|
|
9 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 20:12 | |
| Ja danke Hey Ravenfeather, nou niet echt nee :c |
|
| |
Will the real Mimi girl please stand up 341 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 20:12 | |
| is it okay to miss someone so bad your heart aches while you never really met him.. because I'm Mousedung missing my nephew while I only once saw him for half an hour and then had to leave |
|
| |
Quinty 37 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 20:13 | |
| Lianne, was Zuultje niet van dezelfde leeftijd als Dweil? xD |
|
| |
Jeltje 204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 20:14 | |
| @Azula nooooo xD ik wel ik was mijn pinpas kwijt geraakt in de MediaMarkt en toen ging ik in alle haast zoeken en toen scheurde ik mijn mouw dus toen zag ik er uit als een rebel XD en toen ging ik vragen of hij gevonden was en dat was zo dus toen was ik weer happy ^^ |
|
| |
Yanthe 695 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 20:15 | |
| Binnen een kwartier ben ik weg. Ik zal dan pas laat -heel laat- reageren, als ik dan kàn reageren xD |
|
| |
Marieke 103
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 20:16 | |
| - Ravenfeather schreef:
- Halloooo mensjes van de goede wereld ;3
iemand nog iets supercools meegemaakt? XD Niet echt xD |
|
| |
Jeltje 204 Actief
| |
| - Yellowpaw schreef:
- Ravenfeather schreef:
- Halloooo mensjes van de goede wereld ;3
iemand nog iets supercools meegemaakt? XD Niet echt xD iedereen heeft saaie levens XDD jk |
|
| |
9 Actief
| |
| Ravenfeather; Wat een gevaarlijk verhaal xD Blij toe dat je pas weer terug is dan! Quinty; Nou .. ze verschilde op WS geloof ik ook zo rond die leeftijd. Anders anderhalf jaar. Toen ik Azula aanmaakte wilde jij geloof ik dat ze die leeftijd hadden? xD Ik weet het niet meer. |
|
| |
Jeltje 204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 20:17 | |
| jaaa ^^ gtg tekenen yaaay byee everyonee |
|
| |
Quinty 37 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 20:18 | |
| Ik ook niet, daarom juist x'D Sunila was wel jonger, omdat ze een halfje was. Maar ik weet niet zeker meer hoe veel Zuultje en Dweil verschillen :') Anders maak ik Dweil gewoon een jaar jonger, doesn't actually matter xD |
|
| |
Marieke 103
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 20:20 | |
| Ik vind die Wiki ineens best wel leuk *heeft zojuist een pagina aangemaakt voor Dreamer en heeft Whispersongs pagina een beetje aangepast* |
|
| |
9 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 20:25 | |
| Quinty; Sure sure c: Morgen ga ik eens kijken of ik het nog in me heb Azula te bespelen =w= Ik vlieg er vandoor om HGT te gaan kijken! Adios c: |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 20:28 | |
| Byebye~ Ik ga SAO2 kijken en zodadelijk Doctor Who =w= |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 20:29 | |
| Weeral babysitten... *sigh* |
|
| |
Lucaaaa 150 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 20:30 | |
| Oewh babysitten ;3 beetje leuke kinderen? |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 20:31 | |
| Uhm... Het zijn m'n bro en m'n kleine zusjes... Maar ze zijn ok, ik moet alleen veel doen xD Het punt is dat ik gister voor een kindje van 2 en een baby van 6 maanden moest letten en ik nu niet echt zin heb xD |
|
| |
Lucaaaa 150 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 20:34 | |
| Awh, tja :/ babaysitten is niet echt een feest nee xD maar je hebt warriorcats om je gezelschap te houden^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 20:38 | |
| Het is dat en de jongste vliegt zo naar bed, dan kan ik m'n pc uithalen en posten of mss Skypen ^^ |
|
| |
Lucaaaa 150 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 20:40 | |
| Oja skype...laatste keer dat ik daarop zat is eeuwen geleden ;O snel checken! Want volgens mij heb ik me naam al door gegeven via grote skype lijst ding...denk ik. *kijkt bedenkelijk* snel checken. ;P |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 aug 2014 - 20:57 | |
| Harry Potteeeeeeeeeeeeeeuur >D
Ja, Bo ik zal pas later deze avond online zijn op Skype omdat ik eerst mn film wil uitzien |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|