Algemene Onzin Topic - Pagina 41

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 45 ... 50  Volgende
Azula
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 DPKsfdL
9
Actief

CAT'S PROFILE
Azula
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 20:12

Ja danke Very Happy

Hey Ravenfeather, nou niet echt nee :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolverinebite
StarClan
Will the real Mimi girl please stand up
341
Actief

CAT'S PROFILE
Wolverinebite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 20:12

is it okay to miss someone so bad your heart aches while you never really met him..
because I'm Mousedung missing my nephew while I only once saw him for half an hour and then had to leave
Dwyer
Member
Quinty
37
Actief

CAT'S PROFILE
Dwyer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 20:13

Lianne, was Zuultje niet van dezelfde leeftijd als Dweil? xD
Ravenfeather
Member
Jeltje
204
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 20:14

@Azula
nooooo xD
ik wel
ik was mijn pinpas kwijt geraakt in de MediaMarkt
en toen ging ik in alle haast zoeken
en toen scheurde ik mijn mouw
dus toen zag ik er uit als een rebel XD
en toen ging ik vragen of hij gevonden was
en dat was zo
dus toen was ik weer happy ^^
Barksound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 20:15

Binnen een kwartier ben ik weg. Ik zal dan pas laat -heel laat- reageren, als ik dan kàn reageren xD
Yellowpaw
Member
Marieke
103

CAT'S PROFILE
Yellowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 20:16

Ravenfeather schreef:
Halloooo mensjes van de goede wereld ;3

iemand nog iets supercools meegemaakt? XD

Niet echt xD
Ravenfeather
Member
Jeltje
204
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 20:16

Yellowpaw schreef:
Ravenfeather schreef:
Halloooo mensjes van de goede wereld ;3

iemand nog iets supercools meegemaakt? XD

Niet echt xD

iedereen heeft saaie levens XDD jk
Azula
Member
9
Actief

CAT'S PROFILE
Azula

Ravenfeather; Wat een gevaarlijk verhaal xD Blij toe dat je pas weer terug is dan!
Quinty; Nou .. ze verschilde op WS geloof ik ook zo rond die leeftijd. Anders anderhalf jaar. Toen ik Azula aanmaakte wilde jij geloof ik dat ze die leeftijd hadden? xD Ik weet het niet meer.
Ravenfeather
Member
Jeltje
204
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 20:17

jaaa ^^
gtg tekenen yaaay
byee everyonee
Dwyer
Member
Quinty
37
Actief

CAT'S PROFILE
Dwyer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 20:18

Ik ook niet, daarom juist x'D
Sunila was wel jonger, omdat ze een halfje was. Maar ik weet niet zeker meer hoe veel Zuultje en Dweil verschillen :') Anders maak ik Dweil gewoon een jaar jonger, doesn't actually matter xD
Yellowpaw
Member
Marieke
103

CAT'S PROFILE
Yellowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 20:20

Ik vind die Wiki ineens best wel leuk *heeft zojuist een pagina aangemaakt voor Dreamer en heeft Whispersongs pagina een beetje aangepast*
Azula
Member
9
Actief

CAT'S PROFILE
Azula
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 20:25

Quinty; Sure sure c: Morgen ga ik eens kijken of ik het nog in me heb Azula te bespelen =w= Ik vlieg er vandoor om HGT te gaan kijken! Adios c:
Lostvoice
StarClan
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 20:28

Byebye~
Ik ga SAO2 kijken en zodadelijk Doctor Who =w=
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 20:29

Weeral babysitten... *sigh*
Riverspring
Member
Lucaaaa
150
Actief

CAT'S PROFILE
Riverspring
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 20:30

Oewh babysitten ;3 beetje leuke kinderen?
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 20:31

Uhm... Het zijn m'n bro en m'n kleine zusjes... Maar ze zijn ok, ik moet alleen veel doen xD
Het punt is dat ik gister voor een kindje van 2 en een baby van 6 maanden moest letten en ik nu niet echt zin heb xD
Riverspring
Member
Lucaaaa
150
Actief

CAT'S PROFILE
Riverspring
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 20:34

Awh, tja :/ babaysitten is niet echt een feest nee xD maar je hebt warriorcats om je gezelschap te houden^^
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 20:38

Het is dat en de jongste vliegt zo naar bed, dan kan ik m'n pc uithalen en posten of mss Skypen ^^
Riverspring
Member
Lucaaaa
150
Actief

CAT'S PROFILE
Riverspring
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 20:40

Oja skype...laatste keer dat ik daarop zat is eeuwen geleden ;O snel checken! Want volgens mij heb ik me naam al door gegeven via grote skype lijst ding...denk ik. *kijkt bedenkelijk* snel checken. ;P
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 20:57

Harry Potteeeeeeeeeeeeeeuur >D

Ja, Bo ik zal pas later deze avond online zijn op Skype omdat ik eerst mn film wil uitzien
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 41 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 45 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: