haar bewondering toen ze tegen een andere kater aanliep... Een knappe, grijze bink die een WindClan geur met zich meedroeg...

Nog niet af, maar ik moet nu echt weg. Het is een aanmelding voor 'de poes'. Ik kan er niet meer aan verder werken voor de deadline, dus hopelijk is dit voldoende... x$
Dauntrose
StarClan
.:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:. TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:.   .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:. Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 17:30

Dauntwing

❝General❞
Name; Dauntpaw
Past names; Dauntkit
Future names; Dauntwing > Dauntstar?
Age; Number "eleven"
Gender; Female

Clan; ShadowClan
Leader; Shrewstar
Deputy; Innerghost
Medicine cat; Littlestream
Medicine cat apprentice; Frostpaw

Mum; Beatlemess
Dad; Flowdark
Brothers; No
Sisters; No
Grandparents; Unknow
Aunts; Foxdog
Uncles; Unknow

❝Inside❞
Dauntpaw is een vriendelijke poes. Ondanks dat blijft ze wel een geboren ShadowClanner. Ze is daarom niet snel vergevingsgezind. Daunt heeft een scherpe tong naar haar vijanden en naar onbekenden. Maar eenmaal als je haar vertrouwen hebt en als je in haar ogen jezelf hebt bewezen word ze erg aanhankelijk. Die aanhankelijkheid kan dan uitgroeien tot een goede vriendschap. Daunt is vrij koppig en als ze iets in haar hoofd steekt geraakt het er ook niet meer uit. Door haar slanke verschijning is ze erg populair bij de katers. Alleen de ware laat ze toe in haar hart.

❝Outside❞
Daunt is een kleine, slanke poes. Ze heeft een heel erg sierlijke pas. Je kunt het beschrijven als lange pootstappen die met hier en daar een kittenachtig huppelpasje wordt verlengt. Ze is crèmekleurig dat wat meer helt naar wit. Haar vacht is altijd mooi verzorgt. Het is lang en aan haar staart zijn de haren nog ietsje langer. Ze heeft een rij parelwitte tandjes. Haar ogen zijn hazelnootbruin zodat het wit van haar vacht nog feller lijkt.

❝Motivation x Role❞
Role; Poes
Motivation;
Ik heb al twee boeken van Divergent gelezen en ik heb de film gezien. Na The faults in our stars gezien te hebben ben ik tot het besluit gekomen dat Shailene Woodley de beste actrice is die ik heb gezien. Dauntpaw is dan ook een account die losjes op de persoon "Tris Prior" gebaseerd is. Ik had haar aangemaakt met niet echt een idee in mijn hoofd tot ik op deze verhaallijn stuitte. Ik vond het gewoon weg awesome. Ik ken Shadepaw half en half en hij is vrij schattig. x'D Ik weet dat ik het laat heb aangemaakt, maar pas vandaag was de wifi terug. Ik hoop dat je het niet zo heel erg vind.
Ik wens iedereen nog {eventjes} veel succes xx

Shademind
Member
443
Actief

CAT'S PROFILE
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:.   .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:. Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 18:09

okay, om te beginnen wil ik zeggen dat het vreselijk moeilijk was om iemand uit te kiezen tussen al die aanmeldingen '^-^
maar na lang nadenken heb ik gekozen voor; Evelyn met Lucentstray!
sorry aan iedereen die niet gekozen is
~Hanna
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:.   .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:. Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 18:10

Kan je je al aanmelden als kitten?
Shademind
Member
443
Actief

CAT'S PROFILE
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:.   .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:. Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 18:12

@Amy, ja^-^
Dauntrose
StarClan
.:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:. TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:.   .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:. Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 18:24

Gefeliciteerd Evy <333
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:.   .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:. Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 21:11

Zou een zwarte kitten kunnen? Ik veronderstel van wel c:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:.   .:Our tears are just shades of our past {S T O R Y L I N E}:. Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: